خانه ایده ها و تزئینات خانگی ایده های دیوار پشت مبل برای تزیین و زیباسازی پشت مبل

ایده های دیوار پشت مبل برای تزیین و زیباسازی پشت مبل

ایده های زیبا و متنوع دیزاین دیوار پشت مبل

پس از انتخاب مبل مناسب، نوبت می رسد به چگونگی چیدمان مبلمان که تنوع بالای دارد. و اما نکته ی مهم دیگر که با قرار گرفتن مبل و خلا ایجاد شده در بالای آن نیاز می شود. محیط خالی ایجاد شده در بالای مبلمان را می توان با استفاده از ایده ها و وسایل مختلفی همچون تابلوها و آثار هنری، شلف ها، کتابخانه و …. و حتی گلدان تزیین نمود. در این مطلب شما را با ایده های دیوار پشت مبل آشنا خواهیم نمود.

50 ایده زیبا و شیک تزیین دیوار پشت مبل

ایده های دیوار پشت مبل برای طراحی زیبا و متفاوت تر

با وجود کلی ایده و تنوع برای تزیین دیوار پشت مبل، باز هم انتخاب و به کار بستن ایده ی مناسب, سخت و پیچیده به نظر می رسد. در واقع دیزاین دیوار این بخش با استفاده از کاغذ دیواری و تابلو تکراری به حساب می آید که می توانید آن را تنوع بخشیده و حال و هوای تازه و جدیدی به آن ببخشید. در ادامه گزینه های بیشتری را در پیش روی شما قرار خواهیم داد.

ایده های شیک و زیبا از دیوار پشت مبل

انواع ساعت دیواری

-استفاده از تابلو با تخته چوبی

با توجه به اینکه دیوارها شکل و رنگ زیبا و شیک تری پیدا کرده اند، روش نصب تابلو نیز تفاوت یافته است. برای اینکه به دیوار آسیب نرسدف می توانید از تخته چوبی استفاده کنید. به این صورت که تخته چوبی بزرگتر از تابلوهای خود آماده کرده و متناسب با سلیقه خود رنگ بزنید. بعد به وسیله ی میخ آن در دیوار کوبیده و محکم کنید. حالا می توانید هر چند تا تابلو که مایل هستید به روی دیوار نصب نمایید.

ایده های زیبا و خاص از تزیین دیوار پشت مبل

-استفاده از آینه

دیوار پشتی بزرگترین مبل منزل به ویژه مبلی که در میان دیوار جای گرفته، بهترین ایده جهت نصب کردن آینه به شمار می رود. در واقع شما با استفاده از آینه علاوه بر دیزاین دیوار پشت مبلی، در نشیمن و پذیرایی به دلباز و بزرگتر جلوه یافتن محیط و نیز عمق بخشیدن به دیزاین کمک می نمایید.انتخاب آینه متناسب با دکوراسیون بسیار کاربردی و پیشنهاد شده می باشد.

مبل و میز

نمونه هایی خاص و شیک از دیوار پشت مبل

ایده های دیوار پشت مبل

-استفاده از ساعت دیواری

ساعت یکی از وسایل مهم و پرکاربرد در طراحی منزل به شمار می رود که با نصب نمودن آن بر روی دیوار پشت مبل، می توانید با یک تیر دو هدف را بزنید. با بهره بردن از ساعت های بزرگ و دارای طرح های جدید و مدرن مثلا ساعت هایی با رنگهای شاد و گرم و یا متلون، همچنین با طرح اشکال هندسی زیبایی و شیک بودن این نقطه را تضمین کنید.

-استفاده از شلف برای اهداف مختلف

یکی دیگر از ایده های دیزاین دیوار پشت مبل استفاده از فضای پشت دیوار مبل برای چیدمان کتاب ها، گلدان و ایجاد فضای سبز، اکسسوری ها و … می باشد. اگر دیوار منزل شما مرتفع می باشد و فقط یک مبل و کاناپه مقابل آن وجود دارد, می توانید از کتابخانه به همراه شلف هایی با وسایل تزیینی کمک بگیرید.

دیزاین دیوار پشت مبل با استفاده از طرح هایی جالب

50 ایده شیک و متفاوت دیوار پشت مبل

ایده های دیوار پشت مبل

همچنین اگر علاقه مند به داشتن زیبایی و طراوت هستید، می توانید شلف هایی با اندازه دلخواه و مناسب با دیوار مورد نظر انتخاب و بر روی دیوار نصب نمایید. سپس درون آنها گلدان هایی زیبا و رنگارنگ را قرار دهید.

ایده های دیوار پشت مبل برای دکوراسیون ننشیمن و پذیرایی

-ایجاد دیوار یادگاری

در صورتی که در میان دیوار، مبل و یا کاناپه جای گرفته است؛ و می خواهید تنها همان دیوار پشت مبلی را دیزاین نمایید؛ می توانید دیوار یادگاری را طراحی کنید. به این صورت که از میان دیوار آغاز نموده و تعدادی قاب عکس متعلق به عکس خود را در این مکان نصب نمایید. به دلخواه خود می توانید کارت پستال و یا ظرف های گرانبهای خود را نیز در دیزاین دیوار یادگاری به کار برده و در پهلوی تابلوها بر روی دیوار بچسبانید.

ایده های دیوار پشت مبل

-وایت برد و یا تخته سیاه

این ایده در عین حال ساده بودن می توانی بسیار جذاب و جدید باشد که برای اجرای آن به منظور تزیین دیوار مورد نظر می توانید آن را در وسط دیوار قرار داده و تعدادی تابلو نیز در اطراف آن نصب نمایید. با کمک این وسیله یعنی وایت برد و یا تخته سیاه می توانید کارهای متفاوت زیادی از جمله فهرستی از فعالیت های روزمره و برنامه و اهداف خود را در مقابل چشم خود داشته باشید، همچنین در مناسبت هایی مانند تولد، روز مرد و یا زن و …. پیام های احساسی و رمانتیک برای مخاطب خود بنویسید.

 

– ترکیب هنر و خلاقیت

حرف از آینه و هنر که می شود دل آدم غنج می رود. می توانید به ساده ترین اما زیباترین شکل ممکن دیوار پشت مبل را دیزاین نمایید. مثلا از طراحی های خودتان و یا نقاشی های کودکتان بهره ببرید, خوب است تم نقاشی و یا قاب آن رد صورت داشتن قاب، رنگی متضاد با دیوار داشته باشد.  همچنین می توانید آینه ای به شکل پنجره بر روی دیوار نصب کرده و ۲ گلدان در هر طرف آن به صورت موازی و متقارن قرار دهید.

ایده هایی زیبا و منحصر به فرد از دیوار پشت مبل

50 ایده دوست داشتنی برای تزیین دیوار پشت مبل

ایده های متفاوت و شیک دیوار پشت مبل  گالری شیکی از ایده های دیوار پشت مبل

50 ایده شیک و منحصر به فرد دیوار پشت مبل

طرح هایی کاربردی و متفاوت برای دیزاین دیوار پشت مبل  ا5 ایده زیبا و کاربردی برای دیوار پشت مبل

طرح هایی متفاوت از تزیین دیوار پشت مبل

ایده های زیبا و شیک دیوار پشت مبل

ایده هایی زیبا از تزیین دیوار پشت مبل در اتاق نشیمن و پذیرایی  ایده های کاربردی برای دیوار پشتی مبل

ایده هایی زیبا از دیزاین دیوار پشت مبل  50 طرح زیبا و کاربردی دیوار پشت مبل

تزیین دیوار پشت مبل با استفاده از ایده هایی زیبا و شیک

ایده های زیبای دیوار پشت مبل

ایده های دیوار پشت مبل

ایده های دیوار پشت مبل

50 ایده تزیین و دیزاین دیوار پشت مبل

ایده های دیوار پشت مبل

ایده هایی زیبا و جدید از دیزاین دیوار پشت مبل  ایده های کاربردی و زیبای دیوار پشت مبل

ایده های دیوار پشت مبل  ایده های دیوار پشت مبل

ایده های دیوار پشت مبل

ایده های دیوار پشت مبل

طرح هایی خاص و شیک از تزیین دیوار پشت مبل

نمونه هایی منحصر به فرد و دوست داشتنی از دیوار پشت مبل

ایده های دیوار پشتی مبل برای زیبایی بیشتر

ایده های جدید و جذاب دیوار پشت مبل

ایده هایی شیک از دیزاین دیوار پشتی مبل

ایده هایی شیک از دیوار پشت مبل

50 ایده زیبا و جذاب دیوار پشت مبل  ایده های متفاوت و شیک دیزاین دیوار پشت مبل

نمونه هایی خاص و شیک از تزیین دیوار پشت مبل

ایده های زیبا و متنوع دیزاین دیوار پشت مبل  طرح هایی ایده آل و ناب از دیوار پشت مبل

ایده های زیبای دیزاین دیوار پشت مبل

نمونه هایی منحصر به فرد از دیوار پشت مبل

ایده های زیبا و شیک دیوار پشت مبل

اغلب اوقات برای تزیین دیوارهای سالم و ساده ای که در قسمت پشت مبل خالی مانده اند را برای دیزاین انتخاب می کنید، اما گاهی ممکن است دیوار شما از نظر رنگ و رویه دچار مشکلات کوچکی شده باشد. مثلا اگر به دلیل گذشتن زمان زیادی از رنگ آمیزی، دیوارها نیاز به رنگ مجدد دارند، ولی برای شما به دلایلی مقدور نمی باشد. می توانید ۲ دیوار کنار هم را برگزیده و تمامی محیط بالای مبلمان و یا کاناپه ها را با استفاده از آینه و تابلو دیزاین نمایید. همچنین برای آشنایی با تزیین دیوار با نمد، و تزیین دیوار با آینه بر روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *