خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون رنگی عکس های دکوراسیون خردلی با ۴۰ طراحی داخلی متفاوت

عکس های دکوراسیون خردلی با ۴۰ طراحی داخلی متفاوت

طرح هایی شیک و زیبا از دکوراسیون خردلی

خردلی از رنگ های پرکاربرد و محبوب در بخش طراحی داخلی می باشد که دلیل آن را می توان منحصر به فرد و زیبا بودن، همچنین جذاب و دارای لطافت بودن دانست. می توان آن را جایگزین خوبی برای رنگ زرد در دیزاین معرفی کرد که اغلب در برخی مواقع به دلیل مورد علاقه نبودن افراد و یا هراس داشتن به کارگیری از زرد و رنگ های مشابه آن در طراحی منزل به خردلی روی آورند. به عنوان در چیدمان اتاق نشیمن می توانید دیوارها را به رنگ کرمی، کف را به رنگ طوسی، سقف را به رنگ قهوه ای در آورده و از رنگ زیبای خردلی برای کاناپه استفاده کنید تا تعادل و هماهنگی را به همراه زیبایی به این فضا ببخشید. در این مطلب ایده های جذاب و شیکی از دکوراسیون خردلی را به نمایش خواهیم کشید.

ایده هایی خاص از دکوراسیون خردلی

۴۰ ایده منحصر به فرد و جذاب برای دکوراسیون خردلی

رنگ گرم خردلی یکی از طیف های رنگی زرد می باشد که از محبوبیت بالایی برخردار می باشد. این رنگ که خود نیز شامل طیف های مختلفی از روشن تا تیره را شامل می شود سرشار از انرژی و جذابیت و در عین لطافت است که سنبل آرامش، خلاقیت، تنوع طلبی، انحصار، راحتی، محافظه کاری و مثبت اندیشی به شمار می رود. خردلی و بنفش مکمل یکدیگر می باشند. با توجه به آشنایی نسبی به دست آورده و همچنین زیبایی و شیک بودن ان، حتما تمایل زیادی به دیزاین منزل خود با این رنگ پیدا کردید. همراه ما باشید.

ایده هایی زیبا و شیک از دکوراسیون خردلی

انواع ساعت دیواری

طراحی ناب و نفیس خردلی

انواع نمونه های ایده ال از دیزاین خردلی

استفاده از خردلی در لوازم و اکسسوری

اگر قصد دکوراسیون منزل خود به رنگ خردلی را دارید، حتما نباید تمامی بخش ها و نقاط خانه را با استفاده از این رنگ دیزاین نمایید. با استفاده از رنگ خردلی برای یکی از وسایل و یا اکسسوری ها نیز می توانید به این هدف برسید. مثلا می توانید کمد اتاق و یا پرده و یا یکی از اکسسوری ها و وسایل تزیینی را با استفاده از این رنگ طراحی نمایید.

مبل و میز

ایده هایی زیبا و شیک از دکوراسیون خردلی

ایده هایی خاص و جذاب از دیزاین خردلی

استفاده از خردلی در کوسن

اگر قصد دیزاین اتاق نشیمن و یا اتاق خواب خود را استفاده از رنگ خردلی به شکلی شیک دارید، می توانید از کوسن هایی با این رنگ به همراه اکسسوری های طلایی رنگ بهره ببرید. مثلا چراغ های دارای پایه و قاب ها را به رنگ طلایی و یا برنجی انتخاب کرده و کوسن ها را به رنگ خردلی استفاده کنید.

دکوراسیون خردلی با استفاده از ایده های زیبا و جذاب

استفاده از خردلی برای دیوارها

در ایران رنگ های خنثی و استخوانی کاربرد بیشتری برای دیزاین دیوارها دارند. این رنگ ها روشنی زیبایی دارند که ممکن است با سلیقه و انتخاب شما هماهنگی لازم را نداشته باسند, در این صورت پیشنهاد می کنیم به رنگ خردلی با تناژ روشن فکر کنید. از مزایای استفاده از خردلی در این قسمت می توان به سازگار بودن و هارمونی داشتن آن با انواع کفپوش ها به خصوص کفپوش هایی با تناز رنگی تیره اشاره داشت که در فضاهای کوچک برای بزرگتر نشان دادن عالی محسوب می شود. با به کارگیری رنگ خردلی در طراحی داخلی به بازتاب بهتر نور و نورپردازی ایده آل تر نیز خواهید رسید.

انواع طراحی های کاربردی و صمیمی خردلی

استفاده از خردلی در آشپزخانه

اگر می خواهید آشپزخانه خود را برای داشتن فضایی پر از صمیمیت و گرمی به شکلی منحصر به فرد طراحی نمایید، می توانید از رنگ خردلی بهره ببرید. ایده ای عالی و شیک برای طراحی این بخش استفاده از ترکیب رنگی خردلی و سیاه می باشد که باید به اندازه کم و در کنار رنگ تم اصلی باشد.

انواع طرح های بینظیر و شیک دیزاین خردلی

نمونه هایی ایده آل از طراحی خردلی

استفاده از خردلی در اتاق خواب

با توجه به اینکه اتاق خواب یکی از نقاطی است که نیاز شدیدی به آرامش دارد، پس باید رنگ هایی را انتخاب کنید که بهترین طراحی را رقم بزند. شما می توانید از ترکیب های رنگی مختلف خردلی و سیاه، خردلی و زرد، خردلی و سفید، خردلی و خاکستری و …. بهره ببرید, فقط ترکیب رنگی خردلی با سفید و قرمز پیشنهاد نمی شود. البته برای اتاق خواب, برای سایر نقاط مثلا نشیمن ترکیب خردلی و سفید عالی به نظر می رسد. به عنوان مثال می توانید سرویس خواب خود را به رنگ سفید و پارچه رویی آن از جنس مخمل و با رنگ خردلی می باشد. نکته ی دیگر در رابطه با استفاده از خردلی در کنار قرمز و سفید می توان گفت که خردلی اصلی و سفید مکمل و قرمز فقط برای اکسسوری ها بکار گرفته شود، ایده ال می باشد.

دیزاین های ارامش بخش خردلی

ایده هایی نو و جذاب از دیزاین خردلی

استفاده از خردلی و سفید

خردلی و سفید می تواند ترکیب فوق العاده ای برای دیزاین بخش های مختلف منزل به شمار رود که در عین جذاب و نشاط آور بودن, روشنایی زیادتری را در محیط به وجود می آورد. و اما برای دیزانی فضاهایی با نورگیری بالا می توانید از وسایل جانبی و اکسسوری های به رنگ خردلی بهره ببرید.

انواع نمونه های ایده ال دکوراسیون خردلی

استفاده از خردلی و خاکستری

در صورتی که رنگ خاکستری که رنگی خنثی و زیبا، همچنین پرکاربرد می باشد را می خواهید برای متعادل ساختن فضا به همراه خردلی مورد استفاده قرار دهید می توانید تم اصلی طراحی اتاق را به خاکستری بسپارید و سایر اکسسوری ها را با رنگ خردلی انتخاب کنید. خاکستری با ویژگی خنثی بودن در کنار رنگ خردلی که گرمای دلچسبی دارد، قرار گرفته و حسابی فضا را دلخواه می سازند.

آشنایی با ایده های جذاب و شیک دیزاین خردلی

ایده هایی جذاب و جدید از طراحی خردلی

ایده هایی نو و شیک از دیزاین خردلی  ایده هایی زیبا و صمیمی از دکوراسیون خردلی

انواع نمونه های ایده آل و زیبای دیزاین خردلی

آشنایی با ایده های خاص و شیک دیزاین خردلی

انواع نمونه های لاکچری و لوکس دکوراسیون خردلی

آشنایی با طراحی های زیبای خردلی

انواع نمونه های زیبا و منحصر به فرد دکوراسیون خردلی  ایده هایی جذاب از چیدمان خردلی    ایده هایی زیبا از دکوراسیون خردلی

ایده هایی جذاب از طراحی خردلی طراحی و زیباسازی منزل با رنگ خردلی

چیدمان و طراحی منحصر به فرد خردلی  انواع نمونه های زیبای دیزاین خردلی

طراحی منحصر به فرد نقاط مختلف خانه با رنگ خردلی

انواع نمونه های زیبای دکوراسیون خردلی

انواع نمونه های زیبا و منحصر به فرد طراحی خردلی

ایده هایی منحصر به فرد از چیدمان خردلی

ایده هایی شیک از دکوراسیون خردلی

ایده هایی زیبا و بینظیر از دیزاین خردلی

انواع نمونه های خاص و زیبای چیدمان خردلی ایده هایی لوکس از دکوراسیون خردلی

انواع نمونه هایی ایده آل از چیدمان خردلی

ایده هایی زیبا از دکوراسیون خردلی

نمونه هایی دوست داشتنی از طراحی خردلی

در این مطلب شما عزیزان را با ایده های شیک و زیبایی از دکوراسیون خردلی آشنا نمودیم، امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. برای آشنایی بیشتر با ایده های منحصر به فرد دکوراسیون سرمه ای، و دکوراسیون سفید و طلایی بر روی لینک ها کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *