خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی مدل دکوراسیون مدرن با طراحی کاربردی در ایران

مدل دکوراسیون مدرن با طراحی کاربردی در ایران

مدل دکوراسیون مدرن با طراحی شیک و کاربردی

امروزه اغلب افراد برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های آپارتمانی از مدل دکوراسیون مدرن و ساده استفاده می کنند. ساده بودن یکی از ویژگی های بارز دکوراسیون های مدرن است و این سبک از دکوراسیون ها در عین سادگی٬ زیبایی و جذابیت خاصی دارند.

با گسترش زندگی شهرنشینی و افزایش جمعیت شهر های مختلف امروزه به دلیل صرفه جویی در فضا اغلب خانه ها به صورت آپارتمانی طراحی می شوند و برای طراحی دکوراسیون این خانه های شیک و امروزی از مدل دکوراسیون مدرن استفاده می شود که این دکوراسیون ها به فضای داخلی آپارتمان زیبایی و جذابیت خاصی را می بخشند.

طراحی داخلی اتاق نشیمن

مدل دکوراسیون مدرن با طراحی شیک و زیبا

دکوراسیون داخلی مدرن امروزه تا حدودی جایگزین دکوراسیون های داخلی کلاسیک شده اند زیرا این سبک دکوراسیون ها ساده هستند و با سلیقه افراد مختلف مطابقت دارند و علاوه بر این در دنیای امروز بیشتر افراد طرفدار دکوراسیون های امروزی و مدرن می باشند. در ادامه تصاویری از انواع مدل دکوراسیون مدرن با طراحی شیک و متفاوت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این دکوراسیون ها نهایت لذت را ببرید.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون خانه مدرن

مدل دکوراسیون داخلی مدرن در ایران

در طراحی دکوراسیون آپارتمانی که در تصاویر زیر مشاهده می کنید برای منحصر به فرد به نظر رسیدن فضا از چراغ های زیبا و شیک استفاده می شود که نورپردازی توسط این چراغ ها فضایی گرم و صمیمی را به فضای آپارتمان می بخشند همچنین در طراحی دکوراسیون این آپارتمان از رنگ های خنثی و سرد استفاده شده است.

دکوراسیون مدرن اتاق نشیمن طراحی دکورسیون آپارتمان مدرن

مبل و میز

اتاق غذاخوری امروزه در طراحی اغلب آپارتمان ها به چشم می خورد در طراحی اتاق غذاخوری این آپارتمان از میز ناهارخوری ۶ نفره استفاده شده است. نصب لوستر شیک روی میز ناهار خوری زیبایی خاصی را به اتاق غذاخوری داده است و علاوه بر این نورپردازی مدرنی که در اتاق غذاخوری انجام شده است باعث متفاوت به نظر رسیدن فضای اتاق غذاخوری شده است.

مدل دکوراسیون مدرن اتاق غذاخوری دکوراسیون اتاق غذاخوری مدرن و شیک

در طراحی اتاق خواب مدرن از رنگ های خنثی و سرد استفاده شده و علاوه بر این از نورپردازی مدرن و مخفی در فضای اتاق خواب استفاده شده که این مدل نورپردازی فضای اتاق خواب را مدرن و متفاوت تر کرده است.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب شیک و مدرن طراحی داخلی اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق خواب مدرن و شیک دکوراسیون زیبا و شیک خانه مدرن دکوراسیون زیبا و شیک آپارتمان مدرن دکوراسیون داخلی آپارتمان دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نشیمن دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

در طراحی دکوراسیون اتاق خواب بچه ها در این آپارتمان مدرن رنگ های شاد و روشن به چشم می خورد. برای تزیین دیوار اتاق خواب کودک از شلف دیواری و عروسک های زیبا استفاده شده و همچنین وجود لوستر و پرده در فضای دکوراسیون اتاق خواب کودک دکوراسیونی مدرن و جذاب را ایجاد کرده است.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک دکوراسیون شیک اتاق کودک دکوراسیون اتاق کودک مدرن دکوراسیون اتاق کودک مدرن طراحی دکوراسیون شیک اتاق کودک طراحی داخلی اتاق خواب کودک مدل دکوراسیون مدرن اتاق کودک

در طراحی دکوراسیون حمام اول نیز رنگ های سرد و خنثی به چشم می خورند و برای زیباتر به نظر رسیدن دکوراسیون حمام از نورپردازی شیک و متفاوتی استفاده شده است. ترکیب رنگ سیاه و خاکستری در حمام فضایی آرامش بخش را در ایجاد کرده است.

دکوراسیون سرویس بهداشتی زیبا و شیک طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون داخلی زیبا و شیک سرویس بهداشتیدکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن

در طراحی داخلی حمام دوم رنگ های پر جنب و جوش تری به چشم می خورند و علاوه بر این ترکیب رنگ سبز با قهوه ای و بژ باعث شیک تر به نظر رسیدن دکوراسیون این حمام مدرن شده است.

دکوراسیون مدرن و شیک سرویس بهداشتی دکوراسیون شیک سرویس بهداشتی طراحی داخلی سرویس بهداشتی دکوراسیون سبز سرویس بهداشتی

طراحی دکوراسیون راهرو ورودی و راهرو بین اتاق ها نیز به صورت ساده انجام شده است و در طراحی راهرو این آپارتمان برای تزیین زیبا و شیک تر از کنسولی ساده به همراه وسایل تزیینی متفاوتی استفاده شده است و همچنین وجود نور کافی باعث گرم تر به نظر رسیدن دکوراسیون راهرو شده و به طور کلی در این مدل دکوراسیون مدرن طراحی نورپردازی زیبا و مناسب در همه قسمت های خانه به چشم می خورد.

سرویس بهداشتی مدرن و شیک

مدل دکوراسیون مدرن راهرو دکوراسیون راهرو طراحی داخلی راهرو ورودی

در این مطلب با مدل دکوراسیون مدرن با طراحی کاربردی و شیک در ایران آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل دکوراسیون ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با الگوبرداری از آن ها دکوراسیون خانه آپارتمانی خود را به زیباترین شکل ممکن طراحی کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع ایده های خلاقانه و مدرن برای طراحی دکوراسیون خانه آپارتمانی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *