خانه لوازم ترئین منزل پرده ۳۳ مدل پرده سلطنتی فوق العاده شیک برای سالن پذیرایی

۳۳ مدل پرده سلطنتی فوق العاده شیک برای سالن پذیرایی

مدل پرده سلطنتی

مدل پرده تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی دارد بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل پرده سلطنتی و مدرن توجه و دقت لازم را به خرج دهید تا بتوانید در طراحی داخلی پذیرایی تان فضایی شیک و ایده آل را ایجاد کنید. 

پرده های کلاسیک یا سلطنتی از انواع مدل پرده های لوکس و لاکچری هستند و این مدل پرده ها در انواع طرح و رنگ های مختلف طراحی می شوند و شما می توانید با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در پذیرایی از بین این طرح های متنوع، پرده ای شیک و بی نظیر را انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از ۳۳ مدل پرده سلطنتی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل پرده شیک و زیبا برای پذیرایی

طرح های شیک و لاکچری انواع مدل پرده سلطنتی برای پذیرایی

برای دوخت پرده های سلطنتی از پارچه های گران قیمت و زیبایی نظیر ابریشم و ساتن براق و مخمل استفاده می شود و شما می توانید برای دوخت پرده کلاسیک این جنس پارچه ها را با پارچه حریر ترکیب نمایید و جلوه ای جذاب را به مدل پرده پذیرایی تان ببخشید.
توجه داشته باشید که بهتر است طرح پارچه پرده را با توجه به طرح رومبلی ها انتخاب نمایید. اگر در طراحی مبلمان پذیرایی از پارچه های طرح دار استفاده شده است بهتر است پارچه پرده را از بین مدل های ساده انتخاب نمایید و اگر رومبلی های شما ساده هستند برای ایجاد تنوع در دکوراسیون پذیرایی بهتر است پارچه پرده را از بین مدل های طرح دار انتخاب کنید.

انواع ساعت دیواری

مدل پرده سلطنتی شیک و زیبا مدل پرده زرشکی برای پذیرایی مدل پرده طرح دار برای پذیرایی مدل پرده کلاسیک و شیک مدل پرده سلطنتی شیک و زیبا مدل پرده قهوه ای روشن مدل پرده برای سالن پذیرایی مدل پرده برای سالن پذیرایی مدل پرده شیک و سلطنتی مدل پرده زیبا برای سالن پذیرایی مدل پرده طرح دار برای پذیرایی
پرده های والان دار و پرده های کتیبه ای از انواع طرح های پرده سلطنتی محسوب می شوند و این مدل پرده ها به فضای داخلی سالن پذیرایی جذابیت و زیبایی می بخشند و اگر پارچه پرده ای که انتخاب کرده اید ساده است بهتر است زیبایی پرده را با کتیبه یا آویز و والان پرده تکمیل کنید.
علاوه بر طرح پارچه پرده بهتر است در هنگام انتخاب رنگ پرده پذیرایی نیز حساسیت لازم را به خرج دهید. رنگ پرده های سلطنتی را می توانید از بین رنگ های قهوه ای و فیروزه ای و آبی و طلایی و زرشکی و قهوه ای تیره انتخاب نمایید همچنین می توانید این رنگ ها را برای طراحی پرده با یکدیگر ترکیب نمایید.

مدل پرده طرح دار مدل پرده زیبا و طرح دار مدل پرده طرح دار و سلطنتی مدل پرده زیبا و ساده مدل پرده کلاسیک مدل پرده زیبا و شیک مدل پرده طرح دار برای پذیرایی مدل پرده مخصوص پذیرایی مدل پرده طرح دار و زیبا پرده طرح دار و شیک پرده سلطنتی و شیک مدل پرده زیبا و کلاسیک
در هنگام انتخاب رنگ پرده بهتر است به رنگ وسایل موجود در سالن پذیرایی و ابعاد پذیرایی توجه داشته باشید. اگر فضای پذیرایی کوچک است از نصب پرده های رنگی روی پنجره ها خودداری نمایید زیرا این مدل پرده ها باعث می شوند ابعاد پذیرایی کوچک تر به نظر برسد همچنین بهتر است در پذیرایی های کوچک از پرده های رنگ روشن استفاده نمایید تا فضای سالن پذیرایی دلباز و روشن تر شود.

مدل پرده قهوه ای و آبی مدل پرده طرح دار و زیبا مدل پرده فیروزه ای مدل پرده شیک و سلطنتی مدل پرده شیک و طرح دار مدل پرده لاکچری و شیک مدل پرده طرح دار و زیبا مدل پرده ساده و زیبا پرده طرح دار و زیبا مدل پرده سلطنتی شیک و جدید مدل پرده کلاسیک و شیک

در این مطلب با انواع مدل پرده سلطنتی با جدیدترین طرح های مد سال آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از این مدل ها بتوانید پرده با طرح و رنگ مناسبی را برای پذیرایی منزل تان انتخاب نمایید.

مبل و میز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *