خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی دکوراسیون داخلی مدرن و لاکچری در خانه ای شیک

دکوراسیون داخلی مدرن و لاکچری در خانه ای شیک

دکوراسیون داخلی مدرن و لاکچری

امروزه برای طراحی دکوراسیون داخلی اغلب خانه های آپارتمانی با متراژ بزرگ و کوچک از دیزاین های داخلی مدرن و لاکچری استفاده می شود که این نوع دکوراسیون ها زیبایی و جذابیت خاصی را به فضای منزل می بخشند. در ادامه تصاویری از طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و لاکچری در یک خانه آپارتمانی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن نهایت لذت را ببرید.

طراحی دکوراسیون داخلی خانه آپارتمانی

خانه های آپارتمانی بزرگ دارای فضایی متناسب برای ایجاد طراحی داخلی متفاوت و ایده آل هستند و شما می توانید در طراحی این خانه ها از رنگ های سرد و خنثی یا رنگ های گرم استفاده نمایید و جذابیت دیزاین داخلی منزل تان را افزایش دهید.

دکوراسیون داخلی خانه آپارتمانی

دیزاین داخلی مدرن و لاکچری در خانه آپارتمانی

خانه آپارتمانی که در تصاویر زیر مشاهده می کنید دارای ۱۷۵ متر مربع مساحت می باشد که در مسکو واقع شده و این آپارتمان به کمک ویژگی ها و ایده های اصلی طراحی شده است.
در طراحی داخلی این خانه آپارتمانی ترکیب رنگ های مرجانی و خاکستری به چشم می خورد همچنین دیوارپوش های این خانه مدرن به صورت جذاب و لاکچری طراحی شده اند و وجود این دیوارپوش ها باعث خلق فضایی متفاوت در این خانه آپارتمانی شده است.
در قسمت مرکزی اتاق نشیمن مبلمان ال شکل و مدرنی به چشم می خورد و برای جذابیت بیشتر فضای اتاق نشیمن رنگ پرده و مبلمان با یکدیگر ست شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید فضای اتاق نشیمن توسط دو مبل از یکدیگر جدا شده اند.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون اتاق نشیمن دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نشیمن طراحی داخلی خانه آپارتمانی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

دکوراسیون اتاق نشیمن

در قسمتی از آشپزخانه اتاقی کوچک به کمک پنل های چوبی ساخته شده و در این قسمت مبلمانی برای ایجاد فضایی مناسب برای استراحت قرار داده شده است و این اتاق کوچک از نور طبیعی بهره مند می باشد که می تواند یک نقطه قوت برای این خانه آپارتمانی محسوب شود.
آشپزخانه نیز دارای فضایی ساده و بی نظیر می باشد و در طراحی آشپزخانه برای جلوگیری از حس یکنواختی از کاشی و سرامیک های طرح دار استفاده شده است و زیبایی فضای آشپزخانه به کمک کابینت های سفید رنگ تکمیل می شود.
در قسمت وسط آشپزخانه جزیره آشپزخانه به چشم می خورد که از این بخش به عنوان میز ناهار خوری استفاده شده است و در اطراف جزیره صندلی های زرد رنگ و جدید به چشم می خورند.

مبل و میز

دیزاین داخلی آشپزخانه دیزاین داخلی آشپزخانه دکوراسیون مدرن آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه

دیزاین داخلی خانه آپارتمانی دکوراسیون شیک خانه آپارتمانی

دکوراسیون خانه آپارتمانی دکوراسیون مدرن و لاکچری در خانه آپارتمانی دکوراسیون داخلی مدرن و شیک

طراحی زیبا و شیک خانه آپارتمانی
در طراحی سرویس بهداشتی نیز از رنگ مرجانی استفاده شده است که این رنگ جذابیت خاصی را به فضای سرویس بهداشتی بخشیده است.

دکوراسیون سرویس بهداشتی سرویس بهداشتی

در این مطلب تصاویری از دیزاین داخلی یک خانه آپارتمانی با متراژ مناسب را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده این طراحی داخلی نهایت بهره را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها فضایی متفاوت و ایده آل را در منزل خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *