خانه دکوراسیون اتاق کودک اتاق نوزاد ۶۰ طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد دخترانه و پسرانه دوست داشتنی

۶۰ طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد دخترانه و پسرانه دوست داشتنی

دکوراسیون اتاق نوزاد

طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد نیازمند ذهن خلاق و صرف مدت زمان زیادی می باشد و علاوه بر این برای دیزاین داخلی اتاق نوزاد نباید از انجام تزیینات و توجه به جزئیات غافل شوید. در ادامه روش هایی برای دیزاین داخلی اتاق نوزاد دختر و پسر را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد با ایده های خلاقانه و کاربردی

ایجاد تعادل بین کارآیی و زیبایی اتاق نوزاد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما در هنگام طراحی داخلی اتاق نوزاد حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید تا بتوانید فضای آرامش بخشی را در این بخش از منزل خود ایجاد نمایید.

طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد

دیزاین داخلی اتاق نوزاد دختر و پسر

برای دیزاین اتاق نوزاد ابتدا باید وسایل ضروری را تهیه نمایید و قبل از انتخاب هر وسیله ای بهتر است رنگ مناسبی را برای اتاق انتخاب نمایید. رنگ اتاق و وسایل نوزاد را باید با توجه به جنسیت فرزند خود انتخاب نمایید. رنگ های گلبهی و صورتی و قرمز و … برای طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد انتخابی مناسب و ایده آل هستند و برای اتاق نوزادان پسر بهتر است از رنگ های خاکستری و آبی و … استفاده نمایید.
تخت خواب و گهواره و سرویس خواب نوزاد از انواع وسایل ضروری برای نوزادان محسوب می شوند بنابراین بهتر است رنگ تخت خواب و گهواره را از بین رنگ های مناسب و خنثی نظیر خاکستری و سفید و کرم و … انتخاب نمایید تا با سایر رنگ های به کار برده شده در فضای اتاق مطابقت و همخوانی داشته باشند.
وجود صندلی ننویی در اتاق نوزاد از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است شما فضایی مناسب را برای حضور مادر در اتاق بوجود آورید تا آسایش فرزندتان فراهم شود.
علاوه بر تخت خواب و گهواره می توانید دراور و کمد را نیز در فضایی مناسب از اتاق قرار دهید همچنین می توانید برای نگهداری وسایل ضروری نوزاد شلف و قفسه های دیواری را روی دیوار نصب نمایید.

انواع ساعت دیواری

طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد اتاق نوزاد دکوراسیون کلاسیک اتاق نوزاد طراحی زیبا و شیک اتاق نوزاد دکوراسیون فانتزی اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و کاربردی اتاق نوزاد دکوراسیون ساده و مدرن اتاق نوزاد دکوراسیون سفید و قرمز اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نوزاد دکوراسیون مدرن و شیک اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و مدرن اتاق نوزاد دکوراسیون شیک و مدرن اتاق نوزاد طراحی زیبا و مدرن اتاق نوزاد طراحی زیبا و کاربردی اتاق نوزاد دکوراسیون ساده و شیک اتاق نوزاد دکوراسیون شیک و کاربردی اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و فانتزی اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و مدرن اتاق نوزاد طراحی داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و کاربردی اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و بی نظیر اتاق نوزاد دکوراسیون شیک و مدرن اتاق نوزاد دکوراسیون خاکستری اتاق نوزاد طراخی داخلی اتاق نوزاد

بعد از اینکه وسایل ضروری و غیر ضروری را برای دکوراسیون اتاق نوزاد تهیه کردید باید به فکر چیدمانی مناسب در فضای اتاق باشید و اگر وسایلی را از قلم انداخته اید باید به دکوراسیون اضافه نمایید.
لوزامی نظیر تابلو و پرده باعث زیبایی اتاق می شوند بنابراین بهتر است شما تابلو و پرده را از بین طرح های فانتزی و زیبا انتخاب نمایید.
برای پوشش دیوارهای اتاق می توانید علاوه بر رنگ از کاغذ دیواری ها با طرح کودکانه و فانتزی استفاده نمایید. تزیین اتاق نوزاد نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید به کمک کاغذ دیواری و نقاشی های کودکانه و تابلوها و وسایل بازی و … اتاق را به زیباترین شکل ممکن تزیین نمایید.
انتخاب فرشی مناسب برای اتاق کودک و نوزادان از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است شما همه قسمت های کف اتاق نوزاد را با کمک فرشی نرم بپوشانید.

دکوراسیون زیبا و کاربردی اتاق نوزاد دکوراسیون سبز اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و مدرن اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نوزاد طراحی داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون اتاق نوزاد دوقلو دکوراسیون مدرن اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نوزاد دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نوزاد دکوراسیون سفید و صورتی اتاق نوزاد دکوراسیون سفید و آبی اتاق نوزاد دکوراسیون آبی اتاق نوزاد دکوراسیون اتاق نوزاد با ایده های خلاقانه طراحی زیبا و کاربردی اتاق نوزاد دکوراسیون شیک و زیبا اتاق نوزاد دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد طراحی داخلی اتاق نوزاد دیزاین زیبا و کاربردی اتاق نوزاد دکوراسیون مدرن اتاق نوزاد دکوراسیون شیک و مدرن اتاق نوزاد دکوراسیون ساده اتاق نوزاد دکوراسیون شیک اتاق نوزاد دکوراسیون خاکستری اتاق نوزاد تزیین اتاق نوزاد دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد دیزاین داخلی اتاق نوزاد

مبل و میز

طراحی نورپردازی برای اتاق نوزاد

با طراحی نورپردازی مناسب و منحصر به فرد می توانید فضایی رمانتیک و آرامش بخش را در اتاق فرزند دلبند خود ایجاد نمایید. اگر تمایل دارید دکوراسیون اتاق نوزاد بی نظیر و خاص به نظر برسد بهتر است نورپردازی ملایم را با پرده حریر در فضای اتاق تلفیق نمایید.
برای ایجاد نورپردازی در اتاق نوزاد می توانید از لوسترهای سقفی و آویز و چراغ های دیواری یا آویز استفاده نمایید همچنین در برخی از مکان های اتاق نظیر زیر تخت خواب و اطراف کمد ها و تابلوها و … می توانید از نور مخفی استفاده کنید.

دیزاین داخلی اتاق نوزاد

دکوراسیون اتاق نوزاد دخترانه

دکوراسیون خاکستری اتاق نوزاد

دیزاین داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و مدرن اتاق نوزاد

دکوراسیون صورتی اتاق نوزاد

نورپردازی اتاق نوزاد

دیزاین اتاق نوزاد

در این مطلب ایده هایی برای طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد دختر و پسر را مشاهده کردید که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید فضایی بی نظیر و متفاوت را در اتاق فرزند خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *