خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی سبک دکوراسیون بوهمیان و تصاویر اجزای این سبک در نقاط مختلف منزل

سبک دکوراسیون بوهمیان و تصاویر اجزای این سبک در نقاط مختلف منزل

دکوراسیون بوهمیان که به طراحی داخلی بوهو نیز معروف می باشد از انواع دیزاین های داخلی است که بوی زندگی از در و دیوار آن به مشام می رسد و در این سبک ابزار و لوازمی به چشم می خورند که با همه وسایلی که تا به امروز دیده اید متفاوت است.

طراحی دکوراسیون بوهمیان برای قسمت های مختلف منزل

دکوراسیون مدرن و دکوراسیون مینیمال بر خلاف دکوراسیون سنتی امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند و اگر شما تمایل دارید فضای منزل تان راحت و پر از آرامش به نظر برسد بهتر است از سبک طراحی داخلی بوهمیان الگوبرداری نمایید و فضایی متفاوت و بدون یکنواختی را در قسمت های مختلف منزل خود ایجاد کنید.

دکوراسیون بوهمیان

طراحی داخلی بوهمیان

این سبک دکوراسیون از زندگی افرادی الهام گرفته است که تصمیم دارند به صورت غیر متعارف و با احترام به اصول خود فضای منزل شان را طراحی نمایند.

انواع ساعت دیواری

طراحی داخلی منزل به سبک بوهمیان شامل اشیاء و الگوهای مختلف و رنگ های متنوع می باشد و این دیزاین داخلی باعث می شود تا فضای منزل خاص و متفاوت به نظر برسد.

در این سبک دکوراسیون داخلی هیچ قاعده و قانون خاصی برای انتخاب رنگ ها وجود ندارد ولی چیزی که در این دکوراسیون داخلی قابل مشاهده می باشد استفاده از رنگ های خاکستری و گرم است همچنین رنگ هایی نظیر قهوه ای تیره و قهوه ای روشن و سبز و نارنجی و پرتقالی روشن و آبی یخی در این سبک دیزاین داخلی مشاهده می شوند.

طراحی داخلی بوهمیان طراحی داخلی بوهو دیزاین داخلی بوهمیان اتاق نشیمن بوهمیان دکوراسیون داخلی بوهمیان طراحی داخلی بوهو دکوراسیون شیک بوهو دیزاین داخلی بوهو دکوراسیون شیک بوهمیان دیزاین داخلی بوهمیان طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن بوهمیان طراحی داخلی بوهمیان دیزاین داخلی بوهمیان دکوراسیون زیبا و شیک بوهمیان دیزاین داخلی به سبک بوهمیان دکوراسیون بوهو

مبل و میز

اصول سبک بوهمیان دست و پا گیر نمی باشد و شما می توانید به راحتی طرح و الگوهای مورد نظر خود را به هم بیامیزید و از اینکه الگوهای مورد نظرتان با اصول این سبک هماهنگ نباشید نهراسید.

در سبک طراحی داخلی بوهمیان از فلزات بیشتر از حد متعارف استفاده می شود همچنین کوسن ها با طرح خلاقانه و بالش های قلاب دوزی شده نیز جزء عناصر جدایی ناپذیر در سبک بوهمیان به شمار می شوند و از این وسایل روی تخت های سراسر چوبی و قاب های فلزی استفاده می شود.

برای پوشاندن پنجره ها نیز از پرده های طرح دار و گلدار استفاده می شود همچنین برای تزیین قسمت های مختلف منزل نیز از گلدان و گل های طبیعی استفاده می گردد.

در سبک دیزاین داخلی بوهمیان از مبلمانی استفاده می شود که مدت زمان زیادی از عمر آن ها گذشته است همچنین هر بخش از مبلمان خاص هستند و اگر شما تمایل دارید از این سبک برای طراحی داخلی منزل تان استفاده نمایید بهتر است برای خرید مبلمان به سمت یک سمساری بروید و مبلمانی با طرحی قدیمی و خاص را انتخاب نمایید.

دکوراسیون شیک بوهمیان طراحی داخلی اتاق خواب به سبک بوهمیان دکوراسیون شیک بوهمیان دکوراسیون شیک بوهمیان دکوراسیون شیک بوهمیان دکوراسیون اتاق خواب بوهمیان دکوراسیون اتاق خواب به سبک بوهمیان دکوراسیون شیک بوهمیان دکوراسیون زیبا بوهمیان دیزاین داخلی بوهمیان دکوراسیون شیک بوهمیان طراحی داخلی بوهمیان دکوراسیون بوهمیان اتاق خواب

گوشه ای آرام و دنج و پرده ای پر از نقش و نگارهای زیبا و اتاقی تاریک از نشانه های یک اتاق خواب به سبک بوهمیانی هستند. برای نورپردازی در این سبک طراحی داخلی نیازی به استفاده از لوستر یا لامپ های آویز نمی باشد بلکه کافی است که نورها را مقداری در فضای اتاق پخش نمایید همچنین می توانید روی میز یا زمین شمع هایی زیبا را روشن نمایید.

در فضای اتاق خواب و آشپزخانه و سرویس بهداشتی می توانید از گیاهان خانگی پربرگ استفاده نمایید و بهتر است گیاهان را از دیوار آویزان نمایید همچنین بهتر است رنگ گیاهان را از بین رنگ های متنوع انتخاب کنید همچنین می توانید برای تزیین اتاق خواب و سایر اتاق ها در این سبک دکوراسیون از صنایع دستی و وسایل تزیینی که خودتان ساخته اید و … استفاده نمایید.

دکوراسیون آشپزخانه دیزاین داخلی آشپزخانه بوهمیان دکوراسیون داخلی آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه طراحی داخلی شیک و زیبا بوهمیان دکوراسیون زیبا و خاص بوهمیان دکوراسیون شیک بوهمیان دکوراسیون آشپزخانه به سبک بوهمیان دکوراسیون آشپزخانه بوهمیان

دکوراسیون زیبا سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی دیزاین دکوراسیون بوهو دیزاین شیک بوهمیان طراحی داخلی بوهمیان دکوراسیون شیک بوهمیان نورپردازی دکوراسیون بوهمیان دکوراسیون بوهمیان دکوراسیون شیک سرویس بهداشتی دکوراسیون زیبا سرویس بهداشتی طراحی داخلی حمام طراحی داخلی سرویس بهداشتی طراحی داخلی بوهو دکوراسیون سرویس بهداشتی بوهمیانی

سبک داخلی بوهمیان با دنیای طبیعی مطابقت دارد و اگر شما تمایل دارید برای مدتی از هیاهو به دور باشید و احساس آرامش را تجربه نمایید بهتر است از این سبک برای دیزاین داخلی قسمت های مختلف نظیر خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *