خانه ایده ها و تزئینات خانگی مدل گلدان های فانتزی با طراحی خلاقانه و بسیار زیبا

مدل گلدان های فانتزی با طراحی خلاقانه و بسیار زیبا

گلدان های فانتزی

گلدان های فانتزی تاثیر زیادی روی طراحی دکوراسیون داخلی منزل دارند و اگر شما تمایل دارید در بخش های مختلف منزل تان نظیر سالن پذیرایی و اتاق خواب و آشپزخانه و تراس و … فضایی متفاوت و آرامش بخش را ایجاد نمایید بهتر است این گلدان ها را در مکان مناسبی قرار دهید.

مدل گلدان های فانتزی و شیک

مدل گلدان فانتزی در انواع طرح ها نظیر مغناطیسی و دیواری و زمینی طراحی می شود و شما می توانید از بین آن ها گلدان با طرح و رنگی مناسب را انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل گلدان های فانتزی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

مدل گلدان های فانتزی

طرح های گلدان فانتزی

گلدان ها در انواع طرح ساده و خلاقانه موجود هستند همچنین برای ساخت گلدان از متریال های مختلف نظیر سفال و چوب و پلاستیک و … استفاده می شود که هر یک از این طرح ها زیبایی و کارآیی خاص خودشان را دارند.
گلدان های فانتزی در انواع طرح های مختلف نظیر گلدان چوبی و گلدان سفالی و … موجود می باشد و شما می توانید با کاشت گیاهان مختلف در این گلدان های خانگی جذابیت ظاهری آن ها را افزایش دهید.
انواع مدل گلدان فانتزی معمولی و زمینی توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند و این گلدان ها اغلب روی پایه گل و سطح صاف و میز و … قرار داده می شوند. توجه داشته باشید که این مدل گلدان ها دارای طراحی خلاقانه و متفاوتی هستند و علاوه بر این در دیزاین آن ها از رنگ های تیره و روشن استفاده می شود همچنین در طراحی برخی از انواع مدل گلدان فانتزی برای جذابیت بیشتر طرح گلدان از ترکیب دو یا چند رنگ مکمل یا متضاد استفاده می شود.

انواع ساعت دیواری

گلدان های فانتزی گلدان های شیک و فانتزی گلدان زیبا و خلاقانه مدل گلدان های فانتزی و خلاقانه مدل گلدان زیبا و شیک فانتزی طرح گلدان فانتزی مدل گلدان شیک و فانتزی مدل گلدان سفالی مدل گلدان سفالی فانتزی گلدان فانتزی سفید گلدان های فانتزی زیبا و خاص گلدان زیبا و فانتزی گلدان زیبا و فانتزی

مدل گلدان دیواری فانتزی نسبت به سایر گلدان ها کاربردی تر است و این گلدان ها را روی سطوح مختلف نصب می شوند همچنین این طرح گلدان ها در منازل آپارتمانی تحولی عظیم را ایجاد می کنند.
اگر شما تمایل دارید در فضای منزل تان تغییرات مثبتی را ایجاد نمایید بهتر است مدل و رنگ گلدان های فانتزی را به صورت متنوع انتخاب نمایید همچنین می توانید گلدان ها را در ابعاد کوچک و بزرگ انتخاب کنید و گل ها و گیاهان زیبا و فانتزی را درون آن ها بکارید.
در طراحی برخی از انواع مدل گلدان فانتزی روی سطح گلدان طرح هایی جالب و متفاوت ایجاد می شود که این گلدان ها در هر فضایی قرار بگیرند باعث ایجاد تغییرات مثبت در دکوراسیون داخلی می شوند. گلدان فانتزی همچنین در انواع اشکال هندسی مختلف نظیر چند ضلعی و گرد و مستطیل و … طراحی می شود.

مدل گلدان شیک و فانتزی مدل گلدان زیبا و فانتزی مدل گلدان شیک و فانتزی گلدان دیواری فانتزی مدل گلدان دیواری و زیبا گلدان فانتزی و شیک گلدان های عروسکی و خاص مدل گلدان دیواری گلدان شیک و فانتزی گلدان فانتزی عروسکی

مبل و میز

طرح های گلدان فانتزی مغناطیسی

گلدان مغناطیسی از انواع طرح های خلاقانه و فانتزی محسوب می شوند و شما می توانید با قرار دادن این گلدان ها در بخش های مختلف منزل تان همگان را سورپرایز نمایید.
گلدان های مغناطیسی به صورت معلق در هوا هستند و این گلدان ها بارهای سنگین را به خوبی تحمل می کنند بنابراین شما می توانید درون این گلدان ها گیاهان و گل های بزرگی را بکارید.
سیستم اولیه و کاربردی که باعث می شود گلدان مغناطیسی روی هوا معلق بماند درون ظرف سرامیکی در زیر گلدان پنهان شده است و این سیستم اولیه در پنج رنگ مختلف موجود می باشد همچنین گلدانی که در هوا معلق می ماند در انواع طرح های متنوع نظیر کاسه کوچک و تنه درختچه و توپ خزه ای طبیعی موجود است و در این قسمت از گلدان گیاه مورد نظر کاشته و پرورش داده می شود.
گلدان های مغناطیسی را می توانید روی میز پذیرایی و میز آشپزخانه و اپن و … قرار دهید و فضایی خیره کننده ای را در قسمت های مختلف منزل خود ایجاد نمایید همچنین این طرح از گلدان ها قابلیت نصب روی شیشه و دیوار و درب را دارند.

مدل گلدان شیک و مغناطیسی مدل گلدان های فانتزی گلدان شیک و فانتزی طرح گلدان شیک مدل گلدان چوبی گلدان مغناطیسی شیک گلدان فانتزی و زیبا گلدان فانتزی طرح گلدان مغناطیسی مدل گلدان سنگی فانتزی مدل گلدان زیبا و شیک فانتزی مدل گلدان چوبی فانتزی گلدان مغناطیسی مدل گلدان های فانتزی

در این مطلب با انواع مدل گلدان های فانتزی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها گلدان ها با طرح و رنگ بی نظیری را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *