خانه دکوراسیون اتاق کودک اتاق کودک دختر طراحی مدل دکوراسیون اتاق کودک دختر

طراحی مدل دکوراسیون اتاق کودک دختر

مدل طراحی دکوراسیون اتاق کودک دختر

طراحی دکوراسیون اتاق کودک مخصوصا اگر برای دختر بچه ها طراحی شود نیازمند توجه ویژه به عواطف و احساسات لطیف کودکانه آن هاست. از این رو در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق دختر بچه ها باید عوامل گوناگونی را مورد بررسی قرار داد. در ادامه به بررسی چند مدل طراحی دکوراسیون اتاق کودک دختر به همراه تصاویر، می پردازیم.

 

 

انواع ساعت دیواری

رنگ دیوار مناسب دکوراسیون اتاق کودک دختر:

همانطور که گفته شد برای طراحی دکوراسیون اتاق دختر بچه ها باید به روحیات و احساسات کودکانه آن ها توجه ویژه ای داشت، در اقدام اول برای طراحی دکوراسون داخلی مناسب برای اتاق کودک باید به رنگ دیوارهای اتاق کودک توجه نمود، رنگ های صورتی، سبز پسته ای و بنفش آبی آسمانی و نیز زرد و نخودی از جمله رنگ های مورد علاقه بیشتر دختربچه هاست. برای انتخاب رنگ ایده آل پیشنهاد می شود از ترکیب رنگ های متفاوت استفاده کنید. از جمله تکنیک های ایجاد رنگ بندی در اتاق خواب کودک می توان به ایجاد طرح و استفاده از برچسب برروی دیوارها اشاره کرد. که ضمن ایجاد ترکیب رنگ به زیبایی و کودک پسند کردن اتاق خواب کمک شایانی می نماید. ما با آزمایشی که بر روی چند دختر بچه بین سنین ۵ تا ۱۰ سال در سایت دکوراسیون خانه ی زیبا داشتیم به این نکته ارزشمند دست یافتیم که وجود طرح روی دیوار برای کودکان در این سن و سال پدیده ای جذاب و در عین حال صمیمانه می رسد. اما باید به این نکته توجه نمایید که کودکان با طرح های روی دیوار اتاق خواب خود ارتباط برقرار می کنند. ارتباطی فراتر از آنچه والدین آن ها تصور می کنند. پس در انتخاب طرح و برچسب مناسب برای دکوراسیون اتاق خواب کودک خود دقت لازم را داشته باشید.

مدل طراحی دکوراسیون اتاق کودک دختر

مدل های طراحی دکوراسیون اتاق کودک:

در ادامه به بررسی چند مدل دکوراسیون اتاق کودک می پردازیم تا ضمن آشنایی بیشتر با دکوراسیون های متفاوت اتاق کودکان، برای اتاق کودک خود نیز طراحی بهتری داشته باشید.

مبل و میز

مدل طراحی دکوراسیون اتاق کودک دختر

مدل جدید طراحی دکوراسیون اتاق کودک دختر

مدل مدرن طراحی دکوراسیون اتاق کودک دختر

در اتاق کودکان خود وسایلی برای تحرک و تخلیه انرژی نیز قرار دهید.

مدل طراحی دکوراسیون اتاق کودک دختر

طراحی اسامی کودکان روی تخت خواب آنها باعث ایجاد حس مسئولیت بیشتری در آن ها می شود و نیز می تواند آنها را خوشحال کنید

مدل طراحی دکوراسیون اتاق کودک دختر 2013

کمد کودکان را به گونه ای طراحی کنید که امکان مرتب کردن کمد برای کودکان فراهم باشد.

مدل طراحی دکوراسیون اتاق کودک دختر

برای ایجاد فضای صمیمی در دکوراسیون اتاق کودک خود باید جایگاهی هوشمندانه برای وسایل و اسباب بازی های کودک در نظر گرفت. کودکان (مخصوصا دختر بچه ها) نسبت به بسیاری از لوازم خود احساس مالکیت شدید دارند و به آنان روح و شخصیت می بخشند. بسیاری از اسباب بازی ها در دنیای آنها نقش پررنگی دارند در نتیجه ایجاد محیطی مناسب برای اسباب بازی کودکان باید در طراحی دکوراسیون اتاق کودک مورد توجه قرار گیرد.

مدل طراحی دکوراسیون اتاق کودک دختر

امیدواریم با طراحی مناسب دکوراسیون اتاق کودک روحیه و انرژی بی نظیری به کودک خود ببخشید. یادتان باشد کودک پسر شما نیز به همین اندازه نیازمند ایجاد دکوراسیون اتاق پسرانه مناسب روحیات خود است.

۳ دیدگاه ها

  1. amir

    آگوست 16, 2014 در 8:47 ب.ظ

    khobe
    man 2ta pesar daram
    raje b oon begid

    پاسخ دادن

  2. ملیکا

    اکتبر 12, 2014 در 7:51 ب.ظ

    خیلی ساده ن و شبیه نمنونه های ایرانی یکم شلوغتر و جالب تراشوبذارین

    پاسخ دادن

  3. sadegh

    می 7, 2015 در 11:18 ب.ظ

    واقعا عالی و علمی وعملی هستند”
    بینظیر و زیبا
    تقدیر و تشکر از زحمات شما….

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *