خانه ایده ها و تزئینات خانگی تزیین زیر تخت خواب با خلاقیت های کاربردی

تزیین زیر تخت خواب با خلاقیت های کاربردی

تزیین زیر تخت خواب

تخت خواب یکی از مهم ترین وسایل در فضای اتاق خواب به شمار می رود از این رو بهتر است شما در انتخاب طرح و رنگ تختخواب حساسیت لازم را به خرج بدهید تا فضای آن دلباز و جذاب تر به نظر برسد. در ادامه ایده هایی برای تزیین زیر تخت خواب را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل های تزیین زیر تخت خواب به کمک ایده های جالب

با تزیین تختخواب می توانید تغییرات مثبتی را در فضای اتاق خواب منزل خود ایجاد نمایید که برای تزیین کردن تختخواب ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید قسمت زیر تختخواب یا سطح آن و روی روتختی را به راحتی تزیین نمایید.

تزیین زیبا زیر تخت خواب

تزیینات زیر تختخواب

اگر شما تمایل دارید زیر تخت خواب را به مکانی دنج تبدیل کنید می توانید تختخواب را از بین طرح هایی انتخاب نمایید که سطح زیرین آن ها با زمین فاصله زیادی دارد که در این صورت می توانید زیر تختخواب مبلمان کوچک یا صندلی قرار بدهید همچنین می توانید برای تزیین دیوار این قسمت از شلف دیواری و ریسه و … استفاده کنید یا کتابخانه دیواری را روی دیوار نصب نمایید و برای تزیین قفسه ها از مجسمه و گلدان و … استفاده نمایید.

انواع ساعت دیواری

در صورت تمایل می توانید زیر تختخواب کتابخانه ای کوچک را طراحی کنید سپس خوشخواب را روی سطح کتابخانه قرار بدهید و به تزیینات قفسه های کتابخانه بپردازید که در این صورت فضای اتاق خواب کاربردی و متفاوت تر به نظر می رسد.

اگر قسمت زیرین تخت خواب فاصله کمی از زمین دارد بهتر است بادکنک های رنگی را باد کنید و آن ها را در قسمت زیری و کناری و اطراف تختخواب قرار بدهید همچنین می توانید قسمت کناری تختخواب را به کمک شمع های رنگی و گلبرگ های زیبا تزیین نمایید.

یکی دیگر از انواع روش ها برای دیزاین قسمت زیرین تختخواب نورپردازی مخفی است و شما می توانید انواع نورهای رنگی را در قسمت زیرین اتاق خواب ایجاد کنید که در این صورت فضای اتاق در هنگام شب رویایی و خاص تر به نظر می رسد همچنین بهتر است در انتخاب رنگ نور حساسیت لازم را به خرج بدهید و رنگ نورپردازی را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ سایر وسایل موجود در اتاق خواب تان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

مبل و میز

اگر فضای اتاق خواب منزل شما کوچک می باشد ایجاد نورپردازی در قسمت زیرین تختخواب می تواند یکی از بهترین ایده ها باشد و بهتر است رنگ نورپردازی را از بین نورهای روشن انتخاب نمایید تا فضای اتاق خواب بزرگ و دلبازتر به نظر برسد همچنین از این ایده می توانید برای اتاق خواب ها با فضای بزرگ تر نیز استفاده کنید.

مدل تزیین زیر تختخواب تزیین زیر تختخواب شیک مدل های تزیین زیر تخت خواب تزیین زیبا زیر تخت خواب تزیین زیبا زیر تخت خواب به کمک ایده های خلاقانه تزیینات زیر تخت خواب نورپردازی زیر تخت خواب   نورپردازی زیر تخت خواب نورپردازی زیر تخت خواب تزیین جالب زیر تخت خواب طراحی نورپردازی برای زیر تخت خواب تزیین زیر تخت خواب به کمک ایده های خلاقانه تزیین جالب زیر تخت خواب تزیین زیر تخت خواب

در این مطلب روش هایی برای دیزاین زیر تخت خواب را پیش رو داشتید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و با سلیقه تان همخوانی و مطابقت داشته باشند همچنین می توانید از این روش ها ایده بگیرید و از آن ها برای دیزاین قسمت زیرین تختخواب استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *