خانه ایده ها و تزئینات خانگی ایده های تزیین خانه با به کار بردن گل های هوازی

ایده های تزیین خانه با به کار بردن گل های هوازی

تزیین خانه با گل های هوازی

امروزه به دلیل آلودگی بیش از حد هوا زندگی بدون گیاهان امکان پذیر نمی باشد از این رو بهتر است شما گیاهان را به فضای منزل بیاورید و با آن ها ارتباط برقرار کنید. یکی از نشانه های طبیعت گیاهان می باشند که باعث ایجاد حس و حالی خوب در فضا می گردند همچنین گل ها و گیاهان می تواند باعث جذابیت بیشتر در دکوراسیون داخلی منزل شوند. در ادامه تزیین خانه با گل های هوازی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این ایده ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

ایده های خلاقانه برای تزیین خانه با گل های هوازی

دکوراسیون داخلی با استفاده از گیاهان جذابیت و زیبایی بی نظیری پیدا می کند و اگر شما همیشه دوست داشته اید که در قسمت های مختلف منزل تان گیاهی بدون درد سر داشته باشید می توانید از گیاهان هوازی استفاده نمایید. این گیاهان بر خلاف گیاهان دیگر نیاز به مراقبت زیادی ندارند و کافیست در طول روز مقداری آب به آن ها اسپری کنید و علاوه بر این آن ها را در مکانی قرار دهید که به اکسیژن و نور کافی دسترسی داشته باشند همچنین از گل های هوازی در فضای منزل می توانید به عنوان تابلوهای طبیعی و آویز و … استفاده نمایید علاوه بر این گیاهان هوازی از انواع گیاهان مناسب برای اتاق خواب و گیاهان مناسب برای دیوار سبز به شمار می روند.

تزیین خانه با گل های هوازی

تزیین منزل با گیاهان هوازی

از گیاهان هوازی می توانید برای تزیین قسمت های مختلف منزل نظیر راهرو و سالن پذیرایی و آشپزخانه و اتاق خواب استفاده نمایید و انرژی خود و اعضای خانواده تان را به کمک آن ها افزایش دهید.

انواع ساعت دیواری

نقش گیاهان هوازی در منزل

۱٫ قرار دادن گیاه در تراریوم

در صورت تمایل شما می توانید به کمک گیاهان هوازی تراریوم زیبا و جذابی را بسازید. اگر گیاه را تمایل دارید در محیط های شیشه ای قرار دهید باید به مدت دو تا سه بار در هفته آن را آبیاری نمایید همچنین می توانید تراریوم ساخته شده به کمک گیاهان هوازی را روی میز و جزیره آشپزخانه و پاتختی و … قرار دهید.

مبل و میز

ساخت تراریوم با گیاه هوازی

 ۲٫ قرار دادن گیاه درون سبد چوبی یا حصیری

سبد های حصیری و چوبی باعث ایجاد حسب نوستالژیک در فضای منزل می شوند و شما می توانید گیاهان هوازی را درون این سبد ها به نمایش بگذارید همچنین برای جذابیت بیشتر سبد می توانید از ترکیب گیاهان هوازی با خزه و گل های مصنوعی استفاده نمایید.

تزیین خانه با گل های هوازی زیبا

۳٫ گیاهان هوازی را فایل بندی نمایید.

اگر شما کمد فایل قدیمی دارید که مدت ها است بلااستفاده مانده می توانید گیاهان هوازی را درون کمد قرار دهید همچنین از این فایل می توانید برای کاشت گیاهان معمولی نیز استفاده نمایید. بهتر است برای تزیین فایل از ترکیب گیاهان هوازی و خزه اسپانیایی استفاده نمایید.

تزیین کمد قدیمی با گیاه هوازی

۴٫گیاهان را درون کشوهای قدیمی قرار دهید.

یکی دیگر از انواع ایده های خلاقانه برای تزیین خانه با گل های هوازی قرار دادن آن ها در کشوهای قدیمی می باشد.

قرار دادن گیاه هوازی در کشو

۵٫ گیاهان هوازی را آویزان نمایید.

می توانید تعدادی ظرف مخصوص تراریوم تهیه نمایید سپس گیاهان هوازی را درون آن ها قرار دهید همچنین برای تزیین ظرف بهتر است از شن های رنگی و سنگ و صدف و … استفاده نمایید. ظروف حاوی گل های هوازی را بهتر است از سقف یا دیوار بخش های مختلف منزل آویزان نمایید.

آویزان کردن گیاهان هوازی از سقف

۶٫ گیاهان هوازی را روی تنه درخت قرار دهید.

تنه درخت به شکل مناسب و زیبایی را تهیه کنید سپس یک دست روغن جلا روی آن بزنید تا براق شود و بعد از اینکه تنه تمیز و آماده شد گیاهان هوازی را به کمک ایده های خلاقانه روی تنه درخت قرار دهید.

تزیین تنه درخت با گیاه هوازی

۷٫ فضای بیرون را به کمک گل های هوازی درون خانه بیاورید.

به کمک مقداری خزه و گیاه هان هوازی کوچک و شاخه درخت و میوه کاج و گل های مصنوعی و … می توانید در وسط میز ، جنگلی کوچک و زیبا را طراحی کنید.

ساخت جنگل کوچک با گیاه هوازی

۸٫گل های هوازی را قابل حمل کنید. 

سبدی با طرح فانتزی را تهیه نمایید و مقداری خزه معمولی یا خزه اسپانیایی درون سبد بریزید توجه داشته باشید که برای زیبایی بیشتر سبد بهتر است آن را به کمک خزه به صورت کامل پر نمایید سپس گل های هوازی را روی خزه ها قرار دهید به این شکل گلدانی قابل حمل و در عین حال مدرن برای تزیین قسمت های مختلف خانه خواهید داشت.

تزیینات منزل با گیاهان هوازی

۹٫ گل های هوازی را شبیه درخت کنید. 

گیاه هوازی تیلاندسیا از انواع گیاهانی است که تمایل زیادی دارد به درختان بچسبد و بر نوک آن ها زندگی کند از این رو شما می توانید این گیاه را تهیه کنید سپس آن را درون گلدان بلندی به کمک مقداری سنگ و میله فلزی قرار دهید.

تزیین شیک خانه با گیاه هوازی

۱۰٫ گیاهان هوازی را در کنار یکدیگر قرار دهید.

می توانید تعدادی گیاه هوازی زیبا را انتخاب کنید و آن ها را در کنار یکدیگر قرار دهید و منظره ای دیدنی و جذاب را در دکوراسیون منزل خود ایجاد نمایید.

تزیین خانه با گیاهان هوازی

۱۱٫ به کمک گل های هوازی جنگل مصنوعی بسازید.

در صورتی که به گیاه هوازی تیلاندسیا زراگروفیکا دسترسی دارید می توانید تعدادی از این گیاه را در کنار یکدیگر درون گلدان قرار دهید تا جنگل مصنوعی زیبایی ایجاد شود.

ساخت جنگل مصنوعی با گیاه هوازی

۱۲٫ گیاهان هوازی را روی تنه درخت چوب پنبه قرار دهید.

تنه درخت چوب پنبه دارای ظاهری زیبا و طبیعی می باشد و شما می توانید گل های هوازی را درون تنه این درخت قرار دهید. توجه داشته باشید که در صورت عدم دسترسی به تنه درخت چوب پنبه می توانید از تنه بامبوهای قطور استفاده نمایید.

تزیین منزل با گیاه هوازی

۱۳٫ قرار دادن گیاهان هوازی درون لیوان

لیوان های شیشه ای قدیمی یا ترک خورده را دور نیندازید زیرا می توانید از آن ها به عنوان گلدانی برای گیاهان هوازی استفاده نمایید.

قرار دادن گیاه هوازی درون لیوان

۱۴٫ به کمک گل های هوازی چلچراغ بسازید.

به یک چلچراغ بدون چراغ تعدادی از گل های هوازی را آویزان نمایید و از این وسیله تزیینی برای تزیین منزل استفاده نمایید همچنین می توانید چلچراغ را در فضای بالکن یا تراس نصب نمایید.

تزیین خانه با گیاه هوازی

تزیین قسمت های مختلف منزل با گیاهان هوازی

ایده های زیادی برای به کارگیری گل های هوازی در فضای منزل وجود دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و وسایلی که در دسترس دارید روشی مناسب را برای دیزاین خانه به کمک گل های هوازی انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که گیاهان هوازی باعث ایجاد حس آرامش و امنیت در فضای منزل می شوند از این رو بهتر است شما از این گل های زیبا در فضای اتاق خواب خود و فرزندتان استفاده نمایید همچنین می توانید سالن پذیرایی را به کمک گیاهان هوازی تزیین نمایید و جذابیت دکوراسیون این بخش مهم منزل را تکمیل کنید.

تزیین آشپزخانه به کمک گل های هوازی نیز ایده ای جالب و خلاقانه می باشد و با توجه به اینکه کدبانوی خانواده مدت زمان زیادی را مجبور است برای انجام فعالیت های روزمره درون آشپزخانه سپری کند از این رو بهتر است فضای آشپزخانه توسط این گل ها تزیین شود.

گیاهان هوازی تزیین جالب خانه با گیاه هوازی

تزیین تنه درخت با گیاهان هوازی تزیین خلاقانه منزل با گیاه هوازی تزیین دیوار با گل های هوازی تزیین زیبا منزل با گیاه هوازی    تزیین منزل با گیاه هوازی تزیین خلاقانه منزل با گیاه هوازی تزیین دیوار با گیاه هوازی تزیین خاص منزل با گیاه هوازی تزیین جالب منزل با گیاه هوازی تزیین خانه با گیاه تزیین جالب خانه با گیاه هوازی تزیین جالب خانه با گیاه هوازی تزیین دیوار با گیاه هوازی تزیین خانه با گل های زیبا هوازی تزیین جالب و ساده خانه با گیاه هوازی تزیین خانه با گیاهان هوازی زیبا

در این مطلب روش هایی کاربردی برای تزیین خانه با گل های هوازی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *