خانه لوازم ترئین منزل پرده مدل پرده زبرا جدید و زیبا برای نقاط مختلف منزل

مدل پرده زبرا جدید و زیبا برای نقاط مختلف منزل

مدل پرده زبرا با طرح های جدید و زیبا

پرده زبرا از انواع مدل پرده با طرح کلاسیک است که قابلیت پرده های شید رولی و کرکره ای و پرده توری و پارچه ای را دارد. پرده های زبرا به شکل راه راه و با ظرافت بی نظیری تولید می شوند. در این بخش زیباترین و جدیدترین نمونه های مدل پرده زبرا را برای شما همراهان عزیز به نمایش گذاشته ایم که هر کدام از این پرده ها می توانند یک انتخاب ایده آل برای شما باشند.

مدل های زیبا و متنوعی از پرده زبرا در بازار موجود است که بهتر است با توجه به نوع دکوارسیون منزل خود طرح مناسبی از پرده زبرا را برای خرید انتخاب کنید زیرا طرح پرده در دیزاین دکوراسیون داخلی منزل شما نقش برجسته ای را ایفا می کند.

مدل پرده زبرا برای اتاق نشینمن

انواع نمونه های مدل پرده زبرا با طرح های متفاوت و زیبا

امروزه پرده ها با طرح های مختلف و متنوعی دوخته می شوند و شما می توانید از انواع مدل پرده حریر و پرده سلطنتی و زبرا … در منزل خود استفاده کنید. مدل پرده زبرا پرده تزئینی است و علاوه بر این که می توانید آن را در پذیرایی و سایر اتاق های منزل خود نصب کنید در درون دفتر کار هم می توانید از این مدل پرده استفاده نمایید.

انواع ساعت دیواری

مدل پرده زیبا و شیک زبرا

مدل پرده زبرا برای آشپزخانه با طرح های شیک و زیبا

پرده زبرا امروزه به عنوان پرده آشپزخانه نیز استفاده می شود و برای زیباسازی دکوراسیون آشپزخانه پرده زبرا می تواند انتخاب مناسبی باشد. اگر رنگ پرده زبرا با رنگ کابینت ها همخوانی داشته باشد فضایی متفاوت در درون آشپزخانه شما شکل می گیرد.

مدل پرده زبرا با رنگ تیره

مبل و میز

پرده های شیک و زیبا برای آشپزخانه

هم چنین می توانید با نصب کردن پرده زبرا و تنظیم آن نور بیشتری را در درون فضای آشپزخانه خود دریافت کنید و از روشنایی آشپزخانه در هنگام سرو غذا و انجام کارهای مختلف نهایت لذت را ببرید.

مدل پرده زبرا برای آشپزخانه مدل پرده زبرا جدید انواع نمونه های پرده زبرا برای آشپزخانه مدل پرده زیبا و شیک زبرا پرده زبرا با طراحی شیک و زیبا   انواع طرح های پرده زبرا برای آشپزخانه پرده آشپزخانه   مدل پرده شیک و زیبا زبرا

مدل های پرده زبرا مخصوص پذیرایی با جدیدترین طرح های مد سال

با نصب پرده زبرا در پذیرایی می توانید تزیین متفاوتی را در درون فضای پذیرایی خود بوجود آورید و علاوه بر این میزان نور مورد نظر خود را می توانید با بالا و پایین کردن دو لایه موازی پرده به صورت دلخواه خود تنظیم کنید.

پرده زبرا برای پذیرایی
کارآیی پرده های زبرا باعث شده است که این طرح های پرده مورد استقبال بیشتر افراد قرار بگیرند. پرده های زبرا در انواع رنگ های متنوع موجود هستند که باید با توجه به رنگ هایی که در دکوراسیون منزل خود از آن ها استفاده کرده اید پرده زبرا را برای خرید انتخاب نمایید.

انواع طرح های پرده زبرا برای پذیرایی انواع نمونه های پرده زبرا طرح های زیبا پرده زبرا برای پذیرایی پرده زبرا Zebra curtain model (8)Zebra curtain model (9)Zebra curtain model (10)انواع نمونه های جدید پرده زبرا مدل شیک و زیبا پرده زبرا انواع نمونه های پرده زبرا

در این مطلب انواع نمونه های شیک و جدید مدل پرده زبرا ملاحظه کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها طرح زیبا و متفاوتی از پرده زبرا را برای منزل خود طراحی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *