خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی دکوراسیون خانه ۶۰ متری با طراحی کاربردی و زیبا

دکوراسیون خانه ۶۰ متری با طراحی کاربردی و زیبا

دکوراسیون خانه 60 متری

امروزه اغلب خانه ها در متراژهای کوچک ساخته می شوند و اگر منزل شما نیز دارای متراژی کوچک است می توانید به کمک ایده های کاربردی و خلاقانه فضایی بی نظیر و لاکچری را در منزل خود ایجاد کنید. در ادامه با طراحی دکوراسیون خانه ۶۰ متری آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده این دیزاین های داخلی نهایت بهره را ببرید.

طراحی دکوراسیون خانه ۶۰ متری با ایده های کاربردی

طراحی داخلی منزل تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت فضای منزل دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ وسایل و سبک دکوراسیون منزل تان حساسیت لازم را به خرج بدهید تا در زمان استراحت یا انجام فعالیت های روزانه در محیط منزل خود احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

دکوراسیون نشیمن

دیزاین داخلی ۳ خانه ۶۰ متری

این آپارتمان جذاب دارای ۶۰ مترمربع مساحت می باشد و به خاطر داشتن سقف بلند و پنجره های بزرگ و چیدمانی باز فضای آن بزرگ تر به نظر می رسد. دکوراسیون منزل آپارتمانی همچنین به صورت ساده طراحی شده است و در فضای اتاق نشیمن کاناپه ای به رنگ خاکستری به چشم می خورد که این کاناپه فضای مناسبی را برای استراحت فراهم کرده است.

انواع ساعت دیواری

برای جداسازی فضای بین آشپزخانه و نشیمن از مبل و میز ناهارخوری استفاده شده و روی میز نیز وسایل تزیینی ساده و در عین حال شیکی وجود دارند همچنین برای طراحی نورپردازی منزل نیز از آباژور و لامپ آویز استفاده شده است.

 دیزاین داخلی خانه 60 متری دکوراسیون خانه 60 متری

دیزاین داخلی خانه 60 متری طراحی داخلی خانه 60 متری دکوراسیون آشپزخانه برای خانه 60 متری

مبل و میز

برای حفظ حریم خصوصی اتاق خواب از درب شیشه ای استفاده شده است و اتاق خواب دارای فضایی ساده و در عین حال مدرن می باشد همچنین لامپ های آویزی که از سقف آویزان شده اند نیز می توانند نورپردازی ایده آل و کاربردی را در فضای اتاق خواب ایجاد نمایند.

طراحی داخلی منزل 60 متری دیزاین داخلی اتاق خواب

دکوراسیون منزل 60 متری   دکوراسیون اتاق خواب

فضای حمام با اینکه کوچک است ولی از نورپردازی خوبی برخوردار می باشد و برای پوشاندن کف و دیوارهای سرویس بهداشتی از سنگ مرمر استفاده شده که رنگ روشن این سنگ باعث می شود تا فضای سرویس بهداشتی بزرگ تر به نظر برسد.

دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون خانه 60 متری شیک

واحد آپارتمانی دوم با اینکه فضایی کوچک دارد ولی به صورت لاکچری طراحی شده است. در فضای نشیمن مبلمان ال شکل قرار داده شده اند و علاوه بر این برای جداسازی فضای آشپزخانه و نشیمن از میز تلویزیون با طراحی کاربردی و خاص استفاده شده است و شما می توانید از این دیزاین برای طراحی دکوراسیون منزل کوچک خود استفاده نمایید.

دیزاین خانه 60 متری

دیزاین داخلی خانه 60 متری

دیزاین داخلی خانه 60 متری دکوراسیون منزل 60 متری دکوراسیون شیک خانه 60 متری   دکوراسیون خانه 60 متری

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

اتاق خواب یکی دیگر از بخش های منزل است که دارای فضایی آرامش بخش می باشد و علاوه بر این در فضای اتاق خواب گل های سرسبز و طبیعی به چشم می خورند.

دکوراسیون خانه 60 متری

دیزاین داخلی خانه 60 متری دکوراسیون اتاق خواب

آخرین بخش خانه سرویس بهداشتی می باشد که برای طراحی داخلی این بخش از منزل از طیف های تیره و روشن رنگ قهوه ای استفاده شده و علاوه بر این نورپردازی مخفی نیز در فضای این بخش دیده می شود.

دکوراسیون سرویس بهداشتی

دکوراسیون واحد آپارتمانی سوم خاص و نشاط آور است و در طراحی این خانه زیبا از پنل های چوبی استفاده شده است که وجود این پنل ها باعث ایجاد فضایی گرم در منزل شده است.

 

دکوراسیون خانه 60 متری مدرن   طراحی داخلی خانه 60 متری طراحی داخلی خانه 60 متری دیزاین داخلی خانه شیک طراحی داخلی خانه 60 متری دکوراسیون اتاق خواب زیبا

طراحی بی نظیر خانه آپارتمانی دکوراسیون خانه 60 متری شیک و زیبا   طراحی داخلی خانه 60 متری دکوراسیون شیک خانه آپارتمانی

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به طراحی داخلی ۳ خانه ۶۰ متری جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از این دیزاین های داخلی بتوانید فضایی بی نظیر را در بخش های مختلف منزل خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *