خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون رنگی تاثیر رنگ در دکوراسیون داخلی

تاثیر رنگ در دکوراسیون داخلی

تاثیر رنگ در دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون خانه بر اساس رنگ می‌تواند بر حس و حال شما تاثیر زیادی داشته باشد، همچنین رنگ خانه و اتاق بازتابی از شخصیت شما است. رنگ‌ها بر آدم‌ها‌ بر اساس سن، جنسیت و … تاثیر میگذارد، بنابراین ما در این مطلب، روانشناسی رنگ‌ها را در دکوراسیون داخلی بررسی می‌کنیم.

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی

رنگ آبی بیانگر آرامش و امنیت است، این رنگ جزو محبوب ترین رنگ‌ها است چرا که یادآور رنگ آسمان‌ها و دریاها می‌باشد. اگر قصد دارید محیطی آرامش بخش تعریف کنید، رنگ آبی را انتخاب کنید، رنگ آبی ضربان قلب و فشار خون را پایین می‌آورد که این رنگ را به یکی از بهترین رنگ‌ها برای اتاق خواب تبدیل می‌کند، برای ایجاد محیطی آرامش بخش می‌توانید از محصولاتی چون کاغذ دیواری، پوستر دیواری و یا پرده‌ی آبی رنگ استفاده کنید.

انواع ساعت دیواری

رنگ سبز در دکوراسیون داخلی

رنگ سبز در دکوراسیون داخلی

رنگ سبز بیان گر طبیعت است، این رنگ آرامش بخش می‌باشد، رنگ سبز نیز بیانگر شادی و وفور است، افرادی که رنگ سبز را دوست می‌دارند، افرادی متعادل و ثبات بخش می‌باشند. رنگ سبز محیطی زنده در دکوراسیون خلق میکند. رنگ سبز یکی از آرامش ترین رنگ‌ها برای چشم انسان می‌باشد، رنگ سبز مناسب هر فضایی در دکوراسیون می‌باشد، رنگ سبز یکی از بهترین رنگ‌ها برای ست کردن دکوراسیون داخلی می‌باشد. شما نیز می‌توانید برای خلق محیطی سبز در اتاق‌ها و پذیرایی از پرده‌ای رنگ سبز استفاده کنید.

برای مشاهده‌ی قیمت پرده زبرا به فروشگاه ویکی دکو مراجعه کنید!

مبل و میز

رنگ زرد در دکوراسیون داخلی

رنگ زرد در دکوراسیون داخلی

رنگ زرد خوشحالی، خوش بینی، تابستان و تعطیلات را بیان میکند. رنگ زرد مناسب فضا‌هایی چون آشپزخانه، اتاق غذا خوری و حمام است. کسانی که رنگ زرد را دوست دارند، به چیزهای جدید و مدرن علاقه مند هستند، رنگ زرد محیطی دوستانه خلق میکند و چشم را نا خودآگاه به خود جذب می‌کند! توجه داشته باشید که با ویژگی‌های گفته شده، خوب نیست که رنگ زرد را به عنوان رنگ اصلی انتخاب کنید، چرا که تحقیقات نشان می‌دهد که رنگ زرد خلق و خوی را از آدم میگیرد، بچه‌ها در دکوراسیون رنگ زرد بیشتر گریه میکنند و احساسات را بیشتر تحت تاثیر قرار میدهد.

رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی

رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی

رنگ بنفش، خیال پردازی را شبیه سازی می‌کند، رنگ لاکچری، وفاداری و ثروت است، کسانی که به رنگ بنفش علاقه مند هستند، افرادی خلاق و رومانتیک هستند. آیا قصد دارید محیطی آرامش بخش و ریلکس در اتاقتان ایجاد کنید؟ کاغذ دیواری رنگ بنفش را امتحان کنید!

رنگ قهوه‌ای در دکوراسیون داخلی

رنگ قهوه‌ای در دکوراسیون داخلی

رنگ قهوه‌ای امنیت، زمین و درختان را توصیف میکند، استفاده از رنگ قهوه‌ای برای دکوراسیون روستیک بسیار مهم می‌باشد. رنگ قهوه‌ای بیانگر قدرت و اعتماد است. دوست داران این رنگ عاشق طبیعت و آرامش می‌باشند! شما برای ایجاد محیطی قهوه‌ای می‌تواند پارکت لمینتی به رنگ قهوه‌ای انتخاب کنید!

برای مشاهده‌ی قیمت پارکت لمینت به فروشگاه ویکی دکو مراجعه کنید!

رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی

رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی

قرمز بیانگر انرژی، هیجان و اعتماد است، قرمز قوی ترین رنگ در بین رنگ ها می‌باشد، کسانی که رنگ قرمز را دوست می‌دارند، افرادی پر انرژی، برون گرا و پراشتیاق هستند، رنگ قرمز در فست فود‌ها مورد استفاده قرار میگیرد، رنگ قرمز در دکوراسیون، میزان انرژی را بالا می‌برد، رنگ قرمز یاد آور رنگ خون و ضربان قلب است. اگر قصد دارید محیطی فعال در دکوراسیون خانه‌ی تان ایجاد کنید، رنگ قرمز را امتحان کنید!

رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی

رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی

رنگ صورتی از خانواده‌ی رنگ قرمز می‌باشد، افرادی که رنگ صورتی را دوست می‌دارند، صفاتی چون زنانه، بی‌گناه و رومانتیکی دارند. رنگ صورتی بیانگر عشق، کودک و حسی خوشایند است، این رنگ جزو رنگ‌های گرم می‌باشد. با استفاده از رنگ صورتی، محیطی پر از اشتیاق و انرژی خلق کنید. دختران عاشق این رنگ هستند، رنگ صورتی در مقایسه با رنگ قرمز از آرامش بیشتری برخوردار می‌باشد.

رنگ نقره‌ای در دکوراسیون داخلی

رنگ نقره‌ای در دکوراسیون داخلی

رنگ نقره‌ای بیانگر رفاه و ثروت است، کسانی که رنگ نقره‌ای را دوست می‌دارند، افراد با انگیزه‌ای می‌باشند، استفاده از رنگ نقره‌ای در دکوراسیون داخلی، ثروت و قانونمدی را تعریف می‌کند. چنانچه می‌خواهید محیطی لاکچری در دکوراسیون خانه‌ی خود ایجاد کنید، از رنگ نقره‌ای استفاده کنید.

تاثیر رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

تاثیر رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

رنگ سفید جوانی، تمیزی و طراوت را بیان می‌کند، رنگ سفید در دکوراسیون مدرن نقش بزرگی را ایفا می‌کند، رنگ سفید حسی خوشایند و رسمی را ایجاد میکند! با استفاده از رنگ سفید، نور خانه را دو چندان کنید و محیطی آرامش بخش خلق کنید. شما نیز می‌توانید با استفاده از پوستر دیواری رنگ سفید، محیطی متمایز را ایجاد کنید.

متن جدید: برای مشاهده قیمت پوستر دیواری کلیک کنید.

رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی

رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی

رنگ مشکی قدرت، راز آلود و ظرافت را بیان می‌کند. کسانی که رنگ مشکی را دوست دارند، افرادی پیچیده و مستقل می‎‌باشند، رنگ مشکی نور را به خود جذب می‌کند و اجازه‌ی بازتاب نمی‌دهد، از این رو دکوراسیون مشکی مناسب کسانی است که به محیط تاریک علاقه مند هستند. بهتر است که در کنار استفاده از رنگ مشکی، یک یا چند رنگ رنگی در دکوراسیون خانه‌ی‌ خود استفاده کنید!

رنگ خاکستری در دکوراسیون داخلی

رنگ خاکستری در دکوراسیون داخلی

رنگ خاکستری کلاسیک و ظرافت را بیان می‌کند. کسانی که رنگ خاکستری را دوست دارند، افرادی منضبط و هوشمند می‌باشند. به طور خلاصه، بهتر است که رنگ سفید و خاکستری را به عنوان بک گراند خانه‌ی خود استفاده کنید. برای ایجاد همچنین محیطی می‌توانید از کاغذ دیواری ساده‌ی رنگ سفید و خاکستری استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *