خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی طراحی داخلی منزل مدرن و زیبا با رنگ های تیره

طراحی داخلی منزل مدرن و زیبا با رنگ های تیره

دکوراسیون جذاب با تم تیره

رنگ های تیره در دکوراسیون منزل می توانند جلوه بیشتری به وسایل و بقیه دکورها بدهند. البته بسیاری از افراد در شهرهای بزرگ نیز عقیده دارند که برای دور ماندن ار هیاهوی شهر نیاز به ماندن در فضای تیره دارند.

ایده های دیزاین داخلی منزل با تم تیره

دکوراسیون داخلی منزل می تواند مأمن امن یا یک محیط مهیج باشد. بیشتر افراد تمایل دارند رنگ های شاد را در این فضا گسترش دهند. البته طرفدارن رنگ های تیره نیز کم نیستند.

علاقه مندان به سکوت و آرامش بیش از سایرین از این رنگ ها استقبال می کنند. به عنوان مثال در این طراحی می توان از رنگ های خنثی یا تیره استفاده کرد.

طراحی زیبای اتاق با طرح تیره

انواع ساعت دیواری

تم خاکستری در نشیمن

اتاق خواب با تم ترکیبی

اتاق نشیمن با تم سفید و تیره

مبل و میز

آشپزخانه با رنگ مشکی

دیزاین فوق العاده زیبای منزل

دیزاین خاص منزل

تم تیره با نور پردازی ضعیف

تم تیره پذیرایی

پذیرایی جذاب با تم تیره

برای بعد بخشیدن به فضا می توان از رنگ های خنثی کمک گرفت. توجه داشته باشید که رنگ های تیره بدون دخالت سایر رنگ ها کمی یکنواخت و خسته کننده هستند. ذهن انسان نسبت به رنگ ها واکنش نشان می دهد. به عنوان مثال رنگ سبز همیشه به عنوان نمادی از انرژی در دکوراسیون وارد می شود. رنگ آبی ترسیم کننده محیط آرامش بخش است و به همین خاطر در کنار رنگ های روشن و تند به کار می رود.

طراحی جذاب آینه پذیرایی

آشپزخانه با تم تیره

اتاق پذیرایی با رنگ خنثی

طراحی حمام تیره

اتاق با رنگ خاکستری

دکوراسیون اتاق پذیرایی با تم تیره

دیزاین متفاوت منزل

طراحی امروزی با تم تیره

اتاق پذیرایی مدرن

دیزاین شیک منزل

به طور کلی نباید در دکوراسیون های داخلی منزل تنها از یک رنگ استفاده کرد. اگر از رنگ تیره ای چون سورمه ای برای دیوار استفاده کردید، حتماً دکوراسیون سفید را در منزل پیاده کنید. این دکوراسیون سفید می تواند در مبلمان اتاق پذیرایی به کار رود.

تیرگی فضای اتاق پذیرایی و سایر نقاط باید به وسیله رنگ های خنثی چون خاکستری، سفید، کرم و … شکسته شود. البته می توان برای به تعدیل رساندن این رنگ از رنگ های جانبی شاد نیز کمک گرفت.

همیشه لازم نیست رنگ تیره را به شکل مستقیم در فضای منزل وارد کرد. بلکه می توان این رنگ را به شکل تدریجی و کم کم در فضا داخل نمود. به عنوان مثال دکوری های تیره را در سایزهای مختلف در چیدمان اتاق جای داد.

رنگ زغالی نیز برای زیبایی فضای سالن و پذیرایی ایده خوبی است. به طریقی که این رنگ با مجموعه ای از نورپردازی های ظریف و متفاوت همراه گردد. همچنین رنگ خنثی مانند کرم یا طوسی را در کنار خود داشته باشد.

دکوراسیون لاکچری منزل

اتاق پذیرایی با تم تیره

طراحی لاکچری پذیرایی

آشپزخانه لاکچری

آشپزخانه جذاب و شیک

اتاق خواب با تم خنثی

اتاق خواب با تم تیره

دکوراسیون جذاب منزل

برای خلق زیبایی و جذابیت در محیط منزل نیاز به پیاده کردن قوانین خاص دارید. ضمن اینکه باید با قاعده های کلی دکوراسیون نیز آشنایی داشته باشید.

چیدمان رنگ تیره شبیه به یک فضای نقاشی است و امکان هنرنمایی را به صاحب خانه خواهد داد. شما می توانید برای این فضای کم نور از نورهای تاکیدی استفاده کنید. این نورها می توانند جلوه دکوراسیون شما را بیشتر کنند.

رنگ تیره در فضای دکوراسیون حمام نیز نمای متفاوت دارد و می تواند جلوه ای بیشتری به آینه و وان حمام دهد. اگر می خواهید در فضای تیره از تابلو استفاده کنید، بهتر است تابلوی انتخابی شما در رنگ روشن باشد. در این صورت نمود بیشتری خواهد داشت.

توجه داشته باشید هر گونه تغییری در بطن این دکوراسیون می تواند تاثیری کلی به همراه داشته باشید. بنابراین توجه خود را بر روی این تغییرات کوچک معطوف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *