خانه ایده ها و تزئینات خانگی انواع مدل درب ویلایی ساختمان مدرن و لاکچری

انواع مدل درب ویلایی ساختمان مدرن و لاکچری

درب ویلایی ساختمان

درب ویلایی ساختمان یکی از مواردی است که در هنگام ورود به ویلا با آن مواجه می شویم. این درب در زیبایی ساختمان و محوطه اطراف اهمیت زیادی دارد.

درب ویلایی در منظره فضای سبز ویلا تاثیر دارد. مردم شهر برای فرار از هوای آلوده شهرها تمایل دارند زمانی را در ویلاهای خارج از شهر سپری کنند و از محیط آلوده شهر دور باشند.

ایده های جذاب و متفاوت درب ویلایی ساختمان لاکچری و مدرن

برای درب ها از جنس های مختلفی کمک گرفته می شود. بعضی از این درب ها در نوع چوبی تولید می شوند. طرفداران سبک سنتی از این درب های چوبی استفاده می کنند. این درب ها یادآور سبک نوستالژیک و خاطره انگیز می باشند.

درب ویلایی ساختمان هنر سازنده آن را نشان می دهد. امروزه برای درب این ویلاها از اشکال گوناگون استفاده می شود. این طرح ها در شکلی انتخاب می شوند که پوشش چندانی ندارند. اما  با طراحی درب پارکینگ ها تفاوت های بسیاری دارند.

انواع ساعت دیواری

درب ویلا با تم سفید

درب چوبی ویلای مدرن

طراحی متفاوت درب ویلا

مبل و میز

طراحی لاکچری درب ویلا

درب چوبی ساختمان

طراحی فضای بیرونی ویلا

مدل درب ویلا

درب زیبای فضای سبز ویلا

درب ویلایی

درب ویلایی ساختمان

رنگ درب، جنس و طرح در نمای بیرونی و داخلی ساختمان موثر است. بسیاری از معماران و اهالی دکوراسیون با این ویژگی مهم درب ویلا آشنا هستند و از آن به نفع خود استفاده می کنند. یعنی با یک طراحی شیک و مدرن می توانند مشتریان خود را برای فروش ویلا داشته باشند.

درب ویلایی ساختمان معمولاً به روی یک باغ یا فضای سبز هر چند کوچک باز می شود. این درب در شکلی هماهنگ با ساختمان انتخاب می گردد.

درب ریلی ویلا

درب زیبای ساختمان

درب شیشه ای ویلای مدرن

طراحی فلزی درب ویلا

درب ویلایی لاکچری

درب ویلایی سنتی

درب شیشه ای ویلا

در ویلا با دو درب رو به رو هستیم. یک درب در واقع همان درب ورود به ساختمان می باشد و درب دیگر نیز درب اصلی یا همان درب ورود به فضای سبز ویلا یا در اصطلاح درب حیاط می باشد. برای دکوراسیون ویلا هر دو نوع درب مهم است و در صورت انتخاب سنجیده، زیبایی را به همراه دارد.

علاوه بر شکل درب ویلایی ساختمان موارد دیگری همچون نحوه طراحی شکل باغچه و فضای سبز نیز اهمیت دارد. برای دکوراسیون فضای سبز ویلا وقت بگذارید. توجه داشته باشید که شما برای کسب آرامش به این محیط رهسپار می شوید و تمایل دارید از زیبایی و نشاط فضای سبز بهره ببرید.

دیزاین درب ویلایی

درب ویلای لاکچری

درب ویلایی مدرن

مدل سنتی درب ویلا

درب ویلایی ساختمان

طراحی متفاوت درب ویلا

طراحی زیبای ویلا

درب ویلا با طراحی جذاب

درب ویلایی ساده

درب ویلایی کشویی

درب های ویلا را در نوع محکم و با دوام انتخاب می کنند. به عنوان مثال بخشی از این درب ها در نوع فلزی و بخشی دیگر در نوع چوب های مستحکم تولید می گردند. توجه داشته باشید که این درب، درب بیرونی ساختمان است و پیوسته در معرض نور خورشید، باد، باران و … قرار دارد. بنابراین بهتر است سال های سال در شکل اولیه خود حفظ شوند یا کمتر نیاز به ترمیم و بازسازی داشته باشند.

در ویلاهای سلطنتی از درب هایی به شکل کلاسیک برای درب ویلا استفاده می کنند. این درب در ویلاهای مدرن نیز دیده می شود. بیشتر مردم برای حفظ امنیت محیط ویلا تمایل به استفاده از این درب ها دارند. درب ویلا را در نوع بزرگ به کار ببرید تا برای بهره مندی از خودروی خود دچار زحمت نشوید.

در این ویلاها معمولاً فضایی به پارکینگ تعلق دارد. این فضا نیز با سبک طراحی خاصی در کنار سایر عناصر داخلی ویلا مد نظر قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *