خانه دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب ۲۰۱۵ با ایده های جدید و طراحی زیبا

دکوراسیون اتاق خواب ۲۰۱۵ با ایده های جدید و طراحی زیبا

دکوراسیون اتاق خواب 2015

شما چقدر به چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب خود اهمیت می دهید؟ آیا به آرامش، نظم و هارمونی رنگ ها در اتاق خواب خود توجه کرده اید؟ بدون شک دکورسیون اتاق خواب در سال ۲۰۱۵ از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود زیرا همواره طراحان متفاوتی در سراسر دنیا به اهمیت چیدمان و دکوراسیون متفاوت و زیبا در اتاق خواب پی می برند و همین امر به صرف هزینه های بیشتر برای دیزاین اتاق خواب ها منجر شده است. در ادامه این مطلب تصاویر چند مدل دکوراسیون اتاق خواب ۲۰۱۵ با طراحی زیبا و متفاوت قرار گرفته است.

دکوراسیون اتاق خواب ۲۰۱۵ :

 انتخاب رنگ دیوار ها و سقف، نورپردازی، محل قرار گیری تخت خواب و فضاهای دخیره سازی و همچنین میز کار از مهمترین پارامترهای مورد استفاده در دکوراسیون اتاق خواب است. در سال ۲۰۱۵ علاوه بر اهمیت نورپردازی سقف و دیوارها به استفاده در نور طبیعی در روز به وسیله پنجره هایی با زاویه مناسب توجه بسیاری شده است. از دیگر ویژگی های متفاوت اتاق خواب های مدرن می توان به نظم و عدم استفاده از وسایل غیر ضروری در فضای اتاق خواب اشاره کرد. در ادامه با چند دکوراسیون اتاق خواب ۲۰۱۵ مدرن و زیبا آشنا شوید.

تزیین اتاق خواب

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون اتاق خواب 2015 خاکستری

اتاق خواب بزرگ

نمای داخلی اتاق خواب

مبل و میز

نورپردازی در دکوراسیون اتاق خواب ۲۰۱۵ نقش مهمی را ایفا می کند برای مشاهده نورپردازی های مدرن جند تصور زیر را مشاهده نمایید.

اتاق خواب و نورپردازی زیبا و شیک

دکوراسیون اتاق خواب 2015 مدرن و شیک

دکوراسیون اتاق خواب 2015

دکوراسیون اتاق خواب لوکس

دکوراسیون اتاق خواب 2015

ایده جالب اتاق خواب

چیدمان اتاق خواب 2015

دکوراسیون اتاق خواب 2015

عکس اتاق خواب 2015

اتاق خواب جدید

دکوراسیون اتاق خواب 2015 مدرن

دکوراسیون داخلی مدرن

اگر به استفاده از تزئینات در دکوراسیون داخلی اتاق خواب علاقه مند هستید تابلوهای نقاشی و اجسام دکوراتیو کوچک می توانند گزینه های مناسبی برای شما باشند.

تزئینات در اتاق خواب

تا حد امکان از نگه داری اجسام غیر ضروری در اتاق خواب خود بپرهیزید کافیست به محیط اطرافتان نگاهی بیاندازید لوازمی که از آخرین استفاده آن ها ماه ها می گذرد کم نیستند…

دکوراسیون اتاق خواب 2015

دکوراسیون اتاق خواب 2015

چیدمان اتاق خواب 2015

نورپردازی اتاق خواب جدید

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که اتاق خواب می تواند برای شما منبع انرژی باشد اگر به ایجاد فضایی آرام و زیبا بیاندیشید. امیدواریم عکس های دکوراسیون اتاق خواب ۲۰۱۵ الهام بخش شما برای ایجاد دکوراسیونی زیبا و منحصربفرد برای اتاف خوابتان باشد. لطفا با نظرات خود ما را در ارائه ایده ها و الگوهای جدیدتر و کاربردی تر یاری نمایید.

۳ دیدگاه ها

  1. melika

    آوریل 12, 2015 در 7:21 ب.ظ

    عالى بود ممنون اززحماتتون

    پاسخ دادن

  2. f

    آوریل 18, 2015 در 3:14 ب.ظ

    عالی بود

    پاسخ دادن

  3. محمد

    آوریل 1, 2016 در 12:15 ق.ظ

    سلام عالی بود لطفا عکسها وطرح ها رو با ابعاد ارایه بدید من میخام خودم سرویس خواب برای خودم بسازم چون این طرح ها تو ایران به ندرت با کیفیت پیدا میشن ممنون

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *