خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه ویلایی دکوراسیون خانه جنگلی در ویلاهای امروزی

دکوراسیون خانه جنگلی در ویلاهای امروزی

ایده های جذاب دکوراسیون خانه جنگلی

طبیعت دلچسب و خوش آب و هوا در زندگی شهری امروزه قطعا در اولویت انتخاب برای سفرهای کوتاه و بلند محسوب می شوند، به همین خاطر شاهد رونق گرفتن ایجاد سازه های جنگلی و ویلایی در مناطق سرسبز و زیبا به خصوص شمال کشور هستیم.وقتی برای سفر به منطقه ای می روید پس از گشت و گذارها نیاز به مکانی برای رفع نیازهای اولیه خود یعنی تشنگی و گرسنگی و خواب و گذراندن اوقات فراغت  دارید که در اینجا وجود خانه جنگلی بیش از پیش احساس می شود. اگر علاقه مند به موضوع شدید برای آشنایی با دکوراسیون خانه جنگلی همراه ما باشید.

دیزاین و زیباسازی خانه جنگلی

۴۵ ایده دکوراسیون خانه جنگلی به شکلی زیبا و دلباز

اصلا خانه جنگلی چه تعریفی داشته و چگونه به اجرا در می آید؟ در جواب می توان گفت که به طور کلی به سازه های (کلبه و خانه های) اطلاق می یابد که در پیرامون مناطق جنگلی ایجاد می گردد که بیشتر از چوب به خصوص امروزه چوب مقاوم ساخته می شود. البته هدف استفاده از چوب به تنهایی نبوده و می توانید برای افزودن به زیبایی و شیک بودن آن از سنگ نیز بهره ببرید. حتما برای شما جالب است که می توانید غیر از ساخت خانه جنگلی در محوطه منطق شمالی و در دل جنگل، دیزاین داخلی خانه خود را تلفیقی از سبک روستیک و مدرن مانند خانه های جنگلی نمایید.

انواع ساعت دیواری

طراحی های شیک خانه جنگلی

طراحی های بینظیر خانه جنگلی

نمونه هایی لوکس از طراحی خانه جنگلی

مبل و میز

ایده های جذاب و کاربردی برای دکوراسیون خانه جنگلی

-می توانید از گیاهان و گل های زیبا و همیشه سرسبز نشاط و انرژی را به فضا بخشیده و مکان زندگی خود را تبدیل به خانه جنگلی نمایید.

انواع نمونه هایی ایده آل طراحی خانه جنگلی

-به روش های مختلفی می توانید به دیزاین دیوارهای خانه جنگلی بپردازید؛ یا با استفاده از پوستر و کاغذ دیواری دارای طرح جنگل و درخت و گیاه های گوناگون آن را طراحی نمایید، و یا به رنگ سبز نعنایی و سبز جنگلی رنگ آمیزی کرده و یا با پوستر و کاغذ دیواری بپوشانید.

– برای دیزاین سقف نیز ایده های متفاوتی وجود دارد؛ مثلا می توانید با استفاده از سقف هایی از چوب مانند سبک روستیک و یا معاصر سقف منزل خود را دیزاین کنید به طوری که چوب های سقف دیده شوند.

دکوراسیون خانه جنگلی با استفاده از ایده های نو

-برای کامل کردن طراحی جنگلی منزل خود می توانید از سینی چوبی، زیر لیوانی و زیر بشقابی چوبی، سبد حصیری، جاشمعی چوبی، جالباسی های دیواری چوبی، جایگاههای حصیری و چوبی و غیره بهره ببرید. می توانید از هر دو عنصر طبیعی و مصنوعی بهره ببرید که با وجود زیباتر بودن چوب طبیعی، به منظور مراقبت از محیط زیست بهتر است از چوب مصنوعی بهره ببرید.

دکوراسیون خانه جنگلی ساده و شیک

-از پتوهای پشمی دارای طرح جنگل و گل و گیاه برای روی مبلمان و کنار شومینه بهره ببرید.

ایده هایی فوق العاده از دیزاین خانه جنگلی

-برای اجرای طراحی جنگلی بهتر است از شیشه ها در ابعاد زیاد و بزرگ بهره ببرید؛ به این صورت که شیشه های خانه شما یکسره و با دید بالا باشد. در صورتی که خواهان حریم خصوصی هستید؛ می توانید از شیشه های دارای لایه جیوه ای استفاده نمایید که فقط از ۱ سمت به خارج منزل دید دارند.

آشنایی با ایده های منحصر به فرد طراحی خانه جنگلی

دکوراسیون خانه جنگلی

-چوب اصلی ترین متریال و عنصر در ایجاد خانه جنگلی است، برای داشتن یک منزل به شکل خانه جنگلی می توانید از متریال چوب های طبیعی، چوب های مصنوعی مقاوم، ترموود برای ساخت خانه جنگلی بهره ببرید تا طراحی نزدیک تری داشته باشید.

-با استفاده از عناصر چوبی قهوه ای خانه جنگلی شما کوچکتر دیده می گردد، اگر خواهان بزرگ و دلباز دیده شدن فضای منزل خود با سبک مدرن هستید، بهتر است از عناصر چوبی دارای روکش سفید و روشن بهره ببرید. در خانه های جنگلی محیط لازم است خیلی منظم و فاقد هرگونه اسباب زیادی باشد.

دکوراسیون خانه جنگلی

-برای ایجاد طراحی آشپزخانه منزل خود به خانه جنگلی لازم است، دیزاین شیک و زیبایی با استفاده از شلف و قفسه های چوبی به اجرا در آورید.

ایده هایی زیبا و کاربردی از طراحی خانه جنگلی

-اگر قصد دیزاین منزل خود به سبک خانه جنگلی به شکل ساده را دارید، بهتر است از سبک مدرن پیروی نموده و تنها با چیدمان لوازم مهم و مورد نیاز و حذف لوازم غیر نیاز طراحی خود را انجام دهید.

-یکی دیگر از ایده های فوق العاده برای طراحی خانه جنگلی می توانید از شومینه های دکوری استفاده نمایید.

دکوراسیون خانه جنگلی با استفاده از گیاهان و گل های شاداب

نورپردازی

در رابطه با نورپردازی خانه جنگلی می توانید زا لوسترهای برنجی یا برنزی بهره ببرید، با وجود رواج داشتن لامپ های LED و مزیت کم مصرف بودن آنها، به دلیل هارمونی نداشتن با این سبک بهتر است مورد استفاده قرار نگیرند. راه حل بهتر این است که از لوستر به شکل دکوری و از لامپ های LED برای روشنایی بخشی استفاده نمایید.

ایده هایی زیبا از دکوراسیون خانه جنگلی  طراحی شیک خانه جنگلی

انواع نمونه های دوست داشتنی دکوراسیون خانه جنگلی

ایده هایی شیک از دکوراسیون خانه جنگلی

طراحی منحصر به فرد خانه جنگلی

آشنایی با انواع ایده های لوکس دکوراسیون خانه جنگلی

دکوراسیون خانه جنگلی انواع نمونه های شیک دکوراسیون خانه جنگلی  انواع ایده های جذاب دیزاین خانه جنگلی

انواع نمونه های شیک دکوراسیون خانه جنگلی ایده هایی شیک از دکوراسیون خانه جنگلی انواع نمونه های منحصر به فرد طراحی خانه جنگلی

طراحی زیبای خانه جنگلی  ایده هایی زیبا از دکوراسیون خانه جنگلی

ایده هایی زیبا از دکوراسیون خانه جنگلی

نمونه هایی منحصر به فرد از طراحی خانه جنگلی

نمونه هایی بینظیر از دیزاین خانه جنگلی

ایده هایی کاربردی از دکوراسیون خانه جنگلی

آشنایی با ایده های زیبای طراحی خانه جنگلی

دکوراسیون خانه جنگلی

انواع نمونه های جذاب دیزاین خانه جنگلی

انواع ایده های شیک دکوراسیون خانه جنگلی

انواع نمونه های ایده آل دیزاین خانه جنگلی

آشننایی با ایده های دکوراسیون خانه جنگلی

ایده هایی زیبا و شیک از دیزاین خانه جنگلی

انواع نمونه های طراحی زیبای خانه جنگلی  ایده هایی منحصر به فرد از دیزاین خانه جنگلی  دکوراسیون خانه جنگلی با ساتفاده از ایده های متفاوت و کاربردی

ایده هایی زیبا و دلباز از دکوراسیون خانه جنگلی

ایده های دیزاین منزل به شکل خانه جنگلی

نمونه هایی لوکس از دیزاین خانه جنگلی

در این مطلب از شما عزیزان بابت همراهی در این مطلب قدردان و متشکریم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. در صورت تمایل برای آشنایی بیشتر با طراحی هوم آفیس مدرن و کاربردی، ۶۰ دکوراسیون داخلی ۲۰۲۲ برای خانه های بزرگ و کوچک بر روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *