خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون رنگی دکوراسیون خاکستری تیره در ۴ خانه مدرن با طراحی دوست داشتنی

دکوراسیون خاکستری تیره در ۴ خانه مدرن با طراحی دوست داشتنی

دکوراسیون زیبای سایه روشن

دکوراسیون تیره در طراحی مدرن همواره مورد توجه و استقبال قرار می گیرد. در ادامه ۴ دیزاین جذاب از خانه های مدرن با دکوراسیون خاکستری تیره گردآوری نموده ایم. 

اگر چه رنگ های تیره در نگاه اول چندان جذاب و درخور به نظر نمی رسند اما با هنر امروزی دکوراسیون به خوبی قابلیت تطبیق و جلوه را دارند. فقط کافی است که برای دکوراسیون مجموعه ای از ریزه کاری ها و نکات را در نظر داشته باشید.

رنگ خاکستری یک رنگ خنثی است و به همین دلیل امکان دستکاری و تخلف در آن بیشتر از رنگ های گرم وجود دارد. ضمن اینکه رنگ خنثی مزیت های دیگری نیز نسبت به رنگ های سرد دارد. به همین خاطر از طیف رنگی خنثی مخصوصاً خاکستری در دیزاین آپارتمانی و شیک استفاده می شود.

ترکیب سفید و تیره در اتاق خواب

انواع ساعت دیواری

اتاق خواب با تم سفید

دکوراسیون ترکیبی منزل

اتاق پذیرایی با دیزاین تیره و جذاب

مبل و میز

اتاق پذیرایی زیبا

دیزاین جذاب در اتاق تیره

طراحی آشپزخانه تیره

دکوراسیون تیره آشپزخانه

اتاق نشیمن با طراحی زیبا

تم خاکستری روشن در اتاق پذیرایی

تم خاکستری تیره در اتاق نشیمن

تم خاکستری در اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی با تم تیره

دکوراسیون تیره منزل

دیزاین زیبای منزل با تم تیره

دکوراسیون کامل تیره

رنگ خاکستری در بسیاری از خانه های لاکچری امروزی، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. یکی از دلایل مهم برای این محبوبیت مربوط به ست شدن آسان این تن رنگی با سایر اجزاء و وسایل به کار رفته در دکوراسیون لاکچری است.

بسیاری از مردم در سبک های مینیمال به نورهای کم علاقه مند شده اند و تمایل دارند برای چیدمان دکوراسیون داخلی منزل از رنگ های تیره بهره ببرند. این رنگ ها بیشتر در شکل سایه روشن جلوه می یابند. وجود چنین رنگ هایی در فضای داخلی اتاق پذیرایی، نورپردازی مصنوعی و طبیعی را لازم می سازد. به همین خاطر بیشتر افراد در کنار خاکستری تیره از نورپردازی تاکیدی به شکل نواری استفاده می کنند.

دیزاین جذاب و تیره منزل

اتاق خواب و نورپردازی تاکیدی

نشیمن با تم سایه روشن

دکوراسیون با طرح سایه روشن

اتاق خواب با نورهای تاکیدی

چیدمان سایه روشن

اتاق پذیرایی با تم ساده و جذاب

نورپردازی فوق العاده در تم خاکستری

اتاق خواب زیبا با طراحی مدرن

اتاق خواب با تم جذاب

آشپزخانه تیره

این ترفند ضمن زیبایی محیط منزل، یک مرکز توجه را نیز در محیط ترتیب می دهد. در زیر این نورها، قسمتی از محیط روشن و در بقیه نقاط تیرگی نمایان می گردد. این سبک بیشتر یادآور سایه روشن می باشد.

شاید بهترین مکان برای اعمال چنین ترفندهایی، دکوراسیون اتاق خواب باشد. چون چنین محیطی نیاز چندانی به نور ندارد. برای طراحی سنگ آپارتمانی این خانه های زیبا از نمونه سنگ های مرمر زغال سنگی استفاده می شود. این سنگ های تیره با رنگ خاکستری بسیار هماهنگ و زیبا خواهند بود.

طراحی شیک اتاق پذیرایی

خانه لاکچری تیره

طراحی اتاق نشیمن با سنگ تیره

نورپردازی در فضای تیره

پذیرایی با تم ترکیبی

طراحی لاکچری اتاق پذیرایی

طرح سنگ مرمر در پشت دیوار تلویزیون

اتاق پذیرایی زغال سنگی

تم سنگی تیره در نشیمن

نورپردازی تم خاکستری

اتاق پذیرایی خاکسنری

سنگ های زغال سنگی در قسمت دکوراسیون آشپزخانه لاکچری و سرویس بهداشتی آن مورد توجه قرار می گیرند. ضمن اینکه در همین قسمت ها نیز می توان اثری از نورهای LED را دنبال نمود.

اگر برای چیدمان اتاق پذیرایی از مبل هایی با تن روشن تر بهره مند شوید، تضاد رنگی خوبی را نیز در این محیط ایجاد کرده اید و در واقع به تمام قاعده های دکوراسیون احترام گذاشته اید.

فراموش نکنید در چنین دیزاینی بیش از هر چیزی به نورپردازی جایگزین نیاز دارید. در غیر این صورت فضای منزل بسیار مخوف خواهد بود. ضمن اینکه ابتکارات و خلاقیت شما نیز در سایه ای از تاریکی دیده نخواهد شد.

برای نورپردازی در چنین فضایی از کناره کابینت تا تیغه های دیوار مدنظر قرار می گیرد. برای به کار بردن نورپردازی از روش های تدریجی استفاده کنید. بهتر است به جای نورهای رنگی از رنگ های سفید یا نقره ای استفاده نمایید. در این صورت زیبایی و انرژی را به این فضا هدیه داده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *