خانه دکوراسیون کامل خانه استفاده از دیوار آجری در دکوراسیون داخلی + عکس

استفاده از دیوار آجری در دکوراسیون داخلی + عکس

دیوار آجری در دکوراسیون

استفاده از دیوار آجری در دکوراسیون باعث می شود تا فضایی متفاوت در قسمت های مختلف منزل ایجاد شود همچنین این متریال حس نوستالژیک و گرما بخشی را به فضای منزل و محیط کار و … می بخشد.

۶۰ مدل دیوار آجری در دکوراسیون داخلی منزل

با وجود همه زیبایی که دیوار آجری به نمای داخلی منزل می بخشد این روش می تواند دارای معایبی نیز باشد بنابراین بهتر است قبل از پیاده سازی دیوار آجری همه جوانب را بسنجید. در ادامه مدل هایی از دیوار آجری در طراحی داخلی پذیرایی و اتاق خواب و آشپزخانه و سرویس بهداشتی را مشاهده خواهید کرد.

دیوار آجری در دکوراسیون داخلی منزل

مدل های دیوار آجری در نمای داخلی پذیرایی

پیاده سازی دیوار آجری در فضای داخلی منزل به صورت های مختلفی امکان پذیر است و شما می توانید بخشی از دیوار یا همه قسمت های دیوار را به کمک دیوارپوش آجری بپوشانید.

انواع ساعت دیواری

برای پیاده سازی این دیوار در فضای داخلی منزل از دو روش زیر استفاده می شود :

۱٫استفاده از مصالح ساختمانی اصلی و بافت خود دیوار

در این روش آنچه نمایان می شود دیوار واقعی است و از آجرهای اصلی برای پوشاندن دیوار استفاده می شود و روی این آجرها به کمک گچ پوشانده نمی شود و شما می توانید از همان ابتدا طراحی داخلی ساختمان از این ایده استفاده کنید همچنین بهتر است روی آجرها را رنگ بزنید تا از شکل خام خارج شوند.

مبل و میز

دیوار آجری در طراحی داخلی پذیرایی دیوار آجری در دکوراسیون پذیرایی کوچک و بزرگ دیوار آجری در دیزاین داخلی منزل مدل دیوار آجری سفید در دکوراسیون دیوار آجری رنگ روشن در دکوراسیون خانه شیک مدل دیوار آجری برای اتاق پذیرایی مدل های دیوار آجری در دکوراسیون خاص پذیرایی مدل های دیوار آجری در دیزاین داخلی منزل دیوار آجری در دکوراسیون سالن پذیرایی شیک

۲٫ ایجاد پوشش آجری تزیینی روی دیوارهای داخلی یا دیوار کاذب

اگر شما در حال بازسازی داخلی منزل خود هستید می توانید از این روش استفاده نمایید و پوشش آجری تزیینی را روی دیوار مورد نظر خود نصب نمایید. توجه داشته باشید که دیوارهای آجری با سبک های مختلف دکوراسیون همخوانی و مطابقت دارند و علاوه بر این پوشش آجری در ابعاد و اشکال مختلف موجود می باشد همچنین برای طراحی این پوشش ها از آجرهای ساده و کوچک یا آجرهای سطحی بافت دار استفاده می شود.

در صورت تمایل می توانید از ترکیب چند رنگ یا اندازه آجر برای تزیین دیوار پذیرایی استفاده نمایید همچنین می توانید دیوارپوش آجری را با دیوارپوش سنگی تلفیق نمایید و جلوه بدیعی را در فضای پذیرایی منزل تان ایجاد نمایید.

از دیوار آجری می توانید برای طراحی دیوار پشت تلویزیون و تزیین دیوار شومینه استفاده نمایید همچنین می توانید دیوار پشتی مبلمان را به کمک دیوارپوش آجری بپوشانید و فضایی متفاوت را در قسمت نشیمن ایجاد نمایید.

دیوار آجری در طراحی داخلی مدل دیوارپوش آجری در دکوراسیون منزل مدل دیوار آجری در دکوراسیون نشیمن   دیوار آجری برای تزیین پشت تلویزیون   دیوار آجری زیبا در طراحی داخلی منزل   دیزاین دکوراسیون داخلی پذیرایی با دیوار آجری دیوار پوش آجری در طراحی داخلی پذیرایی

دیوار آجری در طراحی داخلی راهرو ورودی

طراحی داخلی با دیوار آجری

دیوار آجری در دکوراسیون راهرو

مدل های دیوار آجری در نمای داخلی اتاق خواب

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید دکوراسیون اتاق خواب تان گرم و صمیمی تر به نظر برسد بهتر است از دیوارپوش آجری در اتاق خواب استفاده نمایید همچنین می توانید با توجه به سلیقه شخص و خلاقیت خود روی دیوارپوش آجری نقاشیی بکشید و طرح هایی ابداعی را روی آن پیاده سازی کنید.

انتخاب رنگ برای دیوار آجری مسئله ای مهم است و علاوه بر این رنگ دیوار آجری باید از کیفیت و ماندگاری خوبی برخوردار باشد همچنین این مدل دیوارها باید قالب شست و شو باشند و در ساخت آن ها نیز از مواد خورنده و آسیب رسان استفاده نشده باشد.

دیوار آجری سفید یکی از زیباترین رنگ های دیوارپوش آجری می باشد و شما می توانید از این رنگ دیوارپوش برای فضای اتاق خواب کوچک استفاده کنید همچنین اگر فضای اتاق خواب تان کوچک می باشد بهتر است دیوارپوش های رنگ روشن نظیر قهوه ای روشن و کرم و … را برای نصب روی دیوار انتخاب نمایید که در این صورت فضای اتاق خواب دلباز و روشن تر به نظر می رسد.

برای تزیین دیوارپوش آجری می توانید از شلف و تابلو دیواری استفاده نمایید که برای نصب این وسایل تزینیی ابتدا باید میخ را در فاصله بین آجرها بکوبید سپس شلف یا تابلو را روی دیوار نصب کنید.

دیوار آجری در نمای داخلی اتاق خواب دیوار آجری زیبا در فضای اتاق خواب دیوار آجری سفید در دکوراسیون داخلی اتاق خواب دیوار آجری در طراحی داخلی دیوارهای آجری در طراحی داخلی دکوراسیون اتاق خواب شیک با دیوار آجری طراحی دکوراسیون شیک اتاق خواب با دیوار آجری دیوار آجری طوسی در فضای اتاق خواب دیوار آجری قهوه ای در فضای اتاق خواب دیوار آجری برای اتاق خواب دیوار آجری رنگ تیره در دکوراسیون داخلی دیوار آجری سفید در فضای اتاق خواب نقش دیوار آجری در طراحی داخلی اتاق خواب طراحی دکوراسیون شیک اتاق خواب با دیوار آجری مدل دیزاین اتاق خواب با دیوار آجری تزیین دیوار اتاق خواب با دیوار آجری طراحی زیبا و شیک اتاق خواب با دیوار آجری طراحی داخلی اتاق خواب با دیوار آجری

طرح های دیوار آجری در نمای داخلی آشپزخانه

برای تزیین دیوارهای آشپزخانه می توانید از دیوارپوش آجری استفاده نمایید که اغلب این دیوارپوش ها در قسمت میانی کابینت ها نصب می شوند همچنین رنگ و طرح دیوار را باید به گونه ای انتخاب نمایید که با طرح و رنگ کابینت های آشپزخانه مطابقت و همخوانی داشته باشد.

دیوارپوش آجری دارای طرح های مدرن و کلاسیک می باشد که از طرح های مدرن آن در همه قسمت های مختلف منزل می توانید استفاده نمایید همچنین از طرح های کلاسیک این دیوارپوش ها بیشتر در فضای غذاخوری و اتاق خواب استفاده می شود.

طراحی نمای داخلی آشپزخانه با دیوار آجری طراحی شیک آشپزخانه با دیوار آجری طراحی شیک آشپزخانه با دیوار آجری دکوراسیون آشپزخانه با دیوار آجری شیک دیوارهای آجری در فضای آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه با دیوارهای آجری طراحی دکوراسیون آشپزخانه با دیوار آجری

طرح های دیوار آجری در نمای داخلی سرویس بهداشتی

از دیوارپوش آجری برای پوشاندن همه دیوار یا بخشی از دیوار سرویس بهداشتی می توانید استفاده کنید که در این صورت دکوراسیون سرویس بهداشتی متفاوت و آرامش بخش تر به نظر می رسد.

توجه داشته باشید که برای تمیز کردن این دیوارها فقط باید از دستمال نرم دار استفاده نمایید زیرا هر نوع محلول باعث خوردگی دیوارپوش می شود همچنین اگر قسمتی از دیوارپوش از بین رفت باید به سرعت آن قسمت را ترمیم نمایید.

همانطور که مشاهده کردید دیوار آجری دارای مزایای زیادی است ولی این مدل دیوار معایبی نیز دارد که عبارتند از :

  1. خاصیت جذب رطوبت و نگه داشتن رطوبت در آجرها
  2. عایق حرارتی نبودن آجرها
  3. بالا بودن ضریب انتقال حرارت
  4. فرسایش تدریجی دیوارپوش و پوسته شدن رنگ یا پودر شدن تدریجی آجرها
  5. رنگ های تیره دیوارپوش باعث کوچک تر به نظر رسیدن فضا می شود.

دیوار آجری در دیزاین داخلی سرویس بهداشتی مدل دیوارپوش آجری زیبا در دکوراسیون دکوراسیون با دیوار آجری طراحی شیک منزل با دیوار آجری طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی با دیوار آجری دیزاین شیک و خاص فضای سرویس بهداشتی با دیوار آجری طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی با استفاده از دیوار آجری دیوار آجری رنگ روشن طراحی داخلی سرویس بهداشتی به کمک دیوار آجری دیوار آجری خاص و ساده برای سرویس بهداشتی کاربرد دیوار آجری در دکوراسیون طراحی شیک سرویس بهداشتی با دیوار آجری دکوراسیون سرویس بهداشتی با دیوار آجری

توجه داشته باشید در صورتی که از دیوار آجری در دکوراسیون داخلی منزل به درستی نگهداری کنید دیوار سال های زیادی عمر می کند و باعث می شود تا تغییرات مثبتی در طراحی داخلی منزل شما ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *