خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون رنگی طراحی دکوراسیون خانه کوچک با رنگ سفید

طراحی دکوراسیون خانه کوچک با رنگ سفید

خانه کوچک با رنگ سفید

رنگ سفید از انواع رنگ هایی است که هرگز قدیمی نمی شود و امروزه برای طراحی دکوراسیون خانه های آپارتمانی از این رنگ زیبا و متفاوت استفاده می شود. در ادامه طراحی دکوراسیون دو خانه کوچک با رنگ سفید را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این دیزاین های داخلی با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

دیزاین دکوراسیون خانه کوچک با رنگ سفید

ایده های متنوعی برای استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون منزل کوچک وجود دارد و این رنگ اغلب با یک یا چند رنگ دیگر ترکیب می شود تا فضای منزل جذاب و متفاوت تر به نظر برسد.

دکوراسیون آشپزخانه سفید

طراحی منزل کوچک با رنگ سفید

این دو آپارتمان کوچک دارای طراحی داخلی زیبا و کاربردی می باشند و برای بزرگ تر به نظر رسیدن فضای آن ها از رنگ سفید استفاده شده است همچنین این رنگ باعث شده است تا فضای منزل روشن و دلبازتر به نظر برسد.

انواع ساعت دیواری

در طراحی خانه آپارتمانی اول از ترکیب رنگ سفید و سبز برای طراحی قسمت های مختلف منزل استفاده شده است و این آپارتمان دارای ۲۸ مترمربع است و در کشور لهستان قرار دارد. در قسمتی از فضای نشیمن مبلمان ال سفید رنگ قرار داده شده است و در قسمتی دیگر صندلی با رنگ سبز به چشم می خورد همچنین برای جذابیت بیشتر اتاق نشیمن و تزیین این قسمت از منزل از گل طبیعی سبز رنگ استفاده شده است.

طراحی داخلی آشپزخانه ب رنگ سفید

طرحی داخلی خانه کوچک با رنگ سفید

مبل و میز

دکوراسیون نشیمن سبز و سفید دیزاین خانه کوچک با رنگ سفید

آشپزخانه نیز دارای فضایی کوچک و در عین حال کابردی می باشد و سرتاسر آشپزخانه کابینت هایی به رنگ سفید نصب شده اند که از فضای این کابینت ها می توان برای چیدمان وسایل ضروری آشپزخانه استفاده کرد.

در طراحی آشپزخانه رنگ سبز با رنگ سفید ترکیب شده است که از رنگ سبز اغلب در جزئیات استفاده شده و این رنگ فضایی متفاوت را در آشپزخانه ایجاد کرده است.

  طراحی شیک خانه کوچک

طراحی داخلی منزل کوچک با رنگ سفید    دکوراسیون شیک آشپزخانه

با اینکه فضای اتاق خواب کوچک می باشد ولی طراحی داخلی آن به گونه ای است که فضای اتاق کاربردی به نظر می رسد. در طراحی اتاق خواب ترکیب رنگ های سفید و سبز و خاکستری به چشم می خورد همچنین در قسمت روبرویی تخت خواب قفسه دیواری به چشم می خورد و قسمتی از فضای اتاق خواب به اتاق کار اختصاص داده شده است که این قسمت به کمک رنگ سبز از سایر قسمت های اتاق جدا شده است.

دیزاین داخلی اتاق خواب با رنگ سفید دکوراسیون خانه کوچک با رنگ سفید دکوراسیون اتاق خواب کوچک دکوراسیون اتاق خواب سبز و سفید طراحی داخلی اتاق خواب با رنگ سفید

سرویس بهداشتی یکی دیگر از قسمت های منزل می باشد و استفاده از رنگ سفید در این بخش از منزل باعث شده است تا فضای سرویس بهداشتی تمیز و روشن تر به نظر برسد.

نورپردازی سرویس بهداشتی سفید طراحی داخلی سرویس بهداشتی

این خانه مسکونی در مسکو واقع شده است و فضای داخلی آن ۳۰ متر مربع می باشد. برای طراحی این منزل کوچک از ترکیب رنگ های قهوه ای و سفید و خاکستری استفاده شده است. اتاق نشیمن دارای دیوارهای شیشه ای است و مبل تخت خواب شو کوچکی در مرکز نشیمن قرار داده شده است که در هنگام شب از آن استفاده می شود.

در طرف دیگر اتاق شیمن بالکن قرار دارد که دکوراسیون بالکن به گونه ای طراحی شده است که می توان از فضای آن برای استراحت استفاده کرد.

طراحی داخلی منزل کوچک با رنگ سفید

دکوراسیون منزل کوچک

 

دکوراسیون خانه کوچک با رنگ سفید دکوراسیون زیبا و شیک خانه کوچک با رنگ سفید   دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی خانه کوچک دکوراسیون منزل کوچک با رنگ سفید

فضای بین آشپزخانه و نشیمن توسط درب های شیشه ای از یکدیگر جدا شده اند و برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه از کابینت ام دی اف قهوه ای رنگ استفاده شده که این کابینت ها با رنگ تیره ای که دارند باعث خلق فضایی گرم در آشپزخانه کوچک شده اند.

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه با رنگ سفید دکوراسیون آشپزخانه مدرن طراحی داخلی خانه با رنگ سفید دکوراسیون شیک آشپزخانه

دکوراسیون زیبا و شیک خانه کوچک با رنگ سفید

دیزاین داخلی منزل کوچک طراحی خانه کوچک

در طراحی سرویس بهداشتی نیز از پانل های چوبی استفاده شده است و سرویس بهداشتی دارای فضایی کاربردی و مدرن می باشد.

طراحی داخلی خانه کوچک با رنگ سفید و قهوه ای   دکوراسیون سرویس بهداشتی

در این مطلب طراحی دکوراسیون دو منزل کوچک با رنگ سفید را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید فضایی بی نظیر و متفاوت را در منزل خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *