خانه دکوراسیون کامل خانه آشنایی با سبک دکوراسیون وینتیج و دیزاین و چیدمان آن

آشنایی با سبک دکوراسیون وینتیج و دیزاین و چیدمان آن

دکوراسیون وینتیج

دکوراسیون وینتیج از انواع سبک های خاص و پرطرفدار می باشد و در این سبک از عناصر قدیمی در کنار عناصر جدید استفاده می شود از این رو فضایی خاطره انگیز و زیبا در طراحی داخلی منزل ایجاد می شود.

دکوراسیون وینتیج با دیزاین های خاص برای قسمت های مختلف منزل

در سبک طراحی وینتیج از مبلمان و وسایلی که مربوط به دوره خاصی است استفاده می شود و این دوره بین ۳۰ تا ۶۰ سال گذشته می باشد. در مطالب قبلی دیزاین داخلی تلفیقی و دیزاین داخلی کلاسیک را پیش رو داشتید در ادامه ایده هایی برای دیزاین داخلی وینتیج را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

دکوراسیون وینتیج

دیزاین داخلی وینتیج

در سبک دکوراسیون وینتیج از عناصر قدیمی و خاطره انگیز استفاده می شود به همین دلیل این دیزاین داخلی برای افرادی مناسب می باشد که به مرور خاطرات گذشته علاقه مند هستند و این خاطرات حس خوبی را به آن ها منتقل می کند.

انواع ساعت دیواری

سبک طراحی وینتیج از قاعده و اصول خاصی پیروی نمی کند به همین دلیل برخی از افراد تصور می کنند که اگر این دیزاین داخلی الگوبرداری نمایند فضای منزل شان خسته کننده به نظر می رسد در صورتی که این سبک در هر نوع دیزاین داخلی قابل اجراء می باشد و باعث می شود تا فضای منزل آرامش بخش به نظر برسد.

برای طراحی داخلی وینتیج می توانید از رنگ هایی نظیر سفید و کرم و خاکستری و بژ و ماسه ای به عنوان رنگ غالب استفاده نمایید همچنین از رنگ هایی نظیر صورتی و آبی و یاسی می توانید در جزئیات استفاده نمایید و برای جذابیت بیشتر این دیزاین داخلی بهتر است از وسایل دکوراتیو با رنگ هایی نظیر قرمز و زرد و نارنجی و سبز و آبی استفاده نمایید.

طراحی داخلی منزل دکوراسیون نشیمن وینتیج دیزاین داخلی شیک وینتیج دکوراسیون نشیمن وینتیج دیزاین داخلی وینتیج دکوراسیون نشیمن وینتیج دکوراسیون زیبا وینتیج طراحی داخلی وینتیج دیزاین داخلی وینتیج دیزاین وینتیج دیزاین نشیمن وینتیج اتاق نشیمن وینتیج دکوراسیون شیک و جذاب وینتیج دکوراسیون نشیمن دکوراسیون غذاخوری وینتیج دکوراسیون شیک و لوکس وینتیج دکوراسیون نشیمن وینتیج دکوراسیون نشیمن وینتیج دکوراسیون شیک و لوکس وینتیج دکوراسیون جذاب وینتیج دکوراسیون خاص وینتیج طراحی داخلی نشیمن دکوراسیون داخلی وینتیج طراحی داخلی وینتیج دیزاین داخلی وینتیج

مبل و میز

وسایل با طرح های گلدار و پرندگان و … یکی از معروف ترین اجزاء در سبک طراحی داخلی وینتیج به شمار می روند و شما می توانید به کمک این وسایل تغییرات مثبتی را در دیزاین داخلی منزل تان ایجاد نمایید.

از دیگر ویژگی های این سبک طراحی داخلی می توان به استفاده از مواد و مصالح طبیعی نظیر چوب و پارچه با الیاف طبیعی و … اشاره کرد. توجه داشته باشید که نباید همه قسمت های منزل تان را به صورت وینتیج دیزاین کنید و بهتر است یک بخش از منزل را برای اجرای این سبک در نظر بگیرید.

برای پوشاندن دیوارها می توانید از کاغذ دیواری هایی با رنگ کم رنگ نظیر صورتی و آبی و یاسی استفاده کنید که بهتر است طرح کاغذ دیواری گلدار یا پرنده باشد همچنین برای رنگ آمیزی دیوارها نیز می توانید از رنگ هایی نظیر سفید و کرم و ماسه ای و بژ و خاکستری استفاده نمایید.

در سبک دیزاین داخلی وینتیج از مبلمان قدیمی و کلاسیک استفاده می شود همچنین مبلمان طرح دار و گلدار نیز می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار روند.

دکوراسیون اتاق خواب شیک دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون شیک اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب دکوراسیون وینتیج اتاق خواب دیزاین خاص و متفاوت وینتیج دکوراسیون اتاق خواب وینتیج طراحی زیبا وینتیج دکوراسیون داخلی اتاق خواب دکوراسیون اتاق غذاخوری طراحی داخلی وینتیج دکوراسیون اتاق خواب وینتیج

به دلیل اینکه برای طراحی داخلی وینتیج از مصالح طبیعی استفاده می شود از این رو بهتر است برای پوشاندن کف منزل از کفپوش چوبی استفاده نمایید و روی کفپوش فرش های قدیمی و دست بافت را پهن نمایید تا منزل تان جلوه ای صمیمی و گرم داشته باشد.

در این سبک دکوراسیون اگر دیوارها تک رنگ می باشند بهتر است از پرده های بلند و طرحدار استفاده نمایید و اگر دیوارها دارای کاغذ دیواری طرح دار یا گلدار می باشند بهتر است از پرده های ساده و رنگ روشن استفاده کنید.

در این دیزاین داخلی منزل از دکوری های قدیمی در کنار دکوری مدرن استفاده می شود همچنین برای حفظ تعادل بهتر است از هر دو نوع دکوری جات استفاده نمایید.

یکی از مهم ترین نکاتی که در این سبک باید رعایت شود استفاده از گل های طبیعی و زیبا است که شما می توانید گل ها را در گلدان های شیشه ای یا سرامیکی قرار دهید.

استفاده از آینه های بزرگ در این دیزاین داخلی رایج است و بهتر است شما برای حفظ جلوه قدیمی منزل تان از آینه ها با قاب حکاکی شده استفاده نمایید.

دکوراسیون داخلی وینتیج

دکوراسیون وینتیج دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون داخلی آشپزخانه دکوراسیون بی نظیر وینتیج دکوراسیون داخلی دکوراسیون آشپزخانه دیزاین آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون زیبا آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه دیزاین آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون وینتیج برای آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه دیزاین آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه وینتیج

در این مطلب توجه شما را به تصاویری از سبک دیزاین داخلی وینتیج جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دیزاینی متفاوت را در بخش های منزل تان ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *