خانه ایده ها و تزئینات خانگی تصاویر انواع مدل آبنمای خانگی شیک و جذاب برای تحول در محیط منزل

تصاویر انواع مدل آبنمای خانگی شیک و جذاب برای تحول در محیط منزل

تزیین زیبای منزل با آبنما

در زندگی امروز ایده های تزیینی خانگی دارای تنوع زیادی می باشند. یکی از این تزیینات، مربوط به مدل آبنمای خانگی در محوطه منزل می باشد. در ادامه شما را با چندین مدل متنوع آبنما برای منازل مسکونی آشنا می کنیم. 

 ایده های  لاکچری و زیبا برای طراحی مدل آبنمای خانگی

دکوراسیون خانه های امروزی بیش از هر چیز دیگری با تزیینات شکل می گیرد و تعریف می شود. در پی آپارتمان نشین شدن افراد و محدود شدن خانه ها، تمایل به زنده نگه داشتن عوامل طبیعی با تقلید از آن ها بیشتر شده است. به همین خاطر در خانه های امروزی تزیینات چوبی، پوشش های کاغذی، آب نمای خانگی و … بسیار کاربرد دارند.

تزیین اتاق پذیرایی با آبنما

فواره زیبا در دکوراسیون منزل

انواع ساعت دیواری

مدل فواره خانگی

دیزاین ایده آل آبنمای داخلی

آبنمای ایستاده و کوچک

مبل و میز

مدل جالب آبنمای خانگی

مدل امروزی آبنمای خانگی

آبنمای سنگی

آبنمای مدرن در دیزاین منزل

طرح کلاسیک آبنمای خانگی

نورپردازی عالی آبنمای خانگی

آبنمای خانگی با طرح پیانو

 آبنماهای خانگی نیز در دسته عوامل طبیعی قرار می گیرد. آبنما موقعیت یک دکور زیبا را برای منزل فراهم می کند. این مسئله باعث نزدیکی بیشتر انسان به طبیعت می شود.

مدل آبنمای خانگی, محوطه ای دنج در منزل ترتیب می دهد. این مدل آبنما ضمن نگه داشتن حس طبیعت در محیط منزل، سبب تلطیف هوا می شود. از این رو در محیط هایی با دمای بالا و بدون تهویه مناسب گزینه ایده آل به حساب می آید.

دیزاین خصوصی سازی آبنما

مدل آبنمای خانگی

طرح فوق العاده آبنمای دیواری

آبنمای کوچک با چیدمان زیبا

فواره کوچک در منزل

نمونه زیبای آبنمای خانگی

طراحی سنگی آبنمای ایستاده

آبنمای دیواری با دیزاین عالی

آبنمای جذاب خلاقانه

نمونه آبنمای ایستاده

مدل آبنمای خانگی

طراحی متفاوت آبنما

آب نمای مخصوص منازل دارای طرح های پوششی و منفرد است. یعنی گاهی به شکل کلی در حصار یک دیوار از منزل یا پارتیشن قرار می گیرد. گاهی نیز به شکل بارزی اما در نوع کوچک شده در گوشه ای از اتاق پذیرایی ساکن می شود. اگر چه بیشتر محل استقرار آبنمای خانگی در دکوراسیون اتاق پذیرایی می باشد اما بعضی از افراد تمایل دارند این تلطیف هوا و حس خنکی را با قرار دادن یک آبنمای کوچک در اتاق خواب تجربه کنند.

آبنما با طرح کلاسیک

مدل شیک آبنمای خانگی

دیزاین لاکچری آبنما

مدل کلاسیک آبنما

مدل جدید آبنما به شکل افقی

آبنمای دیواری با طراحی شیک

آبنمای خانگی با مدل مرکزی

دیزاین جذاب مدل آبنما

مدل طبقه ای آبنما

آبنمای صدفی خانگی

آبنمای خانگی با طرح دوش

در نوع کلی آبنما های خانگی، گاهی به کمک این آبنما یک نوع خصوصی سازی در محیط منزل ایجاد می شود. به همین خاطر عده ای برای پارتیشن بندی از آبنما استفاده می کنند. فواره های خانگی معمولاً با نورپردازی نمایان می شوند. رقص نور و آب در کنار هم، فضایی دلنشین برای زندگی ایجاد می کند. از این رو بسیاری از افراد بدون نورپردازی اقدام به نصب فواره های خانگی نمی کنند.

مدل آبنمای خانگی

طراحی زیبای آبنما

طراحی لاکچری آبنما

طراحی شیک آبنمای خانگی

مدل آبنمای خانگی در راه پله

آبنمای لاکچری با طراحی مدرن

آبنمای سنتی در طراحی خانه

مدل آبنمای خانگی

طراحی عالی آبنمای خانگی

طراحی جذاب آبنمای خانگی

در کنار مدل فواره خانگی از گیاهان آپارتمانی مقاوم نیز استفاده می شود تا بیش از قبل فضای طبیعت در محیط منزل نمایان شود. مدل آبنمای خانگی ضمن این که فرصتی برای خنکی و تهویه هوا ایجاد می کند، زیبایی خاصی را در محیط منزل به وجود می آورد. به خصوص اینکه طرح های آبنما نیز به شکل مشخصی محیط منزل را درگیر می سازند. شما می توانید نوع فواره خود را در شکل کوچک یا بزرگ انتخاب کنید. این مورد نیز کاملاً سلیقه ای است. البته برای ترتیب یک دکوراسیون شیک در منزل باید نوع فواره انتخابی شما با ابعاد اتاق هماهنگ باشد. نورپردازی رنگی نسبت به نورهای سفید، جذابیت بیشتری دارد. از این رو در اکثر طراحی آبنما خانگی از نور رنگی استفاده می شود.

فراموش نکنید با انتخاب یک آبنمای زیبا در محیط منزل، قطعاً ویژگی لاکچری بودن را به منزل خود هدیه می دهید و شکوه بی نظیری همراه با حسی از تازگی را در سایر نقاط خانه پدید خواهید آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *