خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه ویلایی دکوراسیون مدیترانه ای مدرن و زیبا در ۵ خانه ویلایی متفاوت

دکوراسیون مدیترانه ای مدرن و زیبا در ۵ خانه ویلایی متفاوت

دکوراسیون مدیترانه ای

در دکوراسیون مدیترانه ای عناصری طبیعی نظیر دریا و خورشید و پوشش گیاهی به چشم می خورند و این سبک طراحی داخلی در فضای منزل صلح و آرامش بی نظیری را ایجاد می کند و شما می توانید از این دیزاین داخلی برای خانه های ویلایی استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون مدیترانه ای

برای طراحی داخلی خانه های امروزی از سبک های مختلف نظیر دکوراسیون کلاسیک و دکوراسیون روستیک و دکوراسیون اروپایی و دکوراسیون ترکیه ای و … استفاده می شود که هر یک از این دیزاین های داخلی زیبایی و جذابیت بی نظیری دارند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان از بین آن ها طراحی داخلی شیک و ایده آلی را انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از طراحی دکوراسیون مدیترانه ای را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم این دیزاین ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

دکوراسیون اتاق نشیمن

دیزاین داخلی مدیترانه ای

سبک مدیترانه ای ترکیبی از رنگ و بافت های شاد و بی نظیر را به نمایش می گذارد و یکی از ویژگی های بارز این سبک طراحی داخلی، حضور طبیعت در فضای داخلی منزل و استفاده از عناصری نظیر چوب های طبیعی و پارچه های بافته شده از نخ های طبیعی و … می باشد.
خانه ویلایی اول دارای سبکی خاص و بی نظیر است و میز قهوه ای چوبی در وسط اتاق نشیمن این خانه ویلایی به چشم می خورد و برای تزیین دیوار نیز از عناصر قهوه ای که همرنگ میز هستند استفاده شده است.
در یک طرف میز، کاناپه ای ال شکل و مدرن قرار داده شده است و بالشتک های پراکنده در رنگ های متنوع سفید و زرد روی سطح کاناپه قرار داده شده اند.
برای طراحی نورپردازی اتاق نشیمن لوستری مدرن در مرکز سقف نصب شده است و برای صرفه جویی در فضای اتاق نشیمن تلویزیون روی دیوار نصب شده است. پانل های چوبی در قسمت زیر تلویزیون قسمتی از دیوار را پوشش می دهند و باعث خلق فضایی متفاوت در اتاق نشیمن شده اند.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون اتاق نشیمن مدیترانه ای

دکوراسیون مدرن خانه ویلایی دکوراسیون خانه ویلایی دکوراسیون مدیترانه ای

آشپزخانه نیز دارای سبک دکوراسیون مدیترانه ای مدرن و در عین حال ساده است و در فضای آشپزخانه از ترکیب رنگ سفید و عناصر چوبی و رنگ قهوه ای استفاده شده است که این ترکیب رنگی فضایی آرامش بخش را در آشپزخانه کوچک ایجاد کرده اند.

مبل و میز

دکوراسیون مدرن آشپزخانه

دکوراسیون اتاق غذاخوری

تزیین میز
در طراحی دکوراسیون اتاق خواب دیواری با سنگ های روستایی به چشم می خورد که این دیوار در بالای تخت خواب قرار دارد و به کمک گیاهان سرسبز و زیبا تزیین شده است. نورپردازی اتاق خواب به وسیله چراغ های مدرن ایجاد شده است و این چراغ های مدرن روی برگ های سرسبز گیاهان می درخشند.

دکوراسیون اتاق خواب

دیزاین داخلی اتاق خواب

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب نورپردازی اتاق خواب

دکوراسیون مدیترانه دومین خانه ویلایی نیز خاص و متفاوت است و در طراحی این خانه ویلایی سنگ های طبیعی و پانل های چوبی به چشم می خورند. برای صرفه جویی در فضای اتاق نشیمن از مبلمان ال شکل استفاده شده است که رنگ مبلمان با رنگ پرده مطابقت و همخوانی دارد.
در قسمتی از فضای اتاق نشیمن میز ناهارخوری شش نفره با صندلی های سفید قرار داده شده که برای جذابیت بیشتر میز از تزیینات خاص و متفاوتی استفاده شده است.

طراحی داخلی مدرن و شیک دکوراسیون مدرن مدیترانه ای

دکوراسیون مدرن و سفید

طراحی داخلی اتاق نشیمن

سومین خانه دارای طراحی ساده و چشم نوازی است و در قسمتی از اتاق نشیمن مبلمان ال شکل خاکستری رنگی به چشم می خورد و در کنار مبلمان سینی بزرگ دایره ای شکل قرار داده شده که روی این سینی به کمک شمع های زیبا تزیین شده است.
میزهای جلومبلی قهوه ای روی فرش قهوه ای فضایی خیره کننده را ایجاد کرده اند و علاوه بر این سبدهای تزیینی بافته شده در اندازه های نزولی نیز دیوار اتاق نشیمن را به زیبایی تزیین کرده اند.
برای نورپردازی اتاق نشیمن از چراغ های آویز استفاده شده است که این چراغ ها در انتهای مبلمان نصب شده اند. برای ایجاد فضای ناهارخوری صندلی هایی در کنار اپن قرار داده شده اند و علاوه بر این دکوراسیون آشپزخانه این خانه ویلایی دارای سبکی ساده و در عین حال جذاب است.

دکوراسیون شیک و ساده خانه ویلایی

دیزاین داخلی خانه ویلایی دیزاین داخلی خانه ویلایی شیک دیزاین داخلی مدیترانه ای

چهارمین خانه دارای دکوراسیون مدیترانه ای مجلل و خیره کننده ای است و در فضای این خانه شیک و لوکس نورپردازی های خاص و رنگ های زیبا و وسایل لاکچری به چشم می خورند. در قسمت پایینی اتاق نشیمن مبلمان ال شکل و مدرن برای ایجاد فضایی مناسب جهت استراحت اهل منزل قرار داده شده اند و در فضای اتاق خواب نیز خز مصنوعی و گیاهان سرسبز به چشم می خورند که جذابیت خیره کننده ای را به فضای اتاق خواب بخشیده اند.

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون لاکچری مدیترانه ای

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون داخلی اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب مدیترانه ای دکوراسیون زیبا و شیک اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب زیبا و لوکس
در طراحی آخرین خانه ویلایی سبک دکوراسیون مدیترانه ای مدرن به چشم می خورد و در فضای اتاق نشیمن این خانه ویلایی در کنار مبلمان دو عدد صندلی مجلل با طراحی منحصر به فرد قرار داده شده است. لوستری مدرن و با طراحی خاص در قسمت مرکزی اتاق نشیمن نصب شده که این لوستر علاوه بر ایجاد نورپردازی کاربردی، فضایی خیره کننده را در این بخش از منزل ایجاد کرده است.

طراحی داخلی اتاق نشیمن دکوراسیون مدرن اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن دکوراسیون خانه مدیترانه ای دکوراسیون سفید اتاق نشیمن دیزاین اتاق نشیمن

فضای غذاخوری در قسمت جلویی اپن آشپزخانه در نظر گرفته شده و روی میز غذاخوری تزیینات شیک و مدرنی به چشم می خورد. آشپزخانه دارای طراحی داخلی مدرن و در عین حال بی نظیری است و هر یک از وسایل به صورت کاربردی در فضای آشپزخانه قرار داده شده اند.

دکوراسیون اتاق غذاخوری
دکوراسیون آشپزخانه
دکوراسیون اتاق غذاخوری

دیزاین داخلی مدیترانه ای

در فضای داخلی اتاق خواب از ترکیب رنگ های زیتونی و قهوه ای استفاده شده است و علاوه بر این وجود گیاهان سرسبز در اتاق خواب فضایی بی نظیر و خیره کننده را ایجاد کرده اند.

طراحی داخلی اتاق خواب
دکوراسیون زیبا و شیک اتاق خواب
دکوراسیون اتاق خواب
دکوراسیون سرویس بهداشتی به صورت خاص و کاربردی است و در فضای داخلی حمام کاشی های طرح دار و شیکی به چشم می خورند که این سرویس بهداشتی در اتاق خواب اصلی قرار دارد.

دکوراسیون سرویس بهداشتی

اتاق خواب دوم نیز دارای طراحی داخلی شیک و متفاوتی است و در فضای این اتاق خواب نورپردازی کاربردی ایجاد شده است و علاوه بر این وسایل تزیینی بی نظیری در دکوراسیون مدیترانه ای اتاق خواب به چشم می خورند.

دکوراسیون اتاق خواب مدرن و شیک طراحی داخلی اتاق خواب
دکوراسیون مدیترانه ای
دکوراسیون زیبا و خاص
طراحی داخلی اتاق خواب مدیترانه ای

دکوراسیون سرویس بهداشتی دوم دلباز و خیره کننده تر است و گلدان هایی که در اطراف وان حمام قرار داده شده اند فضایی منحصر به فرد را در دکوراسیون داخلی حمام ایجاد کرده اند.

دکوراسیون مدرن حمام
دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی دکوراسیون زیبا و شیک حمام
دکوراسیون سرویس بهداشتی
دکوراسیون استخر دکوراسیون زیبا و شیک استخر

در این مطلب ایده هایی برای طراحی دکوراسیون مدیترانه ای را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این دیزاین های داخلی مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *