خانه دکوراسیون اتاق کودک اتاق نوزاد طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد رنگی و جذاب

طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد رنگی و جذاب

دکوراسیون اتاق نوزاد صورتی و جدید

شما نیز حتما برای طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد به استفاده از رنگ های متنوع اندیشیده اید. اما استفاده از کدام رنگ ها در طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد می تواند محیطی شاد و مثبت برای رشد و پروش نوزاد شما باشد؟ در ادامه همراه ما باشید تا چند طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد رنگی و جذاب را با هم بررسی و مشاهده نماییم.

 

 

انواع ساعت دیواری

 

طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد با رنگ صورتی :

برای طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد با رنگ صورتی بهتر است از رنگ صورتی روشن استفاده نماییم. صورتی رنگی جذاب و با انرژی های مثبت برای نوزادان و کودکان است. بهتر است رنگ های استفاده شده در اتاق نوزاد کمتر در تضاد با یکدیگر باشند و چه بهتر هنگامی که به طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد خود می اندیشید به فکر سالهای بعد که نوزاد شما رشد می نماید نیز باشید. در ادامه چند دکوراسیون اتاق نوزاد صورتی که از بدو تولد تا سنین ۷ سالگی می توانید کودک خود را با آن پرورش دهید مشاهده می نماییم.

دکوراسیون اتاق نوزاد صورتی و جدید

مبل و میز

دکوراسیون اتاق نوزاد صورتی سیر

دکوراسیون اتاق نوزاد صورتی و گل بهی

رنگ سبز در طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد :

طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد با رنگ سبز روشن ایده ای مناسب برای اتاق نوزاد شماست. به یاد داشته باشید به همان میزان که رنگ سبز روشن می تواند رنگی آرامش دهنده و الهام بخش برای اتاق نوزاد باشد رنگ سبز تیره  می تواند فضایی نه چندان مناسب و تا حدودی منفی برای کودک شما ایجاد نماید. در ادامه چند دکوراسیون اتاق نوزاد طراحی شده با رنگ سبز روشن را مشاهده می نمایید.

دکوراسیون اتاق نوزاد سبز روشن و پسته ای

دکوراسیون اتاق نوزاد سبز رنگ

استفاده از رنگ بنفش و سوسنی در دکوراسیون اتاق نوزاد:

رنگ های بنفش و سوسنی نیز از جمله رنگ های جذاب و پر طرفدار در طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد هستند. دکوراسیون اتاق نوزاد با رنگ بنفش و سوسنی دارای هارمونی مناسب و ایده آل است به شرطی که از رنگ های متضاد استفاده کمتری بشود. چند اتاق نوزاد بنفش و سوسنی را زیر مشاهده می کنید.

دکوراسیون اتاق نوزاد بنفش و سوسنی

دکوراسیون اتاق نوزاد بنفش و سفید

دکوراسیون اتاق نوزاد بنفش سوسنی روشن

دکوراسیون اتاق نوزاد با رنگ قرمز:

رنگ قرمز محبوب تمام نوزادان است، محققان در پژوهش های متفاوت بر روی نوزادان سه تا چهار ماهه به این نتیجه رسیدند که نوزادان علاقه خاصی به رنگ قرمز دارند اگر چه در گذشته تصور می شد نوزادان تا چند ماهگی دچار کور رنگی هستند اما این فرضیه کاملا اشتباه است و باید بدانیم آن ها نه تنها رنگ ها را به خوبی می بینند که حتی به رنگ های خاصی نیز علاقه بیشتری دارند در ادامه چند دکوراسیون اتاق نوزاد قرمز را با هم مشاهده می نماییم.

دکوراسیون اتاق نوزاد قرمز و سفید

دکوراسیون اتاق نوزاد قرمز و صورتی

رتگ های آبی، نارنجی و زرد نیز می تواند برای طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد مناسب باشد که در سایر مطالب طراحی اتاق نوزاد با رنگ های متفاوت را به نمایش گذاشته ایم.

۵ دیدگاه ها

  1. ناشناس

    دسامبر 23, 2013 در 10:52 ب.ظ

    عاللللللللللللللللللللللللللللی بود

    پاسخ دادن

  2. آيسان

    ژانویه 2, 2014 در 7:07 ب.ظ

    طرح بنفش عکس سوم واقعا عالیه

    پاسخ دادن

    • سید علیرضا حسینی

      مارس 3, 2014 در 2:54 ب.ظ

      انصافا همه طرحها زیبا و جذاب و گیرا هستند. من به شخصه چو عاشق رنگ سبز و آبی هستم چند مدل از همین رنگها رو بیشتر پسندیدم.

      پاسخ دادن

  3. samira

    ژوئن 2, 2014 در 4:37 ب.ظ

    رنگ بنفش عالییییییییییییییییییییییییییییییست

    پاسخ دادن

  4. ناشناس

    آگوست 23, 2014 در 12:06 ب.ظ

    آ یسا خانم خیلی دوست دارم اتاق شما رو ببینم مخصوصا باتعریفی که شما کردیددهنم باز موند وقتی شما به بقیه گفتید ندیدبدید پس حتما اتاق خودتونokay

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *