خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی معرفی سه خانه زیبا با دکوراسیون مینیمال سفید و مدرن

معرفی سه خانه زیبا با دکوراسیون مینیمال سفید و مدرن

اتاق پذیرایی با دکوراسیون مینیمال

دکوراسیون مینیمال سفید در خانه های امروزی جایگاه بزرگی را به خود اختصاص داده است. در چنین دکوراسیونی ساده گرایی به معنای حقیقی کلمه در فضا بعد پیدا می کند. در مطلب پیش رو نحوه به کار بردن چیدمان مینیمال سفید در نقاط مختلف منزل را ارائه کرده ایم. 

ایده های مدرن و فوق العاده دکوراسیون مینیمال سفید در سه خانه زیبا

سبک کمینه گرایی در دکوراسیون های مدرن بسیار به کار می رود. اغلب افرادی که حاشیه در چیدمان را باور ندارند و یک راست به سراغ اصل مطلب می روند، طرفداران این نوع سبک می باشند.

گرچه تنوع رنگ در سبک ساده گرایی مدرن اهمیت دارد اما در چنین دکوراسیونی بیشترین استقبال از رنگ سفید می شود. رنگ سفید امکان هماهنگی بیشتری را در دکوراسیون منزل ایجاد می کند. ضمن اینکه برای استفاده از آن ملزم به رعایت قوانین خاصی نیستید.

اتاق نشیمن سفید

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون مینیمال سفید

اتاق خواب مینیمال

حمام مینیمال

مبل و میز

دکوراسیون مینیمال سفید

اتاق خواب با دیزاین مینیمال

طراحی خانه امروزی با سبک ساده گرایی

ترکیب چوب و رنگ سفید در سبک مینیمال

سرویس بهداشتی لاکچری به سبک مینیمال

طراحی زیبای منزل به سبک مینیمال

طراحی مینیمال

دکوراسیون مینیمال سفید

در دکوراسیون سفید مینیمال هر تغییری امکان پذیر است. در واقع در این نوع سبک آزادی عمل زیادی خواهید داشت. در طراحی مدرن معمولاً رنگ سفید را در کنار چوب به کار می برند. استفاده از چوب برای تهیه پارتیشن، شلف، کمد دیواری، قفسه، کتابخانه و … مورد استفاده قرار می گیرد.

در این چیدمان زیبایی در عین سادگی وارد می شود. در دکوراسیون مینیمال سفید, محیط داخلی منزل بازتاب زیبایی از نور را باعث می شود. در چنین سبکی از شلوغ کردن دیوار و محیط داخلی جلوگیری به عمل می آید. هر چند مینیمال یک سبک آزاد است اما باید به این نکته توجه داشت که هر وسیله یا دکوری با توجه به دیزاین مینیمال سفید وارد اتاق می گردد. یعنی ساده گرایی منزل حفظ می شود.

تمام این زیبایی و اعمال دکوراسیون در منزل به دلیل ارائه یک کلیت ساده انجام می شود. در سبک مینیمال از تنوع رنگ استقبال می گردد اما رنگ های تند در آن تقریباً جایی ندارند. در چیدمان مینیمال، بیشترین تمرکز بر روی رنگ های ملایم و خنثی صرف می شود.

آشپزخانه مینیمال و مدرن

آشپزخانه به سبک مینیمال

اتاق خواب به سبک مینیمال

دکوراسیون زیبای منزل

دکوراسیون سفید

دکوراسیون اتاق پذیرایی مینیمال سفید

طراحی اتاق با پارتیشن مینیمال

سرویس بهداشتی مینیمال

اتاق زیبا به سبک مینیمال

دکوراسیون شیک مینیمال

چیدمان مینیمال سفید

چیدمان مینیمال

دیزاین مینیمال سفید

آشپزخانه مینیمال سفید

اتاق خواب مدرن و مینیمال

سبک مینیمال در چیدمان سفید

دیزاین مدرن اتاق خواب

کف پوش چوبی، به کار بردن رنگ سفید، اضلاع خاص و ساده برای مدل مبل، رنگ های ملایم و خنثی، پنجره های فرانسوی و … از ویژگی های ممتاز و شاخص در دکوراسیون مینیمال می باشد.

در دکوراسیون مینیمال سفید, خلاصه گرایی نیز اهمیت دارد. وسایل غیر ضروری در این دیزاین اهمیتی ندارند و به کناری رانده می شوند. در طراحی مینیمال به کار بردن غیر ضروری ها وجود ندارد.

اتاق نشیمن زیبا و شیک

آشپزخانه با دکوراسیون مینیمال

دکوراسیون مینیمال سفید

آشپزخانه به سبک مینیمال

اتاق خواب مدرن و عالی

رنگ سفید در اتاق پذیرایی

تزیین از مواردی است که در دکوراسیون مینیمال سفید به فراموشی سپرده می شود. فراموش نکنید با ورود به چنین منازلی حسی از آرامش و زیبایی به شما دست می دهد. چیزی که بیش از همه در این نوع چیدمان خود نمایی می کند، سادگی و خلاصه گرایی است.

به خصوص اینکه به جای تزیینات زیبا و مجلل از اشکال هندسی خاص به شکل مدرن استفاده شده است. برای دکوراسیون مینیمال از رنگ های بژ، خاکستری، سفید، سفید مات و … استفاده می شود.

اگر می خواهید از رنگ های دیگر برای این سبک استفاده کنید، آن را در تن ملایم و هماهنگ با سایر اجزای منزل وارد کنید. در این صورت همگونی منزل همچنان حفظ می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *