خانه دکوراسیون اتاق خواب طراحی اتاق زیر شیروانی برای ایجاد فضایی کاربردی و شیک

طراحی اتاق زیر شیروانی برای ایجاد فضایی کاربردی و شیک

طراحی اتاق زیر شیروانی

اگر در خانه شما اتاق زیر شیروانی وجود دارد و این اتاق بلا استفاده می باشد می توانید به کمک ایده های خلاقانه و جالب فضای این اتاق را مدرن و جذاب تر کنید. در ادامه این مطلب ایده هایی برای طراحی اتاق زیر شیروانی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید فضایی بی نظیر را در این بخش از منزل تان ایجاد کنید.

طراحی اتاق زیر شیروانی شیک و بی نظیر

اغلب افراد از اتاق زیر شیروانی استفاده نمی کنند و این اتاق را تبدیل به انباری کرده اند در صورتی که اگر فضای این اتاق به صورت کاربردی دیزاین شود به مکانی زیبا و دنج تبدیل می شود.

دکوراسیون اتاق زیر شیروانی زیبا

دیزاین داخلی برای اتاق زیر شیروانی

قبل از چیدن تخت خواب و سایر وسایل در اتاق زیر شیروانی بهتر است به ترمیم کفپوش و دیوارها و سقف بپردازید همچنین اگر فضای این اتاق بزرگ است به شما توصیه می کنیم که در صورت امکان قسمتی از فضای اتاق را به ساخت حمام اختصاص دهید. برای دسترسی ساده تر به اتاق زیر شیروانی نیز می توانید راه پله ای ایمن را بسازید که بهتر است برای صرفه جویی در فضا مدل راه پله را مارپیچ انتخاب نمایید.

انواع ساعت دیواری

طراحی سیستمی مناسب برای تهویه هوای این اتاق از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما سیستم گرمایشی و سرمایشی قوی را برای اتاق زیر شیروانی تهیه کنید.

اگر تمایل دارید فضای این اتاق در طول روز به کمک نور طبیعی روشن شود بهتر برای پوشش پنجره رو به بام از پرده های نازک نظیر حریر و … استفاده نمایید.

دکوراسیون داخلی بی نظیر اتاق زیر شیروانی طراحی اتاق زیر شیروانی با رنگ زرد و سفید نورپردازی جالب اتاق زیر شیروانی طراحی برای اتاق زیر شیروانی شیک و خاص طراحی نورپردازی برای اتاق زیر شیروانی دکوراسیون سفید مخصوص اتاق زیر شیروانی دکوراسیون خلوت اتاق زیر شیروانی طراحی خاص و کاربردی اتاق زیر شیروانی نورپردازی مخصوص اتاق زیر شیروانی دکوراسیون بی نظیر اتاق زیر شیروانی دکوراسیون بی نظیر اتاق زیر شیروانی دکوراسیون بی نظیر برای اتاق زیر شیروانی نورپردازی برای اتاق زیر شیروانی طراحی کاربردی اتاق زیر شیروانی اتاق زیر شیروانی با طراحی خاص دکوراسیون اتاق زیر شیروانی مدرن طرحی خاص اتاق زیر شیروانی اتاق زیر شیروانی سفید اتاق زیر شیروانی چوبی طراحی شیک اتاق زیر شیروانی طراحی شیک مخصوص اتاق زیر شیروانی اتاق زیر شیروانی شیک و خاص

مبل و میز

اگر تمایل دارید این اتاق را به اتاق خواب دنج و راحت یا اتاق کار آرامش بخش تبدیل کنید می توانید برای دیزاین داخلی آن از رنگ های آرامش بخش و شاد استفاده نمایید همچنین به شما توصیه می کنیم که برای انعکاس بیشتر نور رنگ دیوارها و کفپوش را از بین رنگ های خنثی انتخاب نمایید و برای اینکه فضای اتاق بیش از حد یکنواخت به نظر نرسد می توانید رنگ وسایل را از بین رنگ های روشن  و شاد انتخاب کنید.

در زمان چیدن وسایل اتاق بهتر است ابتدا مکانی مناسب را برای قرار دادن تخت خواب در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که بهتر است تخت را نزدیک دیوار و دور از پله ها قرار دهید همچنین سقف قسمت بالایی تخت خواب نباید کوتاه باشد همچنین می توانید برای تکمیل جذابیت فضای اتاق زیر شیروانی در اطراف تخت خواب دو عدد پاتختی همراه با یک آباژور قرار دهید.

استفاده از پانل های چوبی در فضای اتاق زیر شیروانی ایده ای مناسب و کاربردی می باشد و شما می توانید پنل کاری فضای این اتاق را به صورت عمودی انجام دهید.

با توجه به اینکه زیر شیروانی تنها بخش از منزل است که خصوصی می باشد بنابراین شما می توانید برای دیزاین داخلی این اتاق از هر سبک دکوراسیون و تزیینات خاص استفاده نمایید.

 اتاق زیر شیروانی مدرن و چوبی دکوراسیون زیبا مخصوص اتاق زیر شیروانی طراحی داخلی چوبی اتاق زیر شیروانینورپردازی مخصوص اتاق زیر شیروانی دکوراسیون اتاق زیر شیروانی مدرن طراحی دکوراسیون مخصوص اتاق زیر شیروانی طراحی اتاق زیر شیروانی مدرن مدل طراحی اتاق زیر شیروانی طراحی شیک اتاق زیر شیروانی طراحی نورپردازی مخصوص اتاق زیر شیروانی نورپردازی اتاق زیر شیروانی دیزاین اتاق زیر شیروانی شیک طراحی اتاق زیر شیروانی سفید دکوراسیون مخصوص اتاق زیر شیروانی طراحی داخلی اتاق زیر شیروانی نورپردازی اتاق زیر شیروانی دکوراسیون اتاق زیر شیروانی مدرن

در این مطلب روش هایی برای دیزاین اتاق زیر شیروانی را پیش رو داشتید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *