خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی تصاویر دکوراسیون خانه کوچک و نکاتی برای بزرگتر به نظر رسیدن آن ها (۶۰ مدل)

تصاویر دکوراسیون خانه کوچک و نکاتی برای بزرگتر به نظر رسیدن آن ها (۶۰ مدل)

دکوراسیون خانه کوچک

اغلب افراد تصور می کنند برای داشتن خانه ای دلباز متراژ خانه مهم است در صورتی که این تصور نادرست است و اگر در انتخاب و چیدمان وسایل منزل حساسیت لازم به خرج داده شود حتی در خانه های کوچک نیز می توان شاهد ایجاد دکوراسیونی شیک و در عین حال کاربردی بود. در ادامه این مطلب ایده هایی برای طراحی دکوراسیون خانه کوچک را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این دکوراسیون های داخلی مورد توجه تان قرار بگیرند. 

امروزه در کلان شهرها خبری از ساخت خانه های حیاط دار و بزرگ نیست و خانه های بزرگ جای خود را به خانه های کوچک و جمع و جور داده اند که این خانه ها چیدمان و دکوراسیون مخصوص به خود را دارند.

دکوراسیون خانه کوچک

طراحی دکوراسیون خانه کوچک و شیک

معمولا بیشتر افراد تصور می کنند طراحی دکوراسیون خانه کوچک کار دشواری است در صورتی که اگر ترفندهایی در هنگام طراحی داخلی خانه های کوچک به کار برده شود دکوراسیون این خانه ها شیک و کاربردی تر به نظر می رسد.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون داخلی خانه کوچک

طراحی دکوراسیون داخلی خانه کوچک

یکی از مهم ترین قسمت ها در خانه های کوچک و بزرگ سالن پذیرایی است بنابراین بهتر است شما در هنگام طراحی دکوراسیون پذیرایی کوچک حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. اگر فضای پذیرایی منزل شما کوچک است بهتر است قید استفاده از مبلمان سلطنتی و کلاسیک را در فضای سالن پذیرایی بزنید زیرا این مبلمان باعث می شوند دکوراسیون سالن پذیرایی، شلوغ و کوچک تر به نظر برسد. بهترین مبلمان برای سالن پذیرایی کوچک مبلمان راحتی با طرح های نیم ست و ال و  تاشو هستند.
فرش یکی دیگر از مهم ترین عناصر در فضای سالن پذیرایی است. با توجه به اینکه امروزه در اغلب خانه ها برای پوشاندن کف از کفپوش های زیبا و مدرن استفاده می شود بنابراین بهتر است از فرش های کوچک و طرح ساده برای پوشاندن قسمتی از کف سالن پذیرایی استفاده کنید.

دکوراسیون زیبا و شیک خانه کوچک دکوراسیون داخلی خانه کوچک دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک دیزاین خانه کوچک دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک دکوراسیون نشیمن سفید

مبل و میز

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسیون خانه کوچک و شیک

دیزاین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

یکی از عناصر تزیینی که در سالن پذیرایی و اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد پرده است. برای پوشاندن پنجره های اتاق خواب و سالن پذیرایی کوچک می توانید از پرده های بلند و با رنگ خنثی استفاده کنید و بهتر است پرده در مکان های کوچک از سقف نصب شود.
برای اینکه فضای اتاق خواب بزرگ تر به نظر برسد بهتر است از آینه استفاده کنید. اگر شما تمایل دارید فضای اتاق خواب بزرگ تر به نظر برسد می توانید آینه ها را در مقابل منبع نوری نصب نمایید تا فضای داخلی اتاق خواب تان دو برابر به نظر برسد.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک دکوراسیون داخلی اتاق خواب کوچک طراحی داخلی اتاق خواب کوچک دکوراسیون اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب کوچک دکوراسیون اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب کوچک

نورپردازی یکی دیگر از مهم ترین ارکان در طراحی دکوراسیون خانه های کوچک است و اگر فضای خانه های کوچک نظیر سالن پذیرایی و اتاق خواب و آشپزخانه بدرستی نورپردازی شوند فضای منزل بزرگ و دلباز تر به نظر می رسد بنابرانی باید در هنگام طراحی نورپردازی سالن پذیرایی و نورپردازی اتاق خواب و آشپزخانه حساسیت لازم را به خرج دهید.  اگر در منزل شما امکان استفاده از نور طبیعی وجود ندارد بهتر است از نورپردازی مصنوعی در قسمت های مختلف استفاده نمایید. توجه به رنگی مناسب برای طراحی دکوراسیون داخلی کوچک یکی دیگر از مواردی است که باید مورد توجه قرار می گیرد. رنگ های سرد و خنثی و روشن نظیر خاکستری و سفید و … برای طراحی دکوراسیون خانه کوچک انتخابی مناسب و ایده آل هستند و اگر این رنگ ها به همراه نورپردازی دکوراتیو استفاده شوند همه قسمت های منزل روشن و پرنور و دلبازتر به نظر می رسند.

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق خواب کوچک طراحی داخلی اتاق خواب کوچک طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب نورپردازی داخلی اتاق خواب

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون قهوه ای اتاق خواب

طراحی داخلی اتاق خواب

دکوراسیون سفید و سبز اتاق خواب

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق خواب

دکوراسیون خانه کوچک و آپارتمانی

توجه داشته باشید که آشپزخانه به قلب هر خانه ای معروف است و با توجه به اینکه امروزه اغلب فعالیت های اعضای خانواده در آشپزخانه انجام می شود بنابراین شما باید دکوراسیون آشپزخانه کوچک را به صورتی کاربردی و در عین حال شیک طراحی کنید تا اعضای خانواده بتوانند از فضای آشپزخانه نهایت استفاده را ببرند.

طراحی آشپزخانه کوچک

طراحی داخلی آشپزخانه کوچک

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

دکوراسیون خاکستری آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه سفید و کوچک دکوراسیون آشپزخانه سفید دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه کوچک دکوراسیون آشپزخانه سفید

طراحی زیبا و شیک آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک

طراحی داخلی آشپزخانه

دکوراسیون رنگی آشپزخانه

دکوراسیون خانه کوچک

سرویس بهداشتی یکی دیگر از مهم ترین فضاهای منزل است و امروزه طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی برای خانه های کوچک و بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار شده است. برای طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک می توانید از رنگ های روشن و نورپردازی مناسب و نصب آینه ای بزرگ روی یکی دیوارهای سرویس بهداشتی استفاده نمایید تا فضای سرویس بهداشتی و حمام بزرگ تر به نظر برسد.

دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی کوچک طراحی داخلی سرویس بهداشتی کوچک طراحی دکوراسیون داخلی دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون زیبا و شیک خانه کوچک دکوراسیون خاکستری خانه کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی طراحی داخلی سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی دکوراسیون خاکستری سرویس بهداشتی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی دکوراسیون زیبا و شیک آشپزخانه

در این مطلب با انواع ترفندها برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه کوچک آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از این طرح های داخلی بتوانید دکوراسیونی شیک و کاربردی را برای خانه کوچک خود طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *