خانه لوازم ترئین منزل پرده ۶۰ مدل پرده اتاق کودک با طرح های جذاب و فانتزی دخترانه و پسرانه

۶۰ مدل پرده اتاق کودک با طرح های جذاب و فانتزی دخترانه و پسرانه

مدل پرده اتاق کودک

مدل پرده اتاق کودک از جزئیات مهم و ضروری برای دکوراسیون داخلی اتاق کودکان دختر و پسر است که نباید نادیده گرفته شود و علاوه بر این طرح و مدل پرده در زیبایی طراحی داخلی اتاق کودک تاثیر زیادی دارد. در ادامه توجه شما را به ۶۰ مدل پرده برای اتاق کودک پسر و دختر جلب می کنیم که امیدواریم از مشاهده این طرح و رنگ ها نهایت لذت را ببرید. 

پرده برای اتاق کودک در انواع مدل های متنوع ساده و فانتزی موجود است و شما می توانید از بین این مدل ها، پرده با طرحی مناسب و ایده آل را برای اتاق کودک خود انتخاب کنید.

مدل پرده طرح دار و زیبا بچه گانه

مدل پرده اتاق کودک با جدیدترین طرح های مد سال

در هنگام انتخاب مدل پرده برای اتاق کودک باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید زیباترین پرده را برای دکوراسیون داخلی اتاق کودکان انتخاب نمایید همچنین اگر طرح و رنگ پرده اتاق خواب کودکان بدرستی انتخاب شود اتاق آن ها به زیباترین شکل ممکن تزیین می شود. اساسا پرده اتاق خواب نقش مهمی در زیبایی و تزئین اتاق کودکان دارد.

انواع ساعت دیواری
مدل پرده طرح دار

مدل های پرده اتاق کودک دختر

تاثیر رنگ در دکوراسیون داخلی اتاق کودکان را نباید نادیده گرفت بنابراین بهتر است قبل از هر چیز در انتخاب رنگ پرده برای اتاق کودک حساسیت لازم را به خرج دهید. پرده ها با انواع رنگ های روشن برای اتاق خواب کودکان انتخابی مناسب و ایده آل هستند زیرا این رنگ ها باعث ایجاد شادی و نشاط در بین کودکان می شوند.
توجه داشته باشید که بهتر است طرح پرده اتاق کودک را با توجه به طرح و رنگ بالش و روتختی و ملحفه و فرش و … انتخاب کنید تا وسایل اتاق کودک ست شوند و جذاب تر به نظر برسند. مدل پرده اتاق خواب دخترانه با طرح های فانتزی نظیر پروانه و پرنسس و گل و … برای اتاق کودکان دختر مناسب تر هستند زیرا دختر بچه ها عاشق این طرح های شیک و فانتزی می باشند.
طول پرده برای اتاق کودک یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. پرده ها با طول کوتاه برای پنجره های کوتاه و پرده با طول بلند برای پنجره های بلند و تمام قد مناسب تر می باشند.

پرده اتاق کودک

مدل پرده طرح دار برای اتاق کودک

مبل و میز

مدل پرده طرح دار اتاق کودک

مدل پرده اتاق کودک طرح دار

مدل پرده شیک و زیبا برای اتاق کودک

 

مدل پرده جدید

مدل پرده آبی طرح دار

پرده کرکره ای برای اتاق کودک

مدل پرده صورتی

مدل پرده طرح دار و زیبا

مدل پرده صورتی زیبا و جدید

مدل پرده شیک و طرح دار

مدل پرده صورتی برای اتاق کودک

مدل پرده شیک و زیبا

مدل پرده طرح دار و زیبا

مدل پرده طرح دار و زیبا

مدل پرده زیبا و طرح دار برای اتاق کودک

مدل پرده شیک و صورتی برای اتاق کودک

مدل پرده زیبا و طرح دار برای اتاق کودک

مدل پرده برای اتاق کودک

مدل پرده آبی برای اتاق کودک

مدل پرده اتاق دخترانه

مدل پرده شیک و زیبا برای اتاق کودک

مدل پرده شیک و طرح دار

مدل پرده زیبا

مدل پرده جدید برای اتاق کودک

مدل پرده صورتی زیبا و جدید

مدل پرده با طرح فانتزی

مدل پرده با طرح فانتزی و زیبا

مدل پرده شیک

مدل پرده شیک و زیبا

مدل پرده طرح عروسکی

مدل پرده اتاق کودک

مدل های پرده برای اتاق کودک پسر

پرده خوب نه تنها باعث تزیین زیباتر اتاق خواب می شود بلکه روی روحیه و ساعت خواب و سلامت کودکان تاثیر بسزایی دارد. بهتر است مدل پرده اتاق کودک را با توجه به جنسیت فرزند خود انتخاب کنید. پسر بچه ها عاشق پرده ها با طرح های ماشین و کامیون و … هستند بنابراین بهتر است پرده اتاق کودک پسرانه را از بین طرح های پسرانه و هیجان انگیز انتخاب نمایید. پرده های اتاق کودک پسرانه در انواع رنگ های روشن و تیره موجود هستند و شما می توانید رنگ پرده را از بین رنگ های شاد نظیر آبی و نارنجی و … که مخصوص پسر بچه ها هستند انتخاب نمایید. جنس پرده یکی دیگر از نکات مهم است که باید مورد توجه قرار بگیرد و بهتر است شما جنس پارچه پرده اتاق کودکان را از بین پارچه ها با کیفیت عالی انتخاب کنید تا پرده در برابر شست و شو و نور آفتاب مقاوم تر باشد.

مدل پرده آبی برای اتاق کودک

مدل پرده طرح دار برای اتاق کودک

مدل پرده شیک و فانتزی برای اتاق کودک مدل پرده طرح دار و زیبا پرده شیک و طرح دار پرده طرح دار و شیک دخترانه مدل پرده ساده برای اتاق کودک مدل پرده خرسی برای اتاق کودک مدل پرده اتاق طرح دار مدل پرده طرح دار برای اتاق کودک مدل پرده زیبا و طرح دار مدل پرده طرح دار و شیک مدل پرده با طرح عروسکی مدل پرده طرح دار و شیک مدل پرده زیبا برای اتاق کودک مدل پرده طرح دار مدل پرده شیک و طرح دار برای اتاق کودک

مدل پرده طرح دار و شیک

مدل پرده اتاق کودک با طرح فانتزی مدل پرده اتاق خواب کودک مدل پرده شیک و طرح دار مدل پرده زیبا و طرح دار مدل پرده برای اتاق کودک پرده طرح دار برای اتاق کودک مدل پرده زیبا و طرح دار

پرده از عناصر تزیینی مهم در فضای هر اتاقی است بنابراین به شما پیشنهاد می دهیم مدل پرده اتاق کودک دختر و پسر را با توجه به نکاتی که در این مطلب ذکر شد انتخاب کنید تا بتوانید دکوراسیونی با تزیین شیک و خاص را در اتاق فرزند خود ایجاد کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع طرح و رنگ پرده برای قسمت های مختلف منزل به بخش مدل پرده سایت زیبایی خانه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *