خانه لوازم ترئین منزل کفپوش انواع مدل های کفپوش آشپزخانه شیک و جدید

انواع مدل های کفپوش آشپزخانه شیک و جدید

مدل کفپوش آشپزخانه

کفپوش آشپزخانه تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت فضای آشپزخانه دارد از این رو بهتر است در انتخاب رنگ و طرح کفپوش برای آشپزخانه حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه تصاویری از انواع مدل های کفپوش برای آشپزخانه های بزرگ و کوچک را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند. 

کفپوش آشپزخانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود است و شما می توانید از بین این مدل های متنوع کفپوش مناسب و زیبایی را برای آشپزخانه منزل تان انتخاب کنید.

مدل کفپوش شیک و مدرن آشپزخانه

مدل کفپوش آشپزخانه با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ ها

کفپوش های آشپزخانه طرح های زیادی دارند که کاشی و سرامیک کف آشپزخانه و لمینت و پی وی سی و سنگ گرانیت را می توان از پرطرفدارین کفپوش ها برای آشپزخانه محسوب کرد.
اگر برای کفپوش سایر قسمت های منزل تان از سرامیک استفاده کرده اید برای پوشاندن کف آشپزخانه بهتر است از کاشی و یا سرامیک استفاده کنید. توجه داشته باشید که سرامیک و کاشی آشپزخانه به راحتی شسته می شوند و هیچ اثری از لکه ها روی آن ها باقی نمی ماند و علاوه بر این کاشی و سرامیک های مخصوص آشپزخانه امروزه در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود هستند و به آشپزخانه جلوه و شکوه خاصی می بخشند.
اغلب افراد تمایل دارند آشپزخانه چوبی و گرمی داشته باشند و اگر شما هم از این دسته از افراد هستید بهتر است برای پوشاندن کف آشپزخانه منزل تان از لمینت و پی وی سی استفاده کنید توجه داشته باشید که برای تمیز کردن این کفپوش ها نباید از آب استفاده شود و می توانید آن ها را با کمک دستمال و تی تمیز کنید.
سنگ گرانیت نسبت به کاشی و سرامیک قیمت بالاتری دارد و برای پوشاندن کف آشپزخانه می تواند انتخاب مناسبی باشد. سنگ های گرانیت لعاب خوبی دارند و دیرتر کدر می شوند همچنین این نوع کفپوش ها با هر نوع دکوراسیونی هماهنگی و مطابقت دارند.

انواع ساعت دیواری

مدل کفپوش شیک آشپزخانه مدل کفپوش شیک آشپزخانه مدل کفپوش شیک و مدرن آشپزخانه مدل سرامیک کف آشپزخانه مدل کفپوش شیک و زیبا برای آشپزخانه مدل کفپوش طرح چوب برای آشپزخانه مدل کفپوش طرح دار آشپزخانه

مدل کفپوش طرح چوب و شیک برای آشپزخانه مدل کفپوش زیبا و جذاب برای آشپزخانه کفپوش آشپزخانه مدل کفپوش شیک و زیبا آشپزخانه مدل کاشی برای کف آشپزخانه مدل کفپوش زیبا و شیک آشپزخانه مدل کفپوش قهوه ای و کرم برای آشپزخانه

طرح و رنگ کفپوش آشپزخانه می تواند روی زیبایی و جذابیت آشپزخانه تاثیر گذار باشد از این رو بهتر است در انتخاب طرح و رنگ کفپوش برای آشپزخانه به اندازه فضای آشپزخانه و میزان روشنایی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه منزل تان توجه کنید.
برای آشپزخانه های بزرگ می توانید از کفپوش های رنگ تیره و روشن استفاده کنید و اگر آشپزخانه منزل شما کوچک است بهتر است برای پوشاندن کف آشپزخانه از کفپوش های رنگ روشن استفاده نمایید.
میزان نور موجود در آشپزخانه نیز می تواند در انتخاب رنگ کفپوش تاثیرگذار باشد. کفپوش های رنگ تیره برای آشپزخانه های نورگیر و یا پنجره دار می توانند انتخاب ایده آلی باشند و کفپوش های رنگ روشن برای آشپزخانه هایی که دارای نور کمتری هستند انتخاب ایده آل و مناسبی محسوب می شوند.
توجه داشته باشید که رنگ کفپوش برای آشپزخانه باید با رنگ سایر اجزاء و وسایل موجود در آشپزخانه تناسب داشته باشد و اگر قرار است طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه به صورت همزمان انجام شود بهتر است رنگ کفپوش را با توجه به رنگ کاشی و یا کاغذ دیواری آشپزخانه و رنگ کابینت ها و … انتخاب کنید.

مبل و میز

مدل کفپوش زیبا برای آشپزخانه مدل کفپوش شیک کفپوش طرح دار و شیک برای آشپزخانه مدل کفپوش آشپزخانه قهوه ای و کرم مدل کفپوش برای آشپزخانه با دکوراسیون کلاسیک مدل کفپوش قهوه ای برای آشپزخانه مدل کفپوش طرح دار آشپزخانه مدل کفپوش تیره برای آشپزخانه مدل کفپوش ساده مدل کفپوش طرح چوب مدل کفپوش رنگ تیره مدل کفپوش شیک مدل کفپوش سفید و مشکی آشپزخانه مدل کفپوش شیک و قهوه ای مدل کفپوش زیبا و جذاب برای آشپزخانه مدل کفپوش زیبا برای آشپزخانه ها با دکوراسیون کلاسیک مدل کفپوش برای آشپزخانه های بزرگ مدل کفپوش ساده و زیبا برای آشپزخانه کفپوش آشپزخانه

در این مطلب با انواع مدل کفپوش آشپزخانه آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و با الگوبرداری از آن ها بتوانید کفپوش مناسبی را برای پوشاندن کف آشپزخانه منزل خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های کفپوش کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *