خانه لوازم ترئین منزل پرده مدل پرده ایرانی جدید و زیبا برای سالن پذیرایی

مدل پرده ایرانی جدید و زیبا برای سالن پذیرایی

مدل پرده ایرانی

پنجره پذیرایی یکی از از فضاهای قابل دید در دکوراسیون داخلی است که این فضا می تواند منظره ای از کل فضای سالن پذیرایی را به بیننده القاء کند بنابراین بهتر است شما با انتخاب پرده ای مناسب، زیبایی این قسمت از منزل خود را تکمیل نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل پرده ایرانی برای سالن پذیرایی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل پرده ایرانی برای سالن پذیرایی

پرده علاوه بر اینکه جزء وسایل کاربردی محسوب می شود می تواند بهترین تزیین برای پنجره ها به شمار رود از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل پرده برای قسمت های مختلف منزل خود حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل پرده پذیرایی

طرح پرده کلاسیک و مدرن ایرانی

مدل پرده ایرانی در انواع طرح های کلاسیک و مدرن دوخته می شود و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی از بین این طرح ها پرده ای شیک و مناسب را انتخاب نمایید.
در هنگام انتخاب پرده توجه به طرح و رنگ پارچه آن از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است شما طرح و رنگ پارچه پرده را به گونه ای انتخاب کنید که با طرح و بافت سایر وسایل موجود در سالن پذیرایی مطابقت و همخوانی داشته باشد.
پرده های سلطنتی و کلاسیک اغلب به صورت والان دار و کتیبه دار دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید پرده سالن پذیرایی تان دارای تزیینات اضافی باشد بهتر است پارچه اصلی پرده را ساده انتخاب نمایید و پارچه والان یا کتیبه را به صورت طرح دار انتخاب کنید همچنین این طرح پرده ها باعث لوکس و مجلل تر به نظر رسیدن فضای اتاق پذیرایی می شوند.

انواع ساعت دیواری

مدل پرده زیبا و شیک مدل پرده زیبا مدل پرده مدرن پرده حریر ساده پرده سالن پذیرایی پرده پذیرایی زیبا پرده ایرانی برای پذیرایی مدل پرده زیبا پرده زیبا و ساده مدل پرده زیبا و شیک طرح پرده ایرانی مدل پرده زیبا و طرح دار مدل پرده مدرن پرده کلاسیک پرده سالن پذیرایی مدل پرده حریر پرده مدرن و شیک طرح پرده پذیرایی طرح پرده کلاسیک پرده پذیرایی

اگر پنجره های پذیرایی در معرض نور شدید خورشید هستند بهتر است پارچه پرده را از بین جنس های ضخیم نظیر مخمل یا کتان انتخاب نمایید و برای زیر پرده نیز از آستری استفاده نمایید زیرا آستری نمای بهتری را به پرده می بخشد و علاوه بر این از تابش زیاد نور خورشید به پارچه پرده جلوگیری می کند.
مدل پرده های مدرن طرح های ساده ای دارند و برای دوخت آن ها از پارچه حریر ساده استفاده می شود همچنین این طرح پرده ها به صورت بدون والان و کتیبه دوخته می شوند.

طرح پرده ایرانی پرده حریر و شیک مدل پرده برای پذیرایی مدل پرده برای سالن پذیرایی پرده حریر پرده کلاسیک پرده طرح دار پرده سلطنتی ایرانی پرده زیبا و شیک مدل پرده زیبا و شیک پرده طرح دار طرح پرده حریر پرده زیبا و شیک پرده دو رنگ پرده شیک و ساده پرده پذیرایی مدل پرده ایرانی کلاسیک مدل پرده زیبا و شیک پرده حریر مدل پرده زیبا و شیک

مبل و میز

در این مطلب با انواع مدل پرده ایرانی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها پرده ای با طرح و رنگی مناسب برای پذیرایی منزل تان انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *