خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی طراحی خانه اروپایی ساده برای خانواده های جوان

طراحی خانه اروپایی ساده برای خانواده های جوان

طراحی خانه اروپایی ساده برای خانواده جوان

در این مطلب به دکوراسیون و طراحی خانه اروپایی ساده برای خانواده های جوان خواهیم پرداخت. دکوراسیون چنین خانه هایی می تواند یک انتخاب ایده آل باشد. سبک چنین خانه هایی خاص می باشد زیرا از رنگ های شاد و پرانرژی برای دیزاین داخلی خانه های اروپایی استفاده می شود.

دکوراسیون داخلی و طراحی خانه اروپایی ساده

 استفاده از چوب طبیعی در سبک چنین خانه هایی بسیار رواج دارد. این انتخاب متریال بسیار زیباست و با هر نوع دکوراسیونی هم هماهنگ می شود. در ادامه این مطلب به دو نمونه از دکوراسیون داخلی خانه های متفاوت اروپایی می پردازیم.

خانه اول با دکوراسیونی اروپایی و مدرن

در خانه اول از گیاهان برای طراحی دکوراسیون استفاده شده است که این امر موجب هماهنگی بیشتر با دیوارهای سبز رنگ منزل شده است. پنل چوبی پشت تلویزیون با رنگ سبز دیوارها، موجب ایجاد حس گرما و صمیمیت در فضای اتاق نشیمن شده اند. استفاده از رنگ های سبز و قهوه ای در کنار رنگ سفید که برای سایر دیوارها و میلمان استفاده شده است، موجب شده تا  فضای اتاق نشیمن کسل کننده و بی روح نباشد.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون داخلی جذاب خانه اروپایی ساده

طراحی خاص خانه اروپایی ساده

از طرحی باز برای چنین خانه هایی استفاده می شود زیرا به راحتی می توان بین بخش های مختلف خانه حرکت کرد ( از اتاق نشیمن به اتاق نهارخوری و بعد به آشپزخانه رفت). این نوع طرح و سبک، مدرن و جدید می باشد و برای خانواده ها بسیار مناسب است زیرا به بخش های مختلف خانه دید و دسترسی دارند.

مبل و میز

طراحی داخلی مدرن خانه اروپایی ساده

ورودی این خانه نیز به شکل خاصی سازمان دهی شده است و برای هرکدام از کفش ها، لباس ها و حتی کلیدها مکانی مجزا در نظر گرفته شده است. این امر یکی دیگر از مزایای طراحی خانه اروپایی ساده می باشد.  

طراحی ورودی خانه اروپایی ساده

در قسمت نهار خوری از میز و صندلی با طراحی خاصی استفاده شده است و در عین حال که صندلی ها راحت و زیبا هستند، به آسانی هم تمیز می شوند. آویزهای اتاق نهارخوری که در ارتفاع های مختلف نصب شده اند، مدرن و لوکس می باشند. برای دکوراسیون آشپزخانه های مدرن اروپایی، برای ایجاد هماهنگی بین اتاق نهارخوری و آشپزخانه از صندلی هایی به رنگ سبز و سفید استفاده شده است.

انواع طراحی خانه اروپایی ساده

تصاویر اتاق نهارخوری خانه اروپایی ساده

در اتاق خواب اصلی از رنگ آبی برای دیوار استفاده شده است. این رنگ تسکین دهنده و آرامش بخش می باشد. استفاده از آویز ها و قاب عکس های روی دیوار که برگ های مناطق گرمسیری را نشان می دهند هم موجب آرامش در فضای اتاق خواب می شوند.

طراحی جالب خانه اروپایی ساده

برای اتاق خواب دوم از رنگ خاکستری استفاده شده است. همچنین گلدان ها، لامپ ها دیواری و درب های شیشه ای کمد دیواری موجب منحصر به فرد شدن دکوراسیون داخلی این اتاق خواب شده اند.

طراحی متفاوت خانه اروپایی ساده

طراحی بی نظیر خانه اروپایی ساده

برای اتاق خواب بچه نیز از همان رنگ های دو اتاق خواب دیگر استفاده شده است. اما سعی بر این بوده تا اتاق بچه متناسب با روحیات بچه، شاد و جذاب باشد.

طراحی به روز خانه اروپایی ساده

طراحی اتاق خواب نوجوان خانه اروپایی ساده

خانه دوم با دیزاینی اروپایی و شیک

برای خانه دوم نیز به وضوح مشخص است که طراحی اروپایی ساده به کار رفته است. برای دیزاین داخلی این خانه تمرکز بیشتر بر روی رنگ های سفید، کرم، خاکستری و چوب طبیعی می باشد و کفپوش خانه نیز مرسوم و بی نظیر است.

طرح های جدید خانه اروپایی ساده

طراحی اتاق نشیمن اروپایی ساده

استفاده از کابینت سفید و چوبی از مدل دکوراسیون آشپزخانه اروپایی مدرن و ساده است.

طراحی آشپزخانه اروپایی ساده

طراحی لوکس خانه اروپایی ساده

ورودی این خانه نیز برای جای دادن تمامی وسایل به هنگام خارج شدن از آن، طراحی شده است. درب های فرانسوی عناصری کلاسیک هستند که به طراحی خانه اروپایی ساده اضافه شده اند.

دیزاین و طراحی خانه اروپایی ساده

طراحی ویژه خانه اروپایی ساده

در طبقه پایین این خانه اتاق خواب بچه هاست که اتاق بازی و مطالعه بچه ها هم می باشد. برای سرگرم کردن بچه ها از یک دیوار صخره نوردی و صندلی ها با مدل خاصی و رنگ های روشن و جذاب استفاده شده است.

طراحی زیبا خانه اروپایی ساده

دیزاین داخلی شیک خانه اروپایی ساده

اتاق خواب والدین بسیار ساده می باشد و یک تخت خواب آهنی ساده نیز برای این اتاق انتخاب شده است. برای جذابیت دادن به این اتاق از گیاهان منحصر به فردی استفاده شده است. با اینکه این اتاق خواب کوچک است ولی به دلیل داشتن طراحی ساده، فضای آرامی دارد.

دکوراسیون اتاق خواب خانه اروپایی ساده

اتاق خواب کودک با کاغذ دیواری جذاب، رنگ های شاد و چراغ های روی تخت خواب بسیار زیبا و خاص شده است. قفسه ای که برای قرار دادن وسایل به شکل خانه ساخته شده و صندلی های الهام گرفته از گوزن ها نیز از دیگر جذابیت های این اتاق خواب است. در ابن اتاق نیز برای مطابقت با سایر بخش های خانه بیشتر از رنگ سفید و چوب استفاده شده است.

طراحی اتاق کودک خانه اروپایی ساده

طراحی منحصر به فرد خانه اروپایی ساده

امیدواریم سبک طراحی خانه اروپایی ساده که در این مطلب به آن پرداختیم، مورد پسند شما همراهان سایت زیبایی خانه قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *