خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون رنگی استفاده از رنگ خاکستری در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ای لوکس

استفاده از رنگ خاکستری در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ای لوکس

رنگ خاکستری در دکوراسیون منزل

رنگ خاکستری برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل زیبا و ایده آل است و می توان گفت امروزه  خاکستری روشن به یکی از پر استفاده ترین رنگ های خنثی برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل تبدیل شده است.

اغلب مردم به طیف رنگی خاکستری علاقه مند هستند و ترجیح می دهند که بخشی از دکوراسیون خانه خود را به این رنگ اختصاص دهند ولی بیشتر آن ها از این که رنگ خاکستری دکوراسیون منزل شان را کوچک و تیره کند نگران هستند. اگر از طیف های مناسب رنگ زیبای خاکستری در طراحی دکوراسیون داخلی منزل استفاده کنید با فضایی متفاوت و جذاب در دکوراسیون منزل تان رو به رو خواهید شد.

دکوراسیون زیبا با رنگ خاکستری

طراحی دکوراسیون داخلی ۴ خانه لوکس و شیک با رنگ خاکستری

در بیشتر خانه های لوکس از دکوراسیون های رنگی نظیر دکوراسیون سفید و دکوراسیون بنفش و دکوراسیون خاکستری و … استفاده می شود که انتخاب هر یک از این دکوراسیون های رنگی به نظر و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. در ادامه ۴ مدل از دکوراسیون داخلی خانه های لوکس با رنگ خاکستری را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از دیدن این دکوراسیون های شیک نهایت لذت را ببرید.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

رنگ خاکستری در دکوراسیون خاکستری خانه اول

در این خانه زیبا و لوکس همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل از ترکیب رنگ های روشن و تیره خاکستری استفاده شده است.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل با رنگ زیبا خاکستری

مبل و میز

استفاده از مبلمان و پرده های ابریشمی خاکستری روشن فضای متفاوتی را در اتاق نشیمن ایجاد کرده اند. طراحی شومینه با سنگ مرمر خاکستری تیره نیز زیبایی و جذابیت فضای اتاق نشیمن را چند برابر کرده است.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن با رنگ خاکستری

آشپزخانه و سالن غذاخوری توسط یک دیوار اپن از یکدیگر جدا شده اند. در طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک این خانه لوکس از کابینت ها با رنگ خاکستری براق استفاده شده است ترکیب رنگ های سفید و خاکستری در دکوراسیون آشپزخانه فضایی متفاوت و مدرنی را در آشپزخانه ایجاد کرده اند. استفاده از رنگ های متضاد نیز برای صندلی ها و میز ناهار خوری جذابیت خاصی را به محل غذاخوری این خانه زیبا و کوچک داده است.

طراحی دکوراسیبون داخلی خانه لوکس با رنگ خاکستری طراحی آشپزخانه با رنگ خاکستری
در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب همانطور که در تصویر مشاهده می کنید برای رنگ دیوار ها از دو طیف رنگی خاکستری تیره و روشن استفاده شده. ترکیب رنگ سبز و خاکستری برای روتختی باعث شده است که فضای اتاق خواب این خانه, مدرن و پرانرژی تر به نظر برسد.
دکوراسیون اتاق خواب طراحی دکوراسیون اتاق خواب با رنگ خاکستری
امروزه بر خلاف زمان های گذشته به دکوراسیون سرویس بهداشتی منازل اهمیت زیادی داده می شود. ترکیب رنگ های مناسب با یکدیگر در طراحی دکوراسیون سرویس های بهداشتی بسیار با اهمیت است, همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید دکوراسیون این سرویس بهداشتی با ترکیب رنگ های تیره و روشن خاکستری طراحی شده است.
دکوراسیون خاکستری سرویس بهداشتی دکوراسیون زیبا و شیک سرویس بهداشتیدکوراسیون زیبا سرویس بهداشتی

رنگ خاکستری در دکوراسیون خانه دوم

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در طراحی داخلی اتاق نشیمن از مدل مبمان L  برای بزرگتر به نظر رسیدن فضای اتاق نشیمن استفاده شده است علاوه بر این برای استفاده بهینه از فضای دکوراسیون اتاق نشیمن تلویزیون بر روی دیوار نصب شده است.

دکوراسیون داخلی خاکستریطراحی زیبا دکوراسیون منزل با رنگ خاکستری

کابینت های براق آشپزخانه فضای مدرن و متفاوتی را در این آشپزخانه کوچک ایجاد کرده اند. برای بزرگتر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه نیز از رنگ سفید استفاده شده است.  همانطور که در تصویر مشاهده می کنید استفاده از طیف های مختلف خاکستری می تواند فضای آشپزخانه را متفاوت و جذاب تر از همیشه کند.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه دکوراسیون زیبا خانه های لوکس با رنگ خاکستری

نورپردازی ایده آل و ترکیب های رنگ های روشن و تیره در دکوراسیون اتاق خواب باعث شده است که طراحی داخلی این اتاق زیبا هیجان انگیز به نظر برسد.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب با رنگ خاکستری دکوراسیو داخلی اتاق خواب طراحی دکوراسیون شیک و زیبا اتاق خواب

رنگ خاکستری در دکوراسیون خانه سوم

در طراحی اتاق نشیمن همانطور که در تصویر مشاهده می کنید از مبلمان با رنگ فیروزه ای استفاده شده است که رنگ مبلمان در دکوراسیون خاکستری این خانه متفاوت و متضاد به نظر می رسد و استفاده از رنگ های متضاد در دکوراسیون داخلی این خانه زیبا باعث شده است که دکوراسیون منزل متفاوت تر به نظر برسد. بهتر است در طراحی دکوراسیون داخلی منزل از ترکیب رنگ خاکستری با سایر رنگ ها استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

برای متفاوت به نظر رسیدن دکوراسیون منزل در این خانه زیبا از گلدان ها با رنگ زیبا خاکستری استفاده شده که ترکیب رنگ سبز گیاهان و خاکستری گلدان ها هارمونی متفاوتی را در فضای اتاق نشیمن بوجود آورده است.

دکوراسیون سالن غذاخوری دکوراسیون داخلی خاکستری

color-gray-19دکوراسیون حمام با رنگ خاکستری دکوراسیون سرویس بهداشتی با رنگ خاکستری تیره دکوراسیون زیبا و شیک سرویس بهداشتی

رنگ خاکستری در دکوراسیون خانه چهارم

در طراحی دکوراسیون داخلی خانه چهارم نیز از ترکیب طیف های رنگی مختلف خاکستری استفاده شده است. ترکیب رنگ های روشن و تیره و طراحی نورپردازی ایده آل و مدرن فضایی متفاوت را در دکوراسیون داخلی این خانه بوجود آورده اند.

دکوراسیون اتاق نشیمن با رنگ خاکستری دکوراسیون خاکستری منزل طراحی دکوراسیون آشپزخانه

با استفاده از طیف های مختلف رنگ خاکستری می توانید دکوراسیونی متفاوت را در فضای منزل خود بوجود آورید. همانطور که در تصاویر این مطلب مشاهده کردید دکوراسیون خاکستری می تواند آرامش و امنیت را برای فضای منزل شما به ارمغان بیاورد.

یک دیدگاه

  1. […] از رنگ خاکستری در دکوراسیون منزل می تواند گزینه خوبی نسبت به رنگ مشکی باشد. با عقل و دانش […]

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *