خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه ویلایی دکوراسیون ویلای لاکچری با دیوار شیشه ای و طراحی مدرن

دکوراسیون ویلای لاکچری با دیوار شیشه ای و طراحی مدرن

طراحی مدرن دکوراسیون ویلای لاکچری

در این مطلب می خواهیم به دکوراسیون ویلای لاکچری بپردازیم و برای این مطلب یکی از بهترین ویلاها در کاستاریکا را در نظرگرفته ایم. برای دیدن تصاویر دکوراسیون مجلل و لوکس در بخش های مختلف این ویلا همراه ما باشید.

لوکس ترین دکوراسیون ویلای لاکچری

این ویلای باشکوه در مکانی زیبا، در میان یک جنگل گرمسیری واقع شده است و در ساخت بنای آن از تعدادی دریاچه استفاده شده است. به دلیل طراحی خاص این ویلا در محیطی باز، ساکنین آن از هر قسمتی از فضای داخلی این ویلا لذت می برند. در دکوراسیون ویلای لاکچری, استخرها و بالکن های زیبایی برای بهره مندی از فضای طبیعت ساخته شده اند. دکوراسیون داخلی این ویلا به سبک مدرن است تا با معماری فوق العاده مدرن نمای بیرونی آن هماهنگ باشد.

دکوراسیون انواع ویلاهای فوق مدرن و لاکچری

انواع ساعت دیواری

طراحی دکوراسیون ویلای خاص و لاکچری

طراحی منحصربه فرد دکوراسیون در ویلای لاکچری

دکوراسیون ویلای مجلل و لاکچری

مبل و میز

طراحان این ویلای شگفت انگیز معماری و دکوراسیون داخلی هر بخش را به گونه ای طراحی کرده اند که جذابیت خاصی برای ساکنین داشته باشد و آن ها به هر بخشی که وارد می شوند، از بودن در آن لذت ببرند. به کار بردن درهای کشویی شیشه ای و بزرگ هم فضای طبیعت را نشان می دهند که این خود موجب سرگرم شدن ساکنین و حتی مهمانان شان می شود و هم  موجب ورود نسیم و هوای سرد به داخل ساختمان می شود.

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن ویلای لاکچری

در دکوراسیون ویلای لاکچری از مبلمان قدیمی تر و صندلی های براق هم استفاده شده است که این امر نه تنها ایرادی در طراحی دکوراسیون ایجاد نکرده بلکه آن را هم تکمیل کرده است. استفاده از رنگ های آبی و نارنجی نیز در برابر غروب آفتاب موجب زیبایی فضای داخلی این ویلا می شوند.

نمای داخلی دکوراسیون ویلای لاکچری

از آشپزخانه و سالن غذاخوری هم به عنوان مکانی برای سرگرمی استفاده شده است. بدین معنی که با وجود دیوارهای شیشه ای مرزی بین فضای بیرون ویلا و داخل آن وجود ندارد.

دیوار شیشه ای در دکوراسیون ویلاهای لاکچری

طراحی دکوراسیون آشپزخانه ویلای لاکچری

اتاق خواب ها و دفتر کار نیز در طبقه بالای ویلا قرارگرفته اند. با این وجود اتصال بصری با چشم انداز ساحلی فراهم شده است. حتی از راه پله ها و راه پیماها هم می توان فضای بیرون ویلا را مشاهده کرد.

طراحی راه پیماها در ویلای لاکچری

طراحی راه پله ها در ویلای لاکچری

در فضای اتاق خواب ها نیز از رنگ های دریایی درخشانی استفاده شده است که در واقع تکمیل کننده این طراحی خاص هستند. در اتاق خواب ها نیز از بالش هایی که در اتاق نشیمن وجود دارد، استفاده شده است. بدین ترتیب زرق و برق های خاص و شگفت انگیز در تمام بخش های دکوراسیون ویلای لاکچری به کار رفته اند.

دکوراسیون اتاق خواب در ویلای لاکچری

طراحی داخلی حمام این ویلای مدرن نیز دیدنی است. دیدن جنگل در حین حمام کردن آرامش بخش تر از خوردن خوراکی در وان است. بهترین و جالب ترین مکان این ویلا عرشه آن است که در این مکان می توان به طبیعت بیرون از ویلا اشراف کامل داشت و از آن نهایت لذت را برد.

دکوراسیون سرویس بهداشتی ویلای لاکچری

طراحی حمام در دکوراسیون ویلای لوکس و لاکچری

در طی روز می توان از استخرها برای خنک شدن و به هنگام شب نیز ساکنین می توانند در کنار آن جمع شده و خوش بگذرانند. در این ویلای مجلل و باشکوه چندین راه مثل لذت بردن از فضای طبیعت، هوای تازه، طلوع و غروب آفتاب و خوردن نوشیدنی و غذاهای لذیذ در عرشه ها و استخرها با لبه های غیرقابل مشاهده برای پایان دادن به خستگی های کاری دشوار وجود دارد. در آخر باید گفت که دکوراسیون ویلای لاکچری حتی به هنگام شب نیز از هر زاویه نفس گیر است.

نمای بیرونی ویلاهای لاکچری

دکوراسیون ویلای مدرن و لاکچری

بهترین دکوراسیون ویلای لاکچری

دکوراسیون و طراحی استخر ویلای لاکچری

نورپردازی در دکوراسیون داخلی ویلای لاکچری     طراحی و دکوراسیون داخلی ویلاهای لاکچری

دکوراسیون ویلای لوکس و لاکچری

 در این پست با دکوراسیون ویلای لاکچری در تمام بخش های آن آشنا شدید. امیدورایم این دکوراسیون و تصاویر آن مورد پسند شما عزیزان سایت زیبایی خانه واقع شده باشند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *