خانه دکوراسیون اتاق کودک اتاق نوزاد طراحی اتاق نوزاد دختر با رنگ های شاد و تزئینات دوست داشتنی

طراحی اتاق نوزاد دختر با رنگ های شاد و تزئینات دوست داشتنی

طراحی اتاق نوزاد دختر

طراحی اتاق نوزاد دختر نیازمند صرف زمان و ایده های خلاقانه و نقشه ریزی دقیق می باشد و این بخش از منزل نباید به صورت سرسری طراحی و تزیین شود بنابراین بهتر است شما در هنگام دیزاین داخلی اتاق نوزاد به جزئیات توجه داشته باشید و حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید تا بتوانید اتاق با فضایی زیبا و در عین پرکاربرد را برای فرزند خود طراحی نمایید.

طراحی اتاق نوزاد دختر با روش های جالب

اغلب والدین به دلیل اینکه نوزادشان تازه متولد شده و به طراحی اتاقش اهمیتی نمی دهد به چیدن سرویس خواب نوزاد و وسایل ضروری در اتاق نوزاد بسنده می کننده در صورتی که این بخش از منزل به دلیل اینکه محل رفت و آمد والدین و مهمان ها برای دیدن نوزاد می باشد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد از این رو بهتر است طراحی اتاق نوزاد دختر به صورت متفاوت و جذاب انجام شود.

۳۵ ایده برای دیزاین دکوراسیون اتاق نوزاد دختر

در هنگام طراحی اتاق نوزاد دختر ایجاد تعادل بین زیبایی و کارآیی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد از این رو بهتر است شما دقت و وسواس لازم را به خرج دهید.

توجه داشته باشید که برخی از وسایل نظیر سرویس خواب و کمد و فرش و پرده حضورشان در اتاق نوزاد ضروری است ولی سایر وسایل جنبه تزیینی دارند و شما می توانید با توجه به میزان بودجه خود از وسایل دکوری و مبلمان کودک در فضای اتاق نوزاد خود استفاده نمایید.

انواع ساعت دیواری

دیزاین اتاق نوزاد دختر

توجه به جنسیت نوزاد برای انتخاب طرح و رنگ وسایل و رنگ اتاق ضروری است. اگر نوزاد شما دختر است بهتر است از رنگ های پاستلی برای دیزاین داخلی اتاقش استفاده نمایید زیرا این رنگ ها دارای آرامش می باشند و می توانند فضایی بی نظیر را در اتاق فرزند شما ایجاد نمایند.
رنگ های پاستلی برای نوزادان دختر شامل صورتی و بنفش کمرنگ و قرمز تیره و سبز و … می باشند همچنین در صورت تمایل می توانید برای دیزاین اتاق نوزادان دختر از رنگ های خنثی نظیر خاکستری و سفید و  کرم و … استفاده نمایید.

طراحی داخلی اتاق نوزاد   دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون اتاق خواب نوزاد دیزاین داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون صورتی و سفید اتاق نوزاد طراحی داخلی اتاق نوزاد ایده هایی برای طراحی اتاق نوزاد دختر دکوراسیون اتاق نوزاد طراحی زیبا و شیک اتاق نوزاد دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون اتاق نوزاد دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نوزاد طراحی داخلی اتاق نوزاد دیزاین اتاق نوزاد دختر

مبل و میز

توجه داشته باشید که بعد از تهیه وسایل اتاق نوزاد و انتخاب رنگ باید وسایل را به شیوه ای مناسب درون اتاق قرار دهید. با توجه به اینکه گهواره و تخت خواب مهم ترین وسایل در فضای اتاق خواب نوزاد هستند از این رو بهتر است آن ها را در مکانی مناسب قرار دهید.
کمد لباس نیز باید در فضایی از اتاق قرار داده شود که دسترسی به آن آسان تر باشد توجه داشته باشید که کمد نوزاد بهتر است دارای قفسه ها و طبقه هایی مجزا باشد تا بتوانید وسایل مورد نیاز را به راحتی درون قفسه های آن بچینید.

در محل رفت و آمد به اتاق نوزاد وسایل اضافی را قرار ندهید زیرا زمانی که فرزند شما بهانه گیری می کند یا از خواب بیدار می شود ممکن است شما سراسیمه به اتاق او وارد شوید و با وسایل برخورد نمایید.
از شلوغ شدن فضای اتاق نوزاد دختر جلوگیری کنید و تا حد امکان وسایل مورد نیاز را درون قفسه های کمد قرار دهید.

برای تزیین دیوار اتاق نوزاد می توانید از کاغذ دیواری و لامپ و چراغ خواب دیواری و تابلوی عکس نوزاد و … استفاده نمایید همچنین نقاشی روی دیوار نیز در دیزاین داخلی اتاق نوزاد کاربرد ویژه ای دارد.

طراحی نورپردازی اتاق نوزاد دختر از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید برای نورپردازی اتاق فرزند خود از لوسترهای فانتزی و مخصوص اتاق نوزاد و چراغ خواب یا چراغ دیواری و لامپ های هالوژن و لامپ های آویز استفاده نمایید همچنین بهتر است در هنگام شب برای روشن بودن فضای اتاق چراغ خواب را روشن بگذارید و از لامپ های رنگی برای نورپردازی در هنگام شب استفاده نمایید.

دکوراسیون اتاق نوزاد دخترانه دکوراسیون صورتی و خاکستری اتاق نوزاد طراحی داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نوزاد دکوراسیون سفید اتاق نوزاد دکوراسیون اتاق خواب نوزاد طراحی داخلی اتاق نوزاد طراحی اتاق نوزاد دخترانه دکوراسیون صورتی اتاق نوزاد دکوراسیون اتاق نوزاد طراحی اتاق نوزاد دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون صورتی اتاق نوزاد دکوراسیون اتاق خواب نوزاد اتاق خواب نوزاد دختر دکوراسیون کاربردی اتاق خواب نوزاد اتاق خواب صورتی نوزاد

در این مطلب روش هایی برای طراحی داخلی اتاق نوزاد را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها دیزاین بی نظیری را برای اتاق فرزند خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *