خانه ایده ها و تزئینات خانگی تزیین پریز و کلید برق با خلاقیت های زیبا و جالب

تزیین پریز و کلید برق با خلاقیت های زیبا و جالب

تزیین پریز برق

توجه اغلب افراد در هنگام طراحی دکوراسیون منزل بر روی لوازم و وسایل بزرگ خانه نظیر مبلمان و تخت خواب و … معطوف می گردد در صورتی که اگر به جزئیات توجه شود و تغییراتی در آن ها ایجاد گردد شاهد اعمال تغییرات بزرگی در دکوراسیون داخلی منزل خواهیم بود. در ادامه با تزیین پریز برق و کلید برق آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

تزیین پریز برق و کلید برق با ۴۵ ایده خلاقانه

کلیدها و پریزهای برق جزئیات کوچکی هستند که با تغییر و تزیین آن ها می توان جلوه متفاوتی را به دکوراسیون داخلی بخش های مختلف منزل بخشید و برای تزیینات پریز برق و کلید برق ایده های خلاقانه زیادی وجود دارد که بهتر است شما با توجه به وسایلی که در دسترس دارید به زیباسازی این جزئیات کوچک و در عین حال کاربردی بپردازید.

تزیین پریز برق

تزیینات پریز و کلید برق

یکی از راه های ساده برای برجسته کردن پریزها و کلیدهای برق استفاده از استیکرهای دیواری با طرح حیوانات و گل و پرندگان و … می باشد که این استیکرها می توانند نمای متفاوتی را به پریز و کلیدهای برق ببخشند.

انواع ساعت دیواری

اگر تمایل دارید پریزها و کلیدهای برق ظاهری فانتزی داشته باشند می توانید گل ها یا عروسک های زیبایی را به کمک خمیر چینی و نمد و … بسازید سپس این عناصر تزیینی را کنار پریز و کلیدهای برق یا روی آن ها نصب کنید که این مدل ها برای تزیین اتاق خواب با وسایل ساده و تزیین اتاق کودک مناسب تر می باشند.

ساخت قاب های ساده برای دور پریز و کلید برق یکی دیگر از انواع ایده های خلاقانه و جالب می باشد و شما می توانید به کمک رنگ و قلم مو طرح های فانتزی یا ساده ای را روی این قاب ها نقاشی کنید همچنین می توانید صدف ها با طرح های متنوع را به کمک چسب در اطراف و روی پریزها و کلیدهای برق بچسبانید و جذابیت خاصی را به دیوار ببخشید.

تزیینات کلید برق تزیین کلید برق با استیکر تزیین خاص کلید برق تزیین پریز برق برای اتاق کودک تزیین خلاقانه کلید برق تزیین جالب کلید برق تزیین جالب کلید برق تزیین فانتزی کلید برق تزیین جالب کلید برق تزیین جالب کلید برق تزیین جالب و زیبا کلید برق تزیین کلید برق با استیکر تزیینات پریز و کلید برق تزیین پریز برق تزیین فانتزی کلید برق تزیین جالب کلید برق تزیین خاص کلید برق تزیین جالب کلید برق

مبل و میز

اگر تمایل ندارید که وقت و هزینه زیادی را برای انجام تزیین کلید و پریز برق صرف کنید می توانید کاغذ کادوهای طرح دار و رنگی را به کمک مقداری چسب روی کلیدها و پریزهای برق بچسبانید.

اگر شما ترجیح می دهید که پریز و کلیدهای برق مشاهده نشوند می توانید درب های با مزه چوبی یا ام دی اف را در مقابل آن ها بسازید که در صورت نداشتن مهارت لازم بهتر است از یک نجار کمک بگیرید.

اگر تمایل دارید کودک تان به تنهایی برای تزیین کردن کلید و پریزهای برق اقدام نماید می توانید از او بخواهید که نقاشی های با مزه و فانتزی را به کمک ماژیک روی کلید و پریزهای موجود در اتاقش بکشد و از این طریق اوقات خوشی را برای او رقم بزنید.

هنر دکوپاژ امروزه برای تزیینات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که از این هنر زیبا می توانید برای تزیینات پریز و کلیدهای برق موجود در سالن پذیرایی و اتاق خواب و سایر بخش های منزل تان استفاده نمایید.

تزیین کلید برق با استیکر تزیینات کلید برق تزیین کلید و پریز برق با ورق کادو تزیین پریز برق ایده های خلاقانه برای تزیینات پریز برق تزیین فانتزی کلید برق تزیین فانتزی کلید برق تزیین جالب کلید برق زیباسازی کلید برق تزیینات پریز و کلید برق تزیین فانتزی کلید برق تزیینات پریز و کلید برق تزیین پریز برق تزیین شیک پریز برق تزیین جالب کلید برق تزیین جالب کلید برق طرح استیکر برای پریز و کلید برق تزیین جالب کلید برق تزیینات جالب پریز برق تزیین فانتزی کلید برق تزیین خلاقانه کلید برق تزیین شیک کلید برق

در این مطلب با انواع روش ها برای تزیین کلید برق و پریز برق آشنا شدید که امیدواریم این تزیینات با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *