خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی نمونه های دکوراسیون سبک ویکتوریایی و آشنایی بیشتر با نحوه طراحی آن

نمونه های دکوراسیون سبک ویکتوریایی و آشنایی بیشتر با نحوه طراحی آن

دکوراسیون سبک ویکتوریایی

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به سبک دکوراسیون کلاسیک علاقه مند می باشد و تمایل دارید خانه ای شیک و مجلل داشته باشید بهتر است برای طراحی داخلی منزل خود از دکوراسیون سبک ویکتوریایی استفاده نمایید.

طراحی دکوراسیون سبک ویکتوریایی

سبک ویکتوریایی از انواع سبک های باشکوه برای دیزاین داخلی قسمت های مختلف منزل به شمار می رود و این سبک طراحی داخلی از زمان ملکه ویکتوریا در آمریکا و انگلستان به وجود آمد و توجه به جزئیات و ریزه کاری ها یکی از ویژگی های بارز این دیزاین داخلی می باشد. در مطالب قبلی سبک طراحی داخلی تلفیقی و طراحی داخلی خاورمیانه و طراحی داخلی اروپایی را مشاهده کردید در ادامه با سبک طراحی داخلی ویکتوریایی آشنا خواهید شد.

دکوراسیون سبک ویکتوریایی

دیزاین داخلی ویکتوریایی برای قسمت های مختلف منزل

یکی از ویژگی های بارز طراحی داخلی ویکتوریایی تجملاتی و اشرافی بودن آن می باشد و در این سبک دیزاین داخلی از وسایل تزیینی مختلف استفاده می شود.

کریستال ها و گلدان های ظریف و رومیزی های پرنقش و نگار و ظروف چینی و مجسمه های تزیینی بزرگ و کوچک و … از عناصری هستند که در این سبک طراحی داخلی مورد استفاده قرار می گیرند و اگر شما از خانه شلوغ خوشتان نمی آید بهتر است سبک دیگری را برای طراحی دکوراسیون منزل تان انتخاب نمایید.

انواع ساعت دیواری

این سبک دکوراسیون گران قیمت می باشد از این رو وسایلی که برای دیزاین داخلی منزل با این سبک انتخاب می شوند دارای بهترین کیفیت می باشند. فرش های دستباف و مبلمان با روکش های گران قیمت از انواع وسایلی هستند که در این سبک دیزاین داخلی مشاهده می شوند.

دیزاین داخلی ویکتوریایی طراحی دکوراسیون ویکتوریایی دکوراسیون داخلی ویکتوریایی دکوراسیون پذیرایی ویکتوریایی دکوراسیون سبک ویکتوریایی دکوراسیون شیک ویکتوریایی طراحی داخلی زیبا و شیک ویکتوریایی دکوراسیون پذیرایی به سبک ویکتوریایی دکوراسیون پذیرایی ویکتوریایی دیزاین داخلی ویکتوریایی دکوراسیون زیبا ویکتوریایی دیزاین زیبا و شیک ویکتوریایی دکوراسیون ویکتوریایی

مبلمان نیز در این سبک ترکیبی از طرح های گوتیک و کلاسیک اروپایی می باشند همچنین برای طراحی داخلی منزل به کمک این سبک از مبلمان بزرگ با انحنای زیاد استفاده می شود این مبلمان در عین بزرگ بودن نیز دارای ظرافت زیادی می باشند و روی قسمت چوبی آن ها کنده کاری هایی شیک و ظریف به چشم می خورد. استفاده از چوب قهوه ای به همراه پارچه زرشکی و سبز تیره در این سبک مبلمان رواج زیادی دارد.

مبل و میز

در این سبک دکوراسیون اشرافی هیچ قسمتی از خانه بدون جزئیات رها نمی شود و برای تزیین سقف و دیوارها نیز از گچبری استفاده می شود. برای پوشاندن دیوارها نیز از کاغذ دیواری گلدار با نقش و نگارهای زیبا استفاده می شود و رنگ دیوارها اغلب تیره می باشد و روی دیوارها از قاب و فریم های طلایی استفاده می شود که از این فریم ها برای قرار دادن شمعدان و قاب عکس استفاده می شود.

برای پوشاندن کف قسمت های مختلف منزل از پارکت چوبی تیره استفاده می شود و روی این کفپوش ها نیز فرش بزرگی پهن می شود.

با توجه به اینکه اتاق پذیرایی ویترین منزل به شمار می رود از این رو در این قسمت از منزل وسایل اشرافی و تزیینی به چشم می خورند.

دکوراسیون شیک ویکتوریایی طراحی داخلی ویکتوریایی دکوراسیون سبک ویکتوریایی برای اتاق خواب دکوراسیون سبک ویکتوریایی برای اتاق خواب دکوراسیون داخلی اتاق خواب دکوراسیون شیک اتاق خواب طراحی شیک اتاق خواب دیزاین داخلی ویکتوریایی دکوراسیون شیک ویکتوریایی دیزاین داخلی ویکتوریایی دیزاین شیک ویکتوریایی دکوراسیون ویکتوریایی دکوراسیون سبک ویکتوریایی اتاق خواب دکوراسیون شیک ویکتوریایی دکوراسیون اتاق خواب ویکتوریایی

برای پوشاندن پنجره ها نیز از پرده های مخمل استفاده می شود که این نوع پرده ها از ورود نور جلوگیری می کنند همچنین اگر شمل تمایل دارید خانه ای پر نور داشته باشید بهتر است برای پوشاندن پنجره ها از پرده حریر استفاده نمایید و روی آن نیز والان مخمل با رنگ تیره را نصب نمایید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه طراحی دکوراسیون منزل دکوراسیون داخلی ویکتوریایی دیزاین داخلی آشپزخانه طراحی دکوراسیون سبک ویکتوریایی طراحی داخلی منزل دکوراسیون ویکتوریایی دیزاین داخلی ویکتوریایی دکوراسیون آشپزخانه ویکتوریایی طراحی داخلی ویکتوریایی دکوراسیون شیک ویکتوریایی طراحی داخلی ویکتوریایی دکوراسیون سبک ویکتوریایی طراحی داخلی آشپزخانه ویکتوریایی دکوراسیون آشپزخانه ویکتوریایی طراحی داخلی ویکتوریایی دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه رنگ روشن دیزاین داخلی ویکتوریایی دکوراسیون زیبا ویکتوریایی طراحی داخلی ویکتوریایی دکوراسیون داخلی ویکتوریایی طراحی داخلی ویکتوریایی دکوراسیون شیک ویکتوریایی دکوراسیون ویکتوریایی کرم و سفید دکوراسیون داخلی ویکتوریایی

نورپردازی قسمت های مختلف منزل در این سبک دکوراسیون داخلی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد در گذشته برای نورپردازی منزل از شمع ها و چراغ های دیواری استفاده می شود ولی امروزه از لامپ تیفانی استفاده می گردد که این مدل لامپ باعث می شود تا فضای منزل رویایی به نظر برسد.

دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی دکوراسیون شیک و خاص ویکتوریایی طراحی داخلی ویکتوریایی طراحی داخلی منزل دکوراسیون زیبا ویکتوریایی دکوراسیون سفید ویکتوریایی دیزاین داخلی ویکتوریایی دکوراسیون زیبا ویکتوریایی دکوراسیون سرویس بهداشتی ویکتوریایی

در این مطلب توجه شما را به انواع دکوراسیون سبک ویکتوریایی جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *