خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی طراحی داخلی خانه های مدرن با متراژ کم

طراحی داخلی خانه های مدرن با متراژ کم

خانه های مدرن با متراژ کم

در زندگی امروز خانه های مدرن با متراژ کم اولویت دارند. علت محبوبیت چنین انتخاب هایی نیز مربوط به شرایط زندگی انسان امروزی است. در ادامه تصاویری از دکوراسیون ۴ خانه مدرن با متراژ کم قرار داده ایم.

طراحی داخلی خانه های مدرن با متراژ کم

بسیاری از خانه ها در زندگی امروز، متراژ کمی دارند. بنابراین در چنین وضعیتی باید بتوان بهترین چیدمان را در ابعاد کم انجام داد. در چنین فضایی، مدیریت حرف اول را می زند. سبک مدرن به دنبال فضای زیاد در محیط داخلی منزل نیست. بلکه بیشتر به دنبال مدیریت فضا در بستر محیط منزل است. یعنی اگر چه فضاها محدود شده اما بیشترین استفاده از فضا باید انجام شود. از ویژگی های دکوراسیون خانه های کوچک مدرن این است که از حاشیه پردازی و اضافه کاری اجتناب می شود. چون فضا باید بهینه شود.

دیزاین مدرن اتاق خواب

انواع ساعت دیواری

اتاق خواب شیک و متفاوت

اتاق خواب زیبا

اتاق نشیمن

مبل و میز

دیزاین حمام

دیزاین شیک آشپزخانه

اتاق پذیرایی لاکچری

اتاق خواب با متراژ کم

اتاق پذیرایی با متراژ کم

دیزاین خانه های مدرن با متراژ کم

خانه های مدرن با مساحت کم

خانه های مدرن با متراژ کم

چیدمان مدرن اتاق پذیرایی

دیزاین زیبای اتاق پذیرایی

دیزاین عالی اتاق نشیمن

عده ای نیز در چنین محیط هایی به دنبال خلق فضا هستند. یعنی بیشتر از اینکه از فضا استفاده کنند، فضا را به طور چند گانه مورد استفاده قرار می دهند و در نتیجه فضایی جدید برای رفت و آمد و … به وجود می آورند.

افراد با شنیدن متراژ کم به یاد محیط بسته و خفه ای در تنگنا می افتند که متاسفانه بسیار بی نظم و شلوغ چیده شده است. در واقع این طرز تفکر در زندگی مدرن جایی ندارد. در بیشتر خانه های لاکچری خبری از اضافه کاری و شلوغی نیست. افراد در دکوراسیون شیک منزل به دنبال یک محیط جمع و جور هستند.

مهم ترین فکر در زمینه چیدمان منزل کوچک مربوط به آن است که بدانید چگونه فضا را به خوبی ترتیب دهید تا ضمن داشتن فضای کافی برای رفت و آمد و نشستن، هر وسیله و عنصری نیز در جای مناسب خود در منزل قرار گرفته باشد. خانه ها و آپارتمان های کوچک با طراحی شیک و فوق العاده باعث می شوند محیط منزل بزرگ تر و جذاب تر از آنچه هست به نظر برسد. البته به شرطی که مدرن بودن در کنار اصول چیدمان در هم ادغام و اجرا شده باشند.

عده ای گمان می کنند با انتخاب یک منزل با مساحت کم به هیچ عنوان فرصتی برای مانور وجود ندارد. درحالی که کلیه تغییرات و عناصر به کار رفته در محیط کوچک بیشتر جلوه می یابد. ضمن اینکه در علم طراحی و دکوراسیون از هر فضای کوچکی، محیطی زیبا خلق می شود.

چیدمان منزل با متراژ کم

چیدمان زیبای اتاق نشیمن

چیدمان عالی اتاق پذیرایی

اتاق نشیمن

دکوراسیون فوق العاده اتاق نشیمن

اتاق نشیمن با طراحی فوق العاده

اتاق نشیمن

اتاق خواب شیک

اتاق پذیرایی مدرن

اتاق نشیمن زیبا و شیک

اتاق پذیرایی زیبا و شیک

طراحی حمام با تم مشکی

حمام لاکچری

دکوراسیون شیک اتاق پذیرایی

نکات مهم در دکوراسیون منازل با متراژ کم

استفاده از رنگ های ملایم و شاد

رنگ خانه شما باید به گونه ای طراحی شود که خسته کننده و کسل کننده نباشد. رنگ های شاد و ملایم محیط منزل شما را بزرگ تر از آنچه هست نشان می دهند.

حذف اضافه کاری و حاشیه پردازی

این محیط باید ساده در عین حال زیبا باشد. یعنی شلوغ و بی نظم نباشد.

از طول و عرض خانه استفاده کنید

اگر مساحت خانه شما به گونه ای است که طول بیشتری دارد، چیدمان را در طول انجام دهید و اگر عرض بیشتری دارد، دکوراسیون منزل را در عرض پیاده کنید.

از دیوارها استفاده کنید

بسیاری از وسایل را بر روی دیوار نصب کنید. به عنوان مثال از شلف دیواری استفاده شود. تابلوی هنری یا وسایل تزیینی بر روی دیوار قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *