خانه دکوراسیون اتاق کودک تم تولد مینیون و ایده های زیبا برای این تم تولد

تم تولد مینیون و ایده های زیبا برای این تم تولد

تم تولد مینیون دخترانه و پسرانه

مینیون ها موجوداتی تک سلولی هستند که دارای ظاهری بامزه و جذاب می باشند و شما می توانید از تم تولد مینیون برای تزیین  تولد فرزند خود استفاده کنید در ادامه ایده هایی برای استفاده از تم زیبا و کودکانه مینیون را برای تزیین کردن جشن تولد دخترانه و پسرانه مشاهده خواهید کرد.

تم تولد سیندرلا و تم تولد مینیون از انواع تم های زیبا و پرطرفدار در بین کودکان هستند و شما می توانید برای تزیین جشن تولد از این تم های خاص و جذاب استفاده کنید.

تزیین اتاق تولد با تم مینیون

انواع ساعت دیواری

تم تولد مینیون زیبا و پرطرفدار

تم مینیون مخصوص جنسیت خاصی نیست و شما می توانید از این تم به عنوان تم تولد دخترانه و تم تولد پسرانه استفاده کنید.  بهتر است قبل از هر چیزی کارت دعوت مخصوص تولد را با این تم زیبا تزیین کنید سپس با کمک تولد کودکانه مینیون اقدام به تزیین سایر وسایل و اجزایی که برای تولد لازم هستند کنید. در ادامه تم تولد کودکانه مینیون را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این تم جذاب نهایت لذت را ببرید.

تم زرد و آبی مینیون

تزیین اتاق تولد با تم مینیون

برای تزیین اتاق تولد توسط تم تولد کودکانه مینیون از رنگ های آبی و زرد استفاده می شود و این رنگ ها متعلق به شخصیت کارتونی مینیون هستند. برای تزیین اتاق تولد می توانید از بادکنک ها و ربان ها به رنگ آبی و زرد استفاده کنید. می توانید برای زیبایی بیشتر بادکنک ها برای آن ها چشم و مو بکشید و بادکنک ها و روبان ها را از سقف و یا دیوار اتاق تولد آویزان کنید. همچنین برای تزیین اتاق تولد می توانید عروسک های مینیون کوچک و بزرگ را در اتاق قرار دهید.

مبل و میز

تزیین زیبا و شیک اتاق تولد با تم میینیون تزیین تولد تزیین زیبا و خاص اتاق تولد تزیین زیبا و خاص اتاق تولد تزیین جشن تولد برای کودکان تزیین اتاق تولد با تم کودکانه مینیون تم تولد زیبا و خاص مینیون تم تولد زیبا و شیک مینیون تزیین بادکنک با تم مینیون

تزیین میز تولد با تم تولد کودکانه مینیون

بشقاب و کاسه و نی و پاپ کورن و کیک و کاپ کیک و … از انواع وسایلی هستند که روی میز تولد قرار داده می شوند و شما می توانید برای تزیین این وسایل از تم مینیون استفاده کنید. بهتر است قبل از هر چیز روی میز را با کمک یک رومیزی زرد و یا آبی بپوشانید سپس وسایل تزیین شده با تم مینیون را روی میز قرار دهید. مینیون ها عاشق موز هستند بنابراین بهتر است برای پذیرایی از مهمان ها از موز استفاده کنید می توانید برای تزیین موز عکس مینیون ها را روی پوست موز بکشید و یا عکس های چاپ شده آن ها روی موزها بچسبانید. همچنین بهتر است از آبنبات های زرد و استمارتیزها به رنگ زرد و آبی برای پذیرایی از مهمان ها استفاده کنید و این تنقلات خوشمزه را درون ظرف های شیشه ای مناسبی بریزید. نوشیدنی هایی را که برای پذیرایی از مهمان ها در نظر گرفته اید می توانید درون لیوان هایی که با تم مینیون تزیین شده اند بریزید همچنین می توانید برای تزیین شیشه های نوشابه و آب معدنی از تم مینیون استفاده کنید. بهتر است برای پذیرایی از مهمان ها از نوشیدنی های زرد رنگ نظر آب آناناس و آب انبه و آب پرتقال استفاده کنید.

تزیین میز تولد با تم مینیون تزیین بطری نوشیدنی با تم مینیون تزیین میوه تولد تزیین جشن تولد دخترانه و پسرانه تزیین موز با تم مینیون تزیین میز تولد با تم زیبا و با مزه مینیون تزیین بطری آب معدنی با تم مینیون تزیین قاشق و چنگال با تم مینیون تم تولد کودکانه تزیین نوشیدنی و لیوان با تم مینیون تزیین میز تولد شیک
کیک تولد و کاپ کیک و شیرینی از مهم ترین خوراکی ها برای پذیرایی از مهمان ها هستند و شما می توانید برای تزیین کاپ کیک و کیک تولد و شیرینی از تم تولد مینیون استفاده کنید برای برش کیک نیز می توانید از کاردی که با تم مینیون تزیین شده است استفاده کنید.

تم تولد پسرانه و دخترانه تم تولد زیبا تزیین زیبا و جالب میز تولد تزیین میز تولد با تم مینیون شیک تزیین کیک تولد دخترانه و پسرانه تزیین زیبا و خاص کیک تولد تم تولد مینیون

در این مطلب با انواع ایده های خلاقانه برای تزیین اتاق تولد و میز تولد با تم تولد مینیون آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این تم زیبا و خاص نهایت لذت را ببرید و بتوانید با کمک این تم تولد کودکانه تزیینات متفاوتی را برای جشن تولد فرزند خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *