خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی طراحی دکوراسیون منزل با اشکال هندسی و ظاهری مدرن

طراحی دکوراسیون منزل با اشکال هندسی و ظاهری مدرن

طراحی جذاب منزل با اشکال هندسی

یکی از راه های متفاوت نشان دادن دکوراسیون منزل استفاده از اشکال هندسی خارج از قاعده است. منظور از این اشکال هندسی این است که شما در طراحی منزل برای ابعاد یا دکوراسیون از شکل های هندسی خاصی به جز شکل های معمولی رایج استفاده کنید.

دکوراسیون متفاوت منزل با اشکال هندسی

شما همیشه برای داشتن منزلی لاکچری نیاز به طراحی قاعده مند ندارید. گاهی اوقات بسیاری از همین زیبایی ها در اشکال نامتعارف پدید می آیند. اشکال هندسی در معماری و دکوراسیون مدرن منازل وجود دارند و به راحتی جای باز کرده اند. بسیاری از این منازل بدون قاعده مندی در دکور و رعایت تقارن طراحی می شوند اما این موضوع ابداً نظم و ترتیب محیط داخلی خانه را به هم نمی زند. در این موارد چیزی بیش از همه شکسته می شود، تقارن است. یعنی در اصول معماری و چیدمان منازل مدرن از عدم تقارن استقبال می شود. بنابراین ویژگی ذکر شده از خصوصیات برجسته سبک مدرن است. معمولاً طراحان خوش ذوق از وجود این شرایط به نحو احسنت استفاده کرده و محیطی ایده آل پدید می آورند.

دیزاین آشپزخانه با طرح زاویه دار

دیزاین جذاب تیز و زاویه دار در خانه لاکچری

انواع ساعت دیواری

اتاق پذیرایی با طراحی زیبا

دیزاین زیبای منزل با اشکال هندسی

طراحی متفاوت اتاق با ابعاد هندسی

مبل و میز

طراحی اتاق زاویه دار

دکوراسیون اتاق های زاویه دار

طراحی لاکچری اتاق با اشکال هندسی

دکوراسیون زیبای اتاق نشیمن

طراحی اتاق کار با زوایای متفاوت

در چنین بسترهایی عملاً بازی نور به علت گذر از زوایای متفاوت بیش از قبل رخ خواهد داد. یکی از ایده های فوق العاده برای استفاده از اشکال هندسی در منزل استفاده از قفسه کتاب ها، دکوری ها و … در اشکال خاص هندسی است. به عنوان مثال می توانید از طرح مثلثی برای تهیه و آماده سازی قفسه استفاده کنید. همان طور که می بینید شلف های دیواری بیشتر از قفسه ها این اشکال هندسی متفاوت را عرضه می کنند. خوشبختانه در حال حاضر استفاده از تنوع اشکال در تمام نقاط منزل به وجود آمده است.

اتاق کار با ابعاد متفاوت هندسی

طراحی زیبای اتاق با ابعاد هندسی

چیدمان اتاق کار زاویه دار

اتاق کار با دیزاین متفاوت


در گذشته بیشترین تغییرات هندسی دکوراسیون در طراحی داخلی آشپزخانه مصرف می شد اما در حال حاضر این تنوع هندسه را می توان بیشتر در اتاق پذیرایی و مراکز منزل رویت و دنبال کرد. زوایای هندسی به کار رفته در منزل باید به گونه ای باشد که محیط منزل شما را بیش از اندازه کوچک یا بزرگ نسازد. اگر چه در سبک مدرن تقارن اهمیت ندارد اما فراموش نکنید که تناسب از جایگاه ویژه ای برخوردار است. بنابراین این تناسب در هیچ چیدمانی نباید شکسته شود و از بین رود. یکی از اشکال تعریف شده هندسی که بسیار محبوب است، سبک ذوزنقه است. می توانید از دو شکل هندسی متفاوت در منزل استفاده کنید و آن ها را با هم ترکیب نماید. آن شکستگی اضلاع در یک شکل را می توان در زوایای باز شکل هندسی دیگر تکمیل کرد. طوری که این اشکال همدیگر را پوشش داده و زیبا به نظر برسند.

طراحی شیک سرویس بهداشتی با ابعاد هندسی

اشکال هندسی در دیزاین منزل

اتاق لاکچری با ابعاد متفاوت

چیدمان متفاوت منزل به شکل تیز و زاویه دار

دیزاین شیک آشپزخانه

منزل با دکوراسیون اشکال هندسی

دکوراسیون زاویه دار اتاق خواب

اتاق خواب شیک با ابعاد هندسی

بسیاری از فنون دکوراسیون در سایه همین اشکال هندسی به ظاهر ساده فراهم می گردد. شما می توانید موقعیت سه بعدی در منزل ایجاد کنید. ترکیب دو رنگی در منزل را با عناصر شکلی متفاوت نشان دهید و از این زیبایی لذت ببرید. تنوع رنگی ایجاد شده علاوه بر رنگ با اشکال هندسی متفاوت نشان داده می شود. این مسئله هم تضاد را در سطوح مختلف خانه بیشتر می کند و هم باعث زیبایی بیشتر می گردد. می توانید از سایه های رنگی بر روی این اشکال هندسی استفاده کنید و دیدی بازتر را در دکوراسیون منزل به وجود آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *