خانه دکوراسیون اتاق خواب طراحی دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره با ایده های جدید

طراحی دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره با ایده های جدید

ترفندها و نکات کاربردی دیزاین اتاق خواب بدون پنجره

اتاق خواب بخش مهمی از منزل محسوب می شود که ممکن است دارای ابعاد و اشکال و همچنین طراحی مختلفی باشد؛ مثلا یکسری از اتاق خواب وجود دارند که دارای یک و یا چند پنجره هستند, اما اتاق خواب های دیگری نیز وجود دارند که فاقد پنجره هستند. در یک نگاه کلی قطعا می توان فهمید که دیزاین اتاق خواب دارای پنجره دار با اتاق خواب بدونن پنجره یکی نبوده و تفاوت های چشمگیری دارد. اتاقی که پنجره در آن تعبیه شده است, از نور طبیعی خوبی برخوردار بوده و پرنور است، در نتیجه کمتر نیاز به منابع نور مصنوعی دارد, اما اتاقی که بی پنجره بوده؛ کم نور و گاهی تاریک است که فضای به وجود آمده دلگیر و کسالت بار بوده و برای ایجاد فضای پرنور و شاد و افزودن انرژی نیاز به نورپردازی مناسبی می باشد. در این مطلب به طراحی دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره و نورپردازی و دیگر موارد موثر در آن می پردازیم.

اتاق خواب فاقد پنجره به شکلی دلخواه

ایده هایی شیک و کاربردی از طراحی دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره

ممکن است اگر اتاق خواب منزل شما پنجره ندارد، دلسرد و با ناراحتی بگویید چه اتاق بدی، چطور می توان این چنین اتاق خوابی را به یک اتاق خواب خوب و دلخواه تبدیل کنم؟! اما در جواب پاسخ شما از خودتان، ما می گوییم که این احساس را از خودتان دور کنید و با ما در این مطلب همراه شوید تا با روش ها و راهکارهای دکوراسیون اتاق خواب بی پنجره و تبدیل آن به یک اتاق خواب شیک و آرامش بخش آشنا شوید.

انواع ساعت دیواری

اتاق خواب فاقد پنجره به شکلی دلباز

چطور اتاق خواب بدون پنجره را پرنور و دلباز کنیم؟

اتاق خواب فاقد پنجره به شکلی زیبا

مبل و میز

دکوراسیون اتاق خواب هایی که پنجره ندارند

جادوی رنگ های روشن و آینه قدی

یکی از تکنیک های مهم و کاربردی در دیزاین اتاق خواب بی پنجره، بکارگیری رنگهای روشن می باشد. حضور رنگهای روشن در این اتاق موجب می گردد تا فضایی روشن تر، شادتر و پرانرژی تر را تجربه کنید. همچنین با استفاده از یک آینه قدی و نیز سطح های براق و جلادار می توانید انعکاس نور و زیادشدن میزان نور در اتاق خواب کمک کنید. در نهایت زیبایی و جذابیت نصیب طراحی اتاق خواب شما می گردد.

دیزاین شیک اتاق خواب بدون پنجره

طراحی های شیک اتاق بدون پنجره

ایده های پرنور و شاد از اتاق خواب بدون پنجره

چطور اتاق خواب بدون پنجره را پرنور و دلباز کنیم؟

پنجره مجازی و القای احساس وجود پنجره

با کمی خلاقیت و سلیقه می توانید در مسیر دیزاین هرچه زیباتر اتاق خواب فاقد پنجره خود گام بردارید؛ به این صورت که از یک پنجره مجازی بهره ببرید تا از نظر روانی، حس بودن یک پنجره و دلبازی و پرنشاط بودن فضا را برای فرد القا کنید. اگر می خواهید این حس را دوچندان نمایید؛ می توانید در پشت این پنجره ی مجازی، عکس طبیعیت را به کار ببرید.

نکات و ترفند دکوراسیون اتاق خواب بی پنجره +تصویر

پرده های بلند برای فرورفتگی ها

شاید در اتاق خواب خود پنجره ندارید، اما امکان دارد فرورفتگی هایی را در منزل خود داشته باشید که می توانید با پوشاندن این قسمت ها به کمک پرده های بلند، این حس را برای خود القا کنید که در پشت آن یک پنجره وجود دارد و از نظر روانی احساس بهتری داشته باشید. اگر می خواهید نتیجه بهتری در این رابطه بگیرید, می توانید پرده های طرحدار را اننتخاب کرده و در پشت پرده از نورپردازی برای القای نور خورشید استفاده نمایید.

دیزاین جذاب اتاق خواب بدون پنجره

استفاده از درب و دیوار شفاف

اگر اتاق خواب منزل شما فاقد پنجره می باشد, پس یعنی از نور طبیعی محروم هستید, بنابراین خوب است علاوه بر نور مصنوعی، به گونه ای نور طبیعی را نیز چاشنی این طراحی نمایید. مثلا از درب شفاف برای عبور نور طبیعی از دیگر قسمت های منزل به اتاق خواب استفاده کنید.

ایده ی جالب و کاربردی دیگر اینکه می توانید از یک دیوار شفاف به جای دیوار تیغه ی میان اتاق خواب و دیگر نقاط منزل بهره ببرید. همچنین می توانید از پنجره ای داخلی در این قسمت یعنی بر روی دیوار میان اتاق خواب و دیگر بخش ها استفاده نمایید تا نور بیشتر و بهتری برای روشن کردن اتاق خواب جذب کنید.

طراحی های زیبای اتاق بدون پنجره

اتاق خواب فاقد پنجره دلباز و پرنور

ایده هایی زیبا و شیک از اتاق خواب بدون پنجره

تعبیه پنجره بالای درب

یکی دیگر از ترفندهای زیبا و پرنور کردن اتاق خواب بی پنجره، استفاده از پنجره ای در بالای درب و یا سقف می باشد. با این روش به سادگی از نور دیگر قسمت ها برای روشن شدن و نورپردازی بهتر این نقطه بهره می برید.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب بی پنجره

نورپردازی یکدست و سقف بلندتر

همانطور که بارها و بارها گفته ایم, یکی از عامل های اصلی و مهم در دیزاین اتاق خواب بی پنجره نورپردازی می باشد، زیرا قسمت مهم و زیادی از نور اتاق بی پنجره به وسیله ی نور مصنوعی تامین می گردد, پس لازم است نورپردازی به گونه ای باشد که اتاق خواب دلگیر و کوچک نمایش داده نگردد. برای این منظور می توانید سقف اتاق خود را بلندتر طراحی کنید تا فضایی دلباز و شاد را رقم بزنید. همچنین از لامپ های نئونی بر روی گرداگرد سقف استفاده کنید. نکته: هیچگاه در اتاق خواب بی پنجره نورپردازی را به گونه ای انجام ندهید که بخشی از بخش دیگر تاریک و کم نورتر باشد که خود همین موضوع موجب دلگیرتر شدن فضا می شود.

ترفندها و نکات کاربردی دیزاین اتاق خواب بی پنجره

چند ایده کاربردی برای دکوراسیون اتاقی که پننجره ندارد

طراحی های لوکس اتاق خواب فاقد پنجره

نورپردازی نقطه ای

استفاده از منبع نوری به طور غیر مستقیم، به صورتی که منابع نوری زیادی را در مکانی که سایر افراد به آن دید ندارند, فضایی شبیه فضای وجود پنجره ها به وجود می آورد. این منبع های نوری را می توانید میان تیرچه های افقی موجود در سقف، کنار کتابخانه، فضای پشت مبل و یا کاناپه قرار دهید تا نور بوجود آمده فضایی رمزآلود و جذاب به دیزاین اتاق خواب بی پنجره شما ببخشد.

اتاق خواب فاقد پنجره به شکلی چشمگیر

دکوراسیون اتاق خواب هایی که پنجره ندارند

اتاق خواب فاقد پنجره به شکلی زیبا و دلباز

دکوراسیون فوق العاده اتاق خواب بدون پنجره

طراحی دکوراسیون اتاق خواب بی پنجره

طراحی و چیدمان زیبای اتاق خواب بدون پنجره

طراحی های جذاب اتاق خواب بی پنجره

ترفندها و نکات کاربردی دیزاین اتاق خواب بی پنجره

دیزاین دلباز اتاق خواب بدون پنجره

ترفندها و نکات کاربردی دیزاین اتاق خواب بی پنجره

ایده هایی ساده و راحت از اتاق خواب بدون پنجره

اتاق خواب بدون پنجره به شکلی جذاب و روشن

ترفندها و نکات کاربردی دیزاین اتاق خواب بی پنجره

دیزاین شیک اتاق خواب بی پنجره

دیزاین زیبای اتاق خواب بدون پنجره

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما قدردان و متشکریم. امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد و اما در صورت تمایل برای آشنایی بیشتر با دیگر مطالب جالب و جذاب مرتبط با دکوراسیون اتاق خواب در سایت بیوتی هوم همچون طراحی دکوراسیون اتاق خواب ۱۴۰۱، دکوراسیون اتاق خواب بدون تخت، دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *