خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه ویلایی دکوراسیون خانه ای زیبا و مدرن با طراحی پر زرق و برق

دکوراسیون خانه ای زیبا و مدرن با طراحی پر زرق و برق

طراحی دکوراسیون خانه ای زیبا

طراحی دکوراسیون داخلی مناسب برای خانه های بزرگ نیازمند رعایت اصول کاربردی است, در ادامه این مطلب دکوراسیون خانه ای زیبا با طراحی مدرن و لوکس را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طراحی شیک مورد توجه تان قرار بگیرد.

دکوراسیون داخلی این خانه زیبا توسط معماران و طراحان داخلی خلاق و هنرمند طراحی شده است. این خانه بزرگ و مدرن دکوراسیونی شیک و پر زرق و برق دار دارد و در قسمت های مختلف این خانه مجلل دکوراسیونی متفاوت و جذاب به چشم می خورد.

دکوراسیون شیک خانه ویلایی

طراحی دکوراسیون داخلی خانه ای زیبا با طراحی شیک و کاربردی

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این خانه لوکس و مدرن در متراژ بزرگی ساخته شده است. در طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی از ترکیب رنگ های آبی و سفید و قهوه ای استفاده شده که این رنگ های زیبا و متفاوت به تم دریایی اشاره دارند.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون اتاق نشیمن مدرن دکوراسیون سالن پذیرایی دکوراسیون سالن پذیرایی مجلل خانه ای زیبا با دکوراسیون شیک
چراغ های آویز با اشکال هندسی زیبا از سقف قسمت های مختلف منزل آویزان شده اند که این چراغ های لوکس نورپردازی مدرن و متفاوتی را در سراسر خانه ایجاد کرده اند.
در اتاق غذاخوری از  یک میز ناهای خوری با ۱۸ صندلی زیبا و چوبی استفاده شده است که فضای سالن غذاخوری میزبانی عالی برای پذیرایی از مهمان ها در مجالس رسمی است.

دکوراسیون داخلی سالن غذاخوری دکوراسیون خانه ای زیبا با طراحی کاربردی
در طراحی آشپزخانه این خانه مدرن از کابینت های گلاس استفاده شده و همچنین برای ایجاد فضای ذخیره سازی بیشتر در دکوراسیون آشپزخانه تیغه های چوبی روی دیوار به کار برده شده اند.

دکوراسیون آشپزخانه

مبل و میز

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه مدرن
در طراحی راهرو بین اتاق ها از نور غیر مستقیم استفاده شده که همین نور مستقیم دکوراسیونی مدرن و شیک را در راهرو بین اتاق ها ایجاد کرده است.

دکوراسیون راهرو اتاق دکوراسیون خانه ای زیبا با طراحی شیک
همانطور که می دانید اتاق خواب یکی از مهم ترین بخش ها در هر خانه ای است در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب مواد طبیعی نظیر چوب و گیاهان به چشم می خورند که همه این مواد باعث ایجاد فضایی آرامش بخش و متفاوت در دکوراسیون اتاق خواب شده اند.
طراحی نورپردازی خلاقانه یکی دیگر از ویژگی های بارز در سراسر این خانه مجلل و شیک است که در فضای اتاق خواب نیز نورپردازی خلاقانه به چشم می خورد.

دکوراسیون زیبا و بی نظیر اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب زیبا

دکوراسیون اتاق خواب مدرن دکوراسیون مدرن اتاق خواب

دکوراسیون شیک و متفاوت اتاق خواب

دکوراسیون سرویس بهداشتی این خانه مجلل نیز نمادی از زیبایی و جذابیت است. وجود گیاهان طبیعی در فضای سرویس بهداشتی باعث ایجاد هوایی مرطوب در سرویس بهداشتی شده است. طراحی نورپردازی نیز در این فضا مدرن و کاربردی است.      دکوراسیون سرویس بهداشتی   دکوراسیون حمام خانه ای زیبا دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی زیبا   دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن و زیبا

دکوراسیون راه پله شیک

 در طراحی دکوراسیون داخلی این خانه زیبا و لاکچری از ایده ها و خلاقیت های جالبی استفاده شده است. امیدواریم از مشاهده تصاویر این دکوراسیون مجلل و مدرن نهایت لذت و استفاده را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *