خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی ایده استفاده از رنگ طلایی و سبز در دکوراسیون منزل

ایده استفاده از رنگ طلایی و سبز در دکوراسیون منزل

دکوراسیون فضای داخلی منزل

برای دکوراسیون می توانید چندین رنگ رادر کنار یکدیگر به کار ببرید. البته دکوراسیون تک رنگ نیز ایده دیگری برای چیدمان است. با این وجود بهتر است این بار تاثیر دو رنگ طلایی و سبز را در محیط منزل ببینید.

کاربرد رنگ طلایی و سبز در دکوراسیون فضای داخلی منزل

قبل از شروع بحث اندکی با رنگ طلایی آشنا شویم. رنگ طلایی یک رنگ درخشان و زیباست. این رنگ فوق العاده جذاب و خیره کننده است. رنگ طلایی از آن دسته رنگ هایی است که به تنهایی نیز جلوه ی فوق العاده ای دارد. این رنگ در طراحی سنتی و مدرن به کار می رود. برای این که رنگ طلایی جلوه یابد، باید آن به طرز ظریفی به کار برد.

استفاده از رنگ طلایی در محیط داخلی منزل

به طور کلی استفاده از این رنگ پایدار، درخشش زیبایی به مبلمان، دیوارها و دکوراسیون منزل می دهد. اگر شما به دنبال ایجاد یک خانه لوکس و لاکچری هستید، می توانید از رنگ طلایی که نماد تجمل و ثروت است، بهره ببرید. دکوراسیون طلایی محیط منزل شما را بسیار روشن و درخشان تر از آن چه هست می کند.

تن رنگی آن نیز از زرد روشن تا تیره متغیر می باشد. رنگ طلایی را در کنار بسیاری از رنگ ها از جمله رنگ سبز می توان به کار برد. کاربرد رنگ طلایی و سبز در کنار هم باعث می شود، درخشش رنگ طلایی تا حد زیادی به تعدیل برسد. از نظر هارمونی رنگ نیز این رنگ ها در بطن یکدیگر قرار دارند و رنگ های متضاد و ضد هم نیستند. به همین خاطر بافتی که با دو رنگ طلایی و سبز در محیط منزل ایجاد می کنید، بافت نرم و فوق العاده است.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون فضای داخلی منزل با رنگ طلایی و سبز

طراحی متفاوت اتاق پذیرایی با تم طلایی و سبز

طراحی اتاق پذیرایی با تم طلایی  طراحی عالی اتاق نشیمن با رنگ سبز  طراحی زیبای اتاق نشیمن با تم سبز  طراحی اتاق نشیمن با رنگ طلایی و سبز  دکوراسیون رنگ طلایی و سبز در فضای داخلی منزل  چیدمان عالی فضای داخلی خانه با رنگ طلایی و سبز  چیدمان فضای داخلی آشپزخانه با تم سبز  دکوراسیون اتاق با رنگ طلایی  چیدمان ایده آل اتاق خواب با رنگ طلایی    دکوراسیون منزل با رنگ طلایی و سبز  دکوراسیون اتاق خواب با تم طلایی

مبل و میز

زمانی که شما از رنگ طلایی براق استفاده می کنید، دیگر نیازی ندارید برای نورپردازی از نور موضعی استفاده کنید. شما با این کار درخشندگی رنگ طلایی را نادیده می گیرید و آن را حذف می کنید.

وجود رنگ سبز در کنار رنگ پر جنب و جوشی مانند طلایی سبب می شود که محیط منزل شما تبدیل به یک آپارتمان با انرژی شود. این دو رنگ از رنگ هایی هستند که فضای منزل شما را تبدیل به معدن انرژی مثبت می کنند.
شما می توانید شدت و تن این رنگ را هماهنگ با رنگ سبز تنظیم کنید. با به کارگیری رنگ طلایی و سبز در کنار هم نمونه ای از لوکس و شیک بودن را از رنگ طلایی به دست می آورید و همچنین حس آرامش و طراوت را با رنگ سبز در پیرامون محیط اطراف خود ایجاد می کنید.
چیدمان عالی اتاق نشیمن با تم سبز  دکوراسیون اتاق نشیمن یا رنگ سبز  دکوراسیون منزل با رنگ سبز

تاثیر رنگ سبز در دکوراسیون منزل

رنگ سبز از رنگ های جذاب و پر طرفدار در طراحی داخلی منزل محسوب می شود. رنگ سبز نشانه حیات و زندگی است. از نظر روان شناسی کاربرد این رنگ در محیط منزل حس آرامش و طراوت را برای شما ایجاد می کند. رنگ سبز باعث فزونی انبساط خاطر و وسعت فکر می شود. به همین خاطر این رنگ زیبا را در در سالن مطالعه و اتاق فکر استفاده می کنند.

دکوراسیون فضای داخلی آشپزخانه با رنگ سبز

دکوراسیون حمام با تم طلایی و سبز  چیدمان حمام با تم سبز  دکوراسیون سرویس بهداشتی با تم سبز
امیدواریم ایده های لازم برای چیدمان محیط داخلی منزل با رنگ طلایی و سبز را دریافت کرده باشید و بتوانید این ایده های جذاب را برای خلق یک دکوراسیون شگفت انگیز و با انرژی به کار ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *