خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون منزل و ست این رنگ با سایر رنگ ها

استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون منزل و ست این رنگ با سایر رنگ ها

رنگ صورتی در دکوراسیون

رنگ صورتی از انواع رنگ های بی نظیر و خاص است که امروزه در دیزاین داخلی اغلب منازل مورد استفاده قرار می گیرد و اگر شما تمایل دارید طراحی داخلی منزل تان آرامش بخش و با نشاط به نظر برسد می توانید این رنگ زیبا را در دیزاین داخلی قسمت های مختلف منزل با سایر رنگ های تیره و روشن ترکیب نمایید. در ادامه ایده هایی برای استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

ایده هایی برای استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون

دیزاین های رنگی منزل نظیر طراحی داخلی بنفش و طراحی داخلی سیاه و سفید و طراحی داخلی صورتی و … امروزه توجه اغلب افراد و طراحان داخلی را به سمت خود جلب کرده اند زیرا این دیزاین ها به فضای منزل روح و نشاط می بخشند و علاوه بر این از ایجاد یکنواختی در طراحی داخلی جلوگیری می کنند.

استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون

طراحی داخلی منزل با رنگ صورتی

اولین خانه مربوط به زوجی جوان است که در قسمت های مختلف آن رنگ های شاد و الهام بخش به چشم می خورند. در طراحی اتاق نشیمن و آشپزخانه از ترکیب رنگ های صورتی و آبی استفاده شده است که ترکیب این رنگ ها یاد آور بسیاری از پوسترهای جنگ ستارگان می باشد.

انواع ساعت دیواری

طراحان داخلی این منزل مبلی را در قسمتی از اتاق نشیمن قرار داده اند که وجود این مبل باعث ایجاد فضایی امروزی در نشیمن شده است و علاوه بر این در دیزاین نشیمن پانل های چوبی به چشم می خورند که این پانل ها باعث ایجاد حسی صمیمی در فضای منزل شده اند.

برای طراحی داخلی آشپزخانه درب های کابینت بالایی آشپزخانه به رنگ صورتی انتخاب شده اند و کابینت های قسمت پایین نیز به صورت کامل از ام دی اف ساخته شده اند و دارای رنگ چوب طبیعی هستند که همین امر موجب شده است فضای آشپزخانه گرم تر به نظر برسد.

دکوراسیون صورتی اتاق نشیمن

مبل و میز

دیزاین داخلی صورتی

طراحی داخلی صورتی

دکوراسیون صورتی

استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون آشپزخانه   دکوراسیون آشپزخانه صورتی

فضای بین نشیمن و اتاق خواب ها توسط راه پله چوبی از یکدیگر جدا شده اند. در طراحی اتاق خواب اصلی نیز از پانل های چوبی استفاده شده است و رنگ روتختی و پاف صورتی انتخاب شده و با یکدیگر ست شده اند. در قسمتی از اتاق خواب چراغ خواب با طرح میمون قرار داده شده است و در قسمت انتهایی اتاق خواب نیز یک کمد لباس به چشم می خورد که وجود این کمد لباس بزرگ باعث شده است تا از شلوغ شدن فضای اتاق جلوگیری شود.

دکوراسیون صورتی

دکوراسیون اتاق خواب صورتی

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

در طراحی دکوراسیون اتاق کودک همان پالت رنگی که در سایر بخش های منزل استفاده شده است به چشم می خورد و برای تزیین دیوار اتاق خواب نیز نقاشی کارتونی با ترکیب رنگ های سفید و قرمز روی آن کشیده شده است.

طراحی داخلی اتاق کودک دکوراسیون صورتی اتاق خواب

در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی نیز از ترکیب رنگ های صورتی و خاکستری استفاده شده است و همین امر موجب شده است که طراحی داخلی این بخش از منزل چشم نواز به نظر برسد.

دکوراسیون سرویس بهداشتی صورتی

در طراحی نشیمن خانه دوم از رنگ صورتی به مقدار کمی استفاده شده است و مبلمان توسط کوسن صورتی کمرنگ تزیین شده اند. در فضای این خانه مدرن برای جداسازی نشیمن و آشپزخانه از دیوار شیشه ای استفاده شده است.

استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون نشیمن

دکوراسیون طوسی و صورتی نشیمن

دکوراسیون اتاق نشیمن

در قسمت روبروی آشپزخانه یک میز ناهارخوری ساده و فلزی قرار داده شده است و در طراحی دکوراسیون آشپزخانه نیز کابینت های سفید رنگ به چشم می خورند. برای رنگ آمیزی سقف آشپزخانه از رنگ صورتی استفاده شده و علاوه بر این طراحی نورپردازی آشپزخانه توسط لامپ های ال ای دی انجام شده است.

دکوراسیون داخلی صورتی

استفاده از رنگ صورتی در دیزاین داخلی منزل

دکوراسیون مدرن آشپزخانه دکوراسیون داخلی آشپزخانه دکوراسیون داخلی آشپزخانه دکوراسیون داخلی منزل با رنگ صورتی دکوراسیون زیبا و شیک صورتی

اتاق خواب نیز دارای درب شیشه ای است و برای حفظ حریم شخصی درب شیشه ای توسط پرده های سفید و حریر پوشانده شده است.

دکوراسیون صورتی اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب صورتی

استفاده از رنگ صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب   استفاده از رنگ صورتی در دیزاین داخلی اتاق خواب دکوراسیون داخلی اتاق خواب

برای طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی نیز از ترکیب رنگ های سفید و صورتی استفاده شده است و دیوار و سقف راهرو را نیز توسط رنگ صورتی رنگ آمیزی شده اند.

دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن دکوراسیون سرویس بهداشتی صورتی

در این مطلب با نحوه کاربرد رنگ صورتی در طراحی داخلی منزل آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از این دیزاین های داخلی بتوانید طراحی شیک و متفاوتی را در بخش های مختلف منزل خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *