خانه ایده ها و تزئینات خانگی استفاده از خز در دکوراسیون منزل با ایده های جذاب

استفاده از خز در دکوراسیون منزل با ایده های جذاب

خز در دکوراسیون

با نزدیک شدن به فصل سرما بهتر است به دکوراسیون داخلی منزل تان نیز حال و هوایی زمستانی ببخشید. برای طراحی دکوراسیون منزل صورت زمستانی می توانید از پارچه های پرزدار یا پوست مصنوعی که شبیه به خز واقعی هستند استفاده نمایید. در ادامه این مطلب ایده هایی برای استفاده از خز در دکوراسیون داخلی منزل را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این دکوراسیون های داخلی مورد توجه تان قرار بگیرند. 

ایده هایی برای استفاده از خز در دکوراسیون منزل

خزها از انواع پارچه هایی هستند که می توانید با استفاده از این پارچه های گرم فضایی متفاوت را در دکوراسیون قسمت های مختلف منزل خود ایجاد نمایید. خزها در انواع رنگ های مختلف تیره و روشن موجود هستند و شما می توانید با توجه به سایر رنگ های موجود در دکوراسیون داخلی منزل تان از بین این رنگ های متنوع خز با رنگی مناسب را انتخاب نمایید.

استفاده از خز در طراحی داخلی منزل

طراحی دکوراسیون منزل با خز

برای استفاده از خز در دکوراسیون منزل ایده های مختلفی وجود دارد که به کار بردن این ایده ها به میزان خلاقیت شما بستگی دارد. در صورت تمایل می توانید از خز به عنوان رومیزی استفاده نمایید و روی آن وسایل دکوری زیبایی را قرار دهید همچنین می توانید به کمک پارچه های خزدار کوسن های زیبایی را بسازید و کوسن ها را روی مبل های اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی قرار دهید.
در ساخت برخی از قالیچه ها و فرش های کوچک از خز استفاده می شود که بهتر است این فرش ها و قالیچه های کوچک را در زیر مبلمان و روبروی شومینه و … پهن کنید.
اگر تمایل دارید در طراحی دکوراسیون اتاق خواب از خز استفاده نمایید می توانید روتختی یا پتویتان را از جنس پارچه های خزدار انتخاب کنید همچنین بهتر است فرش ها و یا قالیچه های کوچک خزدار را در قسمتی از کفپوش اتاق خواب پهن نمایید.
یکی دیگر از انواع ایده های خلاقانه ساخت لوستر به کمک پارچه های خزدار است و به کمک این پارچه ها لوسترهای زیبا و ساده ای ساخته می شود که این مدل لوسترها برای نصب در فضای اتاق خواب و اتاق نشیمن مناسب و ایده آل هستند.

انواع ساعت دیواری

استفاده از خز در ساخت صندلی استفاده از خز در ساخت میز طراحی دکوراسیون منزل با خز طراحی دکوراسیون اتاق خواب با خز صندلی خزدار طراحی دکوراسیون اتاق خواب با خز طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب با خز تزیین منزل با خز طراحی داخلی منزل با خز طراحی دکوراسیون منزل با خز خز در دکوراسیون استفاده از خز در دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق نشیمن با خز طراحی داخلی اتاق خواب با خز استفاده از خز در دکوراسیون منزل استفاده از خز در دکوراسیون داخلی منزل استفاده از خز در دکوراسیون منزل کاربرد خز در دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی اتاق خواب با خز طراحی اتاق خواب با خز استفاده از خز در طراحی داخلی منزل طراحی دکوراسیون اتاق خواب با خز دکوراسیون اتاق خواب با خز دکوراسیون منزل با خز طراحی دکوراسیون اتاق خواب با خز طراحی دکوراسیون منزل با خز خز در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

از پارچه های خزدار می توانید در هر قسمت از دکوراسیون داخلی منزل تان استفاده نمایید و فضای منزل تان را از این رو به آن رو کنید بنابراین بهتر است جادوی این پارچه های پرزدار را در فضای داخلی منزل خود دست کم نگیرید. در این مطلب روش های استفاده از خز در دکوراسیون را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده این دکوراسیون های داخلی نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع ایده ها و تزئینات خانگی کلیک کنید.

مبل و میز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *