خانه لوازم ترئین منزل پرده ۷۶ مدل پرده ۹۸ با طراحی شیک و جذاب برای اتاق پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه

۷۶ مدل پرده ۹۸ با طراحی شیک و جذاب برای اتاق پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه

مدل پرده 98

پنجره ها بخشی از زیبایی معماری داخلی و نور طبیعی منزل را تامین می کنند و با توجه به اینکه پنجره ها بیشتر فضای روی دیوار یک اتاق را اشغال می کنند از این رو بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ پرده حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه تصاویری از انواع مدل پرده ۹۸ را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل پرده ۹۸ برای قسمت های مختلف منزل

طرح و مدل پرده روی چیدمان و طراحی داخلی خانه های ایرانی تاثیر مثبتی دارد و طراحان داخلی پرده ها را جلوه ای از زیبایی و رنگ خانه دانسته اند بنابراین بعد از طراحی دکوراسیون داخلی منزل بهتر است پرده ای مناسب را برای هر یک از اتاق ها تهیه کنید و تغییرات مثبتی را در طراحی داخلی خانه خود ایجاد نمایید.

مدل پرده ساده

طرح های پرده سالن پذیرایی ۹۸

پذیرایی یکی از مهم ترین بخش ها در هر خانه ای محسوب می شود و با توجه به اینکه مبلمان و پرده و فرش جزء مهم ترین وسایل در دکوراسیون داخلی به شمار می روند بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل پرده ۹۸ برای پذیرایی دقت لازم را به خرج دهید.
ست کردن طرح و رنگ پرده و روکش مبلمان و فرش با یکدیگر می تواند تاثیر مثبتی روی طراحی داخلی پذیرایی داشته باشد و شما می توانید در صورت تمایل طرح و رنگ پارچه پرده را با طرح و رنگ فرش یا روکش مبلمان ست کنید همچنین اگر تمایل دارید فضایی متفاوت را در سالن پذیرایی ایجاد کنید بهتر است رنگ پارچه روکش مبلمان و پرده را متضاد با یکدیگر انتخاب نمایید.
پرده هایی که برای سالن پذیرایی طراحی می شوند در انواع طرح های کلاسیک و مدرن موجود می باشند و اگر دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی منزل شما به صورت کلاسیک طراحی شده بهتر است مدل پرده های سلطنتی را برای نصب روی پنجره های پذیرایی انتخاب کنید.
اگر دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی منزل شما مدرن است می توانید مدل پرده ها را از بین طرح های امروزی و مدرن انتخاب نمایید.

انواع ساعت دیواری

مدل پرده زیبا و شیک مدل پرده مدرن و شیک مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده 98 مدل پرده شیک سالن پذیرایی مدل پرده زیبا و شیک مدل پرده 98 مدل پرده ساده مدل پرده ساده و زیبا پرده طرح دار پرده زیبا و شیک پرده دو رنگ پرده طرح دار مدل پرده ساده و شیک پرده شیک و ساده پرده رنگ تیره پرده طرح دار و زیبا مدل پرده اتاق نشیمن

اگر تمایل دارید به ترکیب پرده پذیرایی دکور اضافه کنید بهتر است جنس دو پارچه را متفاوت با یکدیگر انتخاب نمایید و علاوه بر این یکی از پارچه ها را از بین طرح های ساده و پارچه دیگر را از بین مدل های طرح دار انتخاب کنید تا در دکوراسیون پذیرایی فضایی آرام بخش و زیبا ایجاد شود. توجه داشته باشید که بهتر است پارچه های دکوری کنار پرده به صورت طرح دار باشند و پارچه اصلی پرده را نیز از بین طرح های ساده و جنس حریر انتخاب نمایید.
اگر تمایل دارید در فضای پذیرایی تان مدل پرده ۹۸ رنگی و زیبایی را بزنید بهتر است یک رنگ را از سایر وسایل موجود در دکوراسیون پذیرایی انتخاب کنید همچنین اگر سالن پذیرایی شما دارای دکوراسیونی با رنگ روشن است می توانید رنگ پرده سالن پذیرایی را تیره تر انتخاب کنید تا تضاد زیبا و متفاوتی در طراحی داخلی پذیرایی ایجاد شود.

مدل پرده کلاسیک پرده سالن پذیرایی مدل پرده زیبا و شیک پرده طرح دار و زیبا مدل پرده طرح دار مدل پرده زیبا و جدید مدل پرده بنفش مدل پرده مدرن مدل پرده 98 مخصوص سالن پذیرایی مدل پرده رنگ تیره پرده شیک برای سالن پذیرایی پرده زیبا و مدرن مدل پرده 98 سه بعدی مدل پرده 2019

مبل و میز

طرح های پرده اتاق خواب ۹۸

حضور پرده در طراحی داخلی اتاق خواب علاوه بر زیبایی می تواند در ایجاد محرمیت برای فضای اتاق خواب نقش موثری داشته باشد از این رو اگر اتاق خواب شما دارای پنجره می باشد بهتر است از پرده های مدرن یا سلطنتی در فضای اتاق خواب خود استفاده کنید.
جنس و طرح و رنگ پرده اتاق خواب را بهتر است با توجه به سبک دکوراسیون و میزان محرمیت فضای اتاق خواب انتخاب کنید. اگر فضای اتاق خواب شما از بیرون خانه به وضوح قابل مشاهده است می توانید مدل پرده ۹۸ با پارچه های ضخیم را انتخاب نمایید و علاوه بر این بهتر است زیر پرده آستری نصب کنید تا فضای اتاق خواب شما قابل دید از بیرون نباشد.

مدل پرده شید اتاق خواب مدل پرده طرح دار اتاق خواب مدل پرده سفید و مشکی اتاق خواب مدل پرده مدرن مدل پرده زیبا و دو رنگ مدل پرده مدرن و شیک مدل پرده ساده مدل پرده شیک و ساده مدل پرده شیک و ساده اتاق خواب مدل پرده اتاق خواب
ابعاد اتاق خواب نیز روی رنگ و مدل پرده ۹۸ تاثیر گذار است. برای اتاق خواب های کوچک پرده ها با طرح های ساده و رنگ های روشن انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و برای اتاق خواب های بزرگ در انتخاب طرح و رنگ پارچه پرده محدودیت زیادی وجود ندارد.
برای ایجاد هماهنگی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب می توانید طرح و رنگ پارچه پرده را با طرح و رنگ روتختی و فرش اتاق خواب ست کنید همچنین در صورت تمایل می توانید رنگ پرده را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ دیوارها هارمونی مناسبی را داشته باشد.

مدل پرده زیبا و شیک مدل پرده دو رنگ مدل پرده کوتاه پرده زیبا و شیک برای اتاق خواب پرده ساده برای اتاق خواب مدل پرده زیبا و شیک مدل پرده 98 ساده مدل پرده زیبا برای اتاق خواب مدل پرده مدرن مدل پرده طرح دار اتاق خواب

طرح های پرده آشپزخانه ۹۸

طراحان داخلی آشپزخانه را به قبل خانه تشبیه کرده اند و کدبانوها بیشتر وقت خود را در این بخش از منزل می گذرانند بنابراین بهتر است به زیبایی و جذابیت فضای آشپزخانه اهمیت زیادی داده شود.
یکی از مهم ترین وسایل تزیینی که روی طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه تاثیر زیادی می گذارد پرده است و شما می توانید با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در فضای آشپزخانه انواع مدل پرده ۹۸ طرح دار یا ساده را برای نصب روی پنجره ها انتخاب کنید.
پرده ها با پارچه های نخی برای فضای آشپزخانه مناسب تر هستند زیرا این پارچه ها مقاومت زیادی دارند و نسبت به سایر پارچه ها دیرتر خراب می شوند.

مدل پرده زیبا و مدرن برای آشپزخانه مدل پرده طرح دار برای آشپزخانه مدل پرده مدرن آشپزخانه مدل پرده طرح دار و شیک مدل پرده زیبا و طرح دار مدل پرده کلاسیک آشپزخانه مدل پرده طرح دار مدل پرده ساده مدل پرده زیبا و شیک مدل پرده طرح دار پرده کلاسیک و شیک مدل پرده 98
رنگ ها نیز تاثیر زیادی روی کوچک یا بزرگ تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه دارند بنابراین اگر آشپزخانه منزل شما کوچک است بهتر است از پرده های رنگ روشن در فضای آشپزخانه استفاده نمایید زیرا رنگ های روشن به فضاهای کوچک عمق می بخشند و باعث دلبازتر به نظر رسیدن آشپزخانه های کوچک می شوند.
اگر میزان نور در فضای آشپزخانه منزل شما زیاد است بهتر است از مدل پرده ۹۸ با رنگ تیره برای فضای آشپزخانه استفاده کنید تا میزان نور کنترل شود همچنین رنگ پرده بهتر است با رنگ کابینت ها و سایر وسایل موجود در آشپزخانه مطابقت و همخوانی داشته باشد تا دکوراسیون داخلی آشپزخانه زیبا و جذاب تر به نظر برسد.
طرح پارچه پرده را می توانید از بین مدل های طرح دار یا ساده انتخاب نمایید. اگر کاشی های موجود در آشپزخانه طرح دار و شلوغ هستند مدل پرده های ساده می توانند برای فضای آشپزخانه انتخاب مناسب و ایده آل تری باشند و اگر کاشی های موجود در فضای آشپزخانه ساده هستند بهتر است طرح پارچه پرده آشپزخانه شلوغ و رنگارنگ باشد تا از ایجاد یکنواختی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه جلوگیری شود.

مدل پرده 98 طرح دار مدل پرده زیبا و طرح دار مدل پرده زیبا و طرح دار مدل پرده طرح دار پرده کلاسیک پرده طرح دار و زیبا مدل پرده مدرن مدل پرده ساده پرده طرح دار و شیک مدل پرده طرح دار و شیک مدل پرده 98 فانتزی پرده طرح دار و مدرن

در این مطلب با انواع مدل پرده ۹۸ آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها پرده با رنگ و طرح مناسبی را برای بخش های منزل خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *