خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی دکوراسیون مینیمال سفید و مشکی در خانه های مدرن امروزی

دکوراسیون مینیمال سفید و مشکی در خانه های مدرن امروزی

دکوراسیون مینیمال سفید و مشکی

استفاده از رنگ های سفید و سیاه در دکوراسیون مینیمالیستی باعث ایجاد شگفتی می شود و اگر شما تمایل دارید طراحی داخلی منزل تان خاص و در عین حال ساده به نظر برسد بهتر است از دکوراسیون مینیمال سفید و مشکی برای دیزاین قسمت های مختلف منزل خود استفاده نمایید.

طراحی دکوراسیون مینیمال سفید و مشکی

دکوراسیون مینیمالیستی امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود را جلب کرده است و شما می توانید این سبک دکوراسیون داخلی را در آپارتمان ها با متراژ کوچک یا بزرگ پیاده سازی کنید و جذابیت دیزاین داخلی منزل تان را تکمیل کنید.

دکوراسیون سیاه و سفید

طراحی داخلی مینیمال با رنگ های سفید و مشکی

برای طراحی اتاق نشیمن از رنگ های سیاه و سفید استفاده شده است و به دلیل اینکه متراژ این اتاق کوچک می باشد از رنگ سیاه در فضای آن استفاده کمتری شده است.

انواع ساعت دیواری

در امتداد مبلمان با رنگ مشکی میز ناهارخوری سفید قرار داده شده که تضاد بین این دو رنگ باعث ایجاد فضایی متفاوت در منزل شده است.

دکوراسیون مینیمال سفید و مشکی

قسمت کوچکی از منزل به فضای آشپزخانه اختصاص داده شده است و آشپزخانه دقیقا در فاصله کمی از میز تلویزیون قرار دارد. کاشی های دیواری نیز از فضای آشپزخانه خارج شده اند و کل عرض اتاق نشیمن را تکمیل کرده اند.

مبل و میز

برای نورپردازی فضای ناهارخوری از چراغ آویز استفاده شده است و رنگ این چراغ آویز با رنگ میز ناهارخوری تضاد زیبایی را ایجاد کرده است.

   طراحی داخلی مینیمال زیبا و شیک دکوراسیون آشپزخانه مینیمالیستی دکوراسیون مدرن خانه مینیمالیستی طراحی داخلی مینیمال

اتاق خواب مینیمال دارای دکوراسیونی رویایی است و دیوار پشت تختخواب با رنگ سیاه و چراغی که از سقف روی تخت خواب آویزان شده است شب را در فضای اتاق خواب تداعی می کنند.

دکوراسیون اتاق خواب مینیمال

در بالای تخت خواب کودک نیز صحنه ای از شب به معنای واقعی کلمه به تصویر کشیده شده است. در فضایی از اتاق کودک نیز فضایی برای مطالعه در نظر گرفته شده است و استفاده از رنگ های سفید و سیاه در این منطقه باعث ایجاد تضاد زیبایی شده است.

دکوراسیون اتاق کودک با رنگ های سفید و مشکی دکوراسیون مینیمال سفید و مشکی

آپارتمان دوم برای یک پسر جوان طراحی شده است و دارای فضای داخلی بدون استفاده از تزئینات اضافه می باشد. در فضایی از اتاق نشیمن مبلمان تخت خواب شو قرار داده شده است و فضای بین نشیمن و آشپزخانه نیز توسط جزیره از یکدیگر جدا شده اند.

دکوراسیون نشیمن مینیمالیستی دکوراسیون خانه مینیمال دکوراسیون آشپزخانه سفید و مشکی

در فضای راهروی ورودی از رنگ مشکی استفاده زیادی شده است و دیوارها نیز برای ایجاد تضاد به کمک رنگ سفید پوشانده شده اند.

دکوراسیون خانه مینیمال دکوراسیون خانه مینیمالیستی دکوراسیون اتاق نشیمن دکوراسیون خانه ساده

اتاق خواب دارای دکوراسیونی ساده و در عین حال بی نظیر می باشد و از ترکیب رنگ های سفید و سیاه در فضای اتاق خواب مینیمال بدرستی استفاده شده است. برای جذابیت بیشتر طراحی داخلی اتاق خواب پوستر مرد عنکبوتی در برابر دیوار برجسته دیوار آجری قرار داده شده و قسمتی از اتاق خواب نیز به عنوان فضای کار در نظر گرفته شده است.

 طراحی داخلی اتاق خواب مینیمال    دکوراسیون مینیمال سیاه و سفید دکوراسیون اتاق خواب مینیمال

آپارتمان سوم نسبت به دو آپارتمان قبلی دارای متراژ بزرگ تری است. مبلمان ال شکلی که در قسمتی از فضای نشیمن قرار داده شده اند فضایی مناسب را برای استراحت ایجاد کرده اند. برای نورپردازی اتاق نشیمن نیز از لوستری مدرن با طراحی بی نظیر و کاربردی استفاده گردیده است.

دکوراسیون اتاق نشیمن مینیمالیستی دکوراسیون اتاق نشیمن مینیمال دکوراسیون داخلی نشیمن دکوراسیون خانه آپارتمانی دکوراسیون داخلی منزل با سبک مینیمال

در فضای آشپزخانه بیشتر رنگ سفید به چشم می خورد و چراغ های ال ای دی و آویز نیز باعث درخشندگی کابینت ها و جزیره آشپزخانه شده اند. در اطراف جزیره آشپزخانه نیز صندلی های سفیدی چیده شده اند که این صندلی ها فضایی مناسب را برای سرو صبحانه و میان وعده ایجاد کرده اند.

 دکوراسیون آشپزخانه مینیمال دکوراسیون آشپزخانه مینیمال

در این مطلب با ایده هایی برای طراحی دکوراسیون مینیمال سفید و مشکی آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید فضایی ساده و در عین حال آرامش بخش را در خانه آپارتمانی خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *