خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی دکوراسیون خانه ۵۰ متری با طراحی مدرن برای زوج های جوان

دکوراسیون خانه ۵۰ متری با طراحی مدرن برای زوج های جوان

دکوراسیون خانه 50 متری

بر خلاف زمان های گذشته امروزه اغلب افراد مجبور هستند به دلیل صرفه جویی در هزینه ها در خانه های کوچک زندگی کنند که طراحی دکوراسیون این خانه های آپارتمانی کمی دشوار است بنابراین بهتر است شما نکاتی را در هنگام دیزاین داخلی خانه های کوچک رعایت کنید تا بتوانید فضایی کاربردی و شیک را در همه قسمت های منزل تان ایجاد کنید. در ادامه طراحی دکوراسیون خانه ۵۰ متری برای زوج های جوان را مشاهده خواهید کرد. 

امروزه اغلب آپارتمان ها در شهرهای بزرگ به صورت ۴۵ و ۵۰ متری ساخته می شوند که برای طراحی داخلی این آپارتمان های کوچک از همه قسمت های منزل استفاده بهینه می شود و علاوه بر این بهتر است دکوراسیون خانه ۵۰ متری و ۴۵ متری به صورتی طراحی شود که فضای منزل بزرگ تر و دلبازتر به نظر برسد.

دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک

طراحی دکوراسیون خانه ۵۰ متری با کمک ایده های کاربردی

طراحی داخلی هر یک از خانه هایی که در تصویر مشاهده می کنید به صورت جمع و جور است و اندازه هر یک از این خانه ها کمتر از ۵۰ متر مربع است و دکوراسیون داخلی این خانه های کوچک آپارتمانی بیانگر این است که در فضاهای کوچک نیز می توان با وجود محدودیت های زیاد دکوراسیونی زیبا و در عین حال دلبازی را طراحی کرد.

انواع ساعت دیواری

طراحی داخلی اتاق نشیمن خاکستری

طراحی دکوراسیون داخلی خانه های ۵۰ متری

طراحان داخلی با استعداد این خانه کوچک را طراحی کرده اند و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید دکوراسیون این خانه کوچک و در این حال مدرن به صورتی طراحی شده است که فضا به اندازه کافی برای زندگی یک زوج جوان وجود داشته باشد. رنگ های روشن و خطوط ساده به کار برده شده در دکوراسیون خانه ۵۰ متری باعث شده است که فضای منزل بزرگ و دلبازتر به نظر برسد. برای پوشاندن دیوارها از کاغذ دیواری طرح دار استفاده شده است و برای عمق دادن به فضای نشیمن و آشپزخانه سقف با رنگ سفید رنگ آمیزی شده است.

طراحی داخلی خانه 50 متری

مبل و میز

دکوراسیون سفید خانه کوچک

دکوراسیون زیبا و شیک خانه کوچک

طراحی زیبا و شیک خانه 50 متری

دکوراسیون خانه کوچک

برای گرم و صمیمی تر به نظر رسیدن فضای اتاق خواب از رنگ سفید و پنل های چوبی استفاده شده است.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک

سرویس بهداشتی و حمام نسبت به سایر فضای آپارتمان دارای طراحی متفاوت تری است و برای پوشاندن کف سرویس بهداشتی و دیوارها از کاشی ها با الگوهای خاصی استفاده شده است.

دکوراسیون زیبا و شیک سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

این آپارتمان زیبا دارای دکوراسیونی گرم و زیبا است و در این خانه کوچک فضا به گونه ای طراحی شده است که یک زن و شوهر بتوانند به راحتی از فضای منزل استفاده کنند. فضای اتاق نشیمن و آشپزخانه و اتاق خواب به شیوه ای کاربردی از یکدیگر جدا شده اند. در طراحی داخلی قسمت های مختلف این خانه ۵۰ متری از رنگ های پرجنب و جوش استفاده شده است و دیوارهای آشپزخانه و اتاق نشیمن و اتاق خواب با رنگ هایی متفاوت رنگ آمیزی شده اند.

طراحی داخلی نشیمن کوچک طراحی داخلی خانه آپارتمانی

طراحی داخلی خانه کوچک

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

طراحی خانه کوچک 50 متری

دکوراسیون خانه 50 متری

طراحی زیبا و شیک خانه آپارتمانی

دکوراسیون زیبا و شیک خانه آپارتمانی

دکوراسیون زیبا و شیک خانه آپارتمانی

طراحی دکوراسیون خانه 50 متری

دکوراسیون خانه آپارتمانی سوم توسط معماران داخلی اوکراینی طراحی شده است و این آپارتمان شیک و مدرن دارای ۴۳ مترمربع است. در فضای داخلی این خانه کوچک دکوراسیون سفید و مشکی به چشم می خورد و وسایل به شیوه ای کاربردی در همه قسمت های منزل چیده شده اند و علاوه بر این از همه قسمت های خانه استفاده بهینه شده است. فضای بین آشپزخانه و اتاق نشیمن توسط میز تلویزیون دیواری مشکی از یکدیگر جدا شده اند و برای صرفه جویی در فضا تلویزیون روی دیوار نصب شده است.
فضای بین اتاق خواب و اتاق نشیمن نیز توسط مبلمان از یکدیگر جدا شده اند و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید در قسمتی از دکوراسیون خانه ۵۰ متری میز ناهارخوری قرار داده شده است.
برای تزیین این آپارتمان کوچک نیز از وسایل دکوری زیبا و لوکس و گیاهان طبیعی استفاده شده است و وسایل دکوری در قسمتی از خانه روی قفسه ای چند طبقه قرار داده شده اند.

دیزاین دکوراسیون خانه 50 متری

دکوراسیون زیبا و شیک خانه کوچک

دکوراسیون زیبا و شیک خانه کوچک

دکوراسیون زیبا و شیک خانه کوچک ۱۲

طراحی داخلی خانه کوچک و 50 متری

دکوراسیون داخلی 50 متری

دکوراسیون سفید اتاق خواب خانه 50 کوچک

دکوراسیون سفید خانه 50 متری

دکوراسیون زیبا و شیک خانه کوچک طراحی داخلی خانه کوچک طراحی داخلی اتاق خواب دکوراسیون خانه 50 متری دکوراسیون اتاق خواب طراحی خانه 50 متری

در این مطلب ۳ دکوراسیون خانه ۵۰ متری با طراحی کاربردی و خاص را مشاهده کردید که امیدواریم با الگوبرداری از این دیزاین ها بتوانید فضای شیک و متفاوتی را در دکوراسیون خانه کوچک خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *