خانه ایده ها و تزئینات خانگی پنهان کردن شوفاژها با استفاده از روش های کاربردی

پنهان کردن شوفاژها با استفاده از روش های کاربردی

پنهان کردن شوفاژها

شوفاژ وسیله ای مناسب برای گرما بخشیدن به فضای منزل در روزهای سرد و زمستانی است و ممکن است شوفاژ در فضای منزل نمایی زیبا نداشته باشد از این رو پنهان کردن شوفاژها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

ایده هایی برای پنهان کردن شوفاژ در منزل

روش های زیادی برای پنهان کردن و تزیین رادیاتور وجود دارد که شما می توانید با ایده گرفتن از آن ها به زیباسازی این وسیله کاربردی بپردازید و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل تان را تکمیل نمایید.

پنهان کردن شوفاژ

روش هایی برای مخفی سازی شوفاژ در دکوراسیون منزل

۱٫ در صورت تمایل می توانید شوفاژ را تبدیل به نیمکتی مناسب کنید و میز ناهارخوری کاربردی را روبروی شوفاژ قرار دهید تا فضای ناهارخوری گرمی ایجاد شود همچنین برای راحتی بیشتر می توانید تشک و کوسن هایی نرم را روی سطح نیمکت قرار دهید و به صرف وعده غذایی خود بپردارید.

انواع ساعت دیواری

۲٫ اگر شوفاژ منزل تان بزرگ است می توانید قفسه ای بزرگ را روی آن قرار دهید سپس روی قفسه اشیاء تزئینی و چشم نوازی را قرار بدهید.

۳٫ با قرار دادن روکشی زیبا و شیک روی سطح شوفاژ می توانید نمایی خاص را در منزل تان ایجاد کنید. در هنگام انتخاب روکش به طرح و رنگ و جنس آن توجه داشته باشید.

۴٫ در صورت تمایل می توانید برای مخفی کردن شوفاژ به کمک الوارها قاب بسازید سپس الوارها را رنگ کنید و طاقچه ای برای پنجره ها بسازید.

مبل و میز

۵٫ اگر شوفاژ یا رادیاتور در زیر پنجره قرار ندارد می توانید با تبدیل آن به عنوان میز ، فضایی بی نظیر را در دکوراسیون داخلی منزل تان ایجاد نمایید.

مخفی کردن شوفاژ پنهان کردن شوفاژ رنگ زدن شوفاژ پنهان کردن شوفاژ پنهان کردن شوفاژها پنهان کردن رادیاتور پنهان کردن شوفاژ در دکوراسیون منزل روش هایی برای پنهان کردن شوفاژها مخفی کردن شوفاژ پنهان کردن شوفاژ با روش های ساده تزیین رادیاتور

۶٫ اگر شوفاژ در فرورفتگی دیوار قرار دارد می توانید به سادگی آن را بپوشانید و از شر قناسی و چهره زشت شوفاژ خلاص شوید. توجه داشته باشید که قناسی شوفاژ را می توانید به کمک شلف و یک درب بپوشانید.

۷٫ اگر فضای نشیمن منزل تان کوچک است می توانید شوفاژ را تبدیل به ویترین نمایید و از یک نجار برای طراحی آن استفاده نمایید.

۸٫ شوفاژ را می توانید به پیشخوان تبدیل نمایید و روی آن گیاهان تابستانی و زیبایی را قرار دهید.

۹٫ می توانید برای شوفاژ یک قاب بسازید و یک دست آینه و شمعدان روی سطح آن قرار دهید و شوفاژ را به همین سادگی تبدیل به کنسول نمایید.

۱۰٫ در صورت تمایل می توانید به کمک فنس و حفاظ ها و سایر لوازم دور ریختنی قاب بی نظیر و ساده ای را برای شوفاژ بسازید و آن را روی شوفاژ نصب نمایید سپس یک رنگ زیبا روی حفاظ بزنید.

۱۱٫ یکی از ساده ترین روش ها برای پوشاندن هر چیز برجسته سازی آن است. شما می توانید شوفاژ یا رادیاتور را یک رنگ جذاب بزنید و بدین ترتیب دکوراسیونی بی نظیر را در فضای منزل خود ایجاد کنید و علاوه بر این شوفاژ را تبدیل به نقطه کانونی نمایید.

تزیین شوفاژ با گیاهان تزیین شوفاژ مخفی کردن شوفاژ با روش های کاربردی پوشاندن شوفاژ با قاب زیبا پنهان سازی شوفاژ با روش های جالب تزیین زیبا شوفاژ تزیین شوفاژ تزیین شوفاژ با روش های جالب تزیین شوفاژ مخفی سازی شوفاژ

در این مطلب روش هایی جالب و خاص برای پنهان کردن شوفاژها را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید تغییرات بی نظیری را در قسمت های مختلف منزل خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *