خانه لوازم ترئین منزل پرده مدل پرده حمام در انواع طرح های زیبا و جدید

مدل پرده حمام در انواع طرح های زیبا و جدید

مدل پرده حمام

پرده علاوه بر اینکه کاربردی است جنبه تزیینی نیز دارد و شما می توانید از پرده برای پوشاندن پنجره قسمت های مختلف منزل استفاده نمایید همچنین در صورت تمایل می توانید به کمک پرده بخش هایی از منزل را از یکدیگر جدا نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل پرده حمام را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل پرده حمام با طرح و رنگ های متنوع

پرده حمام در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود می باشد و شما می توانید با توجه به طرح و رنگ کاشی و سرامیک و سایر وسایل موجود در حمام طرح و رنگ پرده را انتخاب نمایید.

مدل پرده حمام

طرح های پرده حمام

اولین چیزی که در هنگام انتخاب پرده برای حمام باید به آن توجه داشته باشید انتخاب طرح و رنگ پرده است. توجه داشته باشید که رنگ پرده حمام باید به گونه ای انتخاب شود که با رنگ سایر وسایل موجود در دکوراسیون حمام مطابقت و همخوانی داشته باشد.

انواع ساعت دیواری

اگر حمام منزل شما دارای متراژ کوچکی می باشد بهتر است پرده های رنگ روشن را انتخاب نمایید تا فضای حمام بزرگ و دلبازتر به نظر برسد. اگر در فضای حمام از پادری مخصوص سرویس بهداشتی استفاده کرده اید می توانید طرح و رنگ پادری را با طرح و رنگ پرده ست نمایید.

توجه به ابعاد پرده حمام نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. شما می توانید اندازه پرده را از نزدیکی سقف تا کف زمین انتخاب نمایید همچنین اگر حمام شما دارای پنجره است می توانید پنجره حمام را به کمک پرده های کوتاه بپوشانید.

مدل پرده حمام پرده سرویس بهداشتی پرده طرح دار حمام پرده ساده حمام پرده ساده پرده ساده و سفید پرده مخصوص حمام پرده مخصوص حمام پرده حمام پرده ساده پرده طرح دار پرده رنک تیره مخصوص حمام مدل پرده چاپی پرده مخصوص حمام پرده حمام پرده کرم و قهوه ای برای حمام پرده طرح دار مخصوص حمام

مبل و میز

اگر توالت و حمام دارای فضایی مجزا نیستند بهتر است به کمک پرده های مخصوص فضای این دو بخش را از یکدیگر جدا نمایید همچنین می توانید قسمت وان حمام را به کمک پرده از سایر بخش ها آن جدا نمایید.

پرده های چاپی از انواع طرح های مناسب برای حمام محسوب می شوند و این پرده ها دارای طرح هایی نظیر منظره و حیوانات و گل و … می باشند و با توجه به اینکه مانند سایر بخش های منزل در انتخاب طرح پرده حمام محدودیتی وجود ندارد شما می توانید از بین این طرح های متنوع پرده ای شیک و زیبا را انتخاب نمایید.

توجه به جنس پرده حمام نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و با توجه به اینکه فضای سرویس بهداشتی و حمام با آب و نم و رطوبت در ارتباط می باشد از این رو بهتر است شما پرده ها با جنس های پلاستیکی و کامپوزیتی و کرکره آلومینیومی را انتخاب نمایید تا در برابر آب و شونده ها مقاوم تر باشند.

پرده زیبا و طرح دار برای حمام پرده طرح دار برای حمام پرده طرح دار برای حمام پرده طرح دار مخصوص حمام پرده حمام پرده رنگ تیره برای حمام پرده طرح دار برای حمام پرده دو رنگ مخصوص حمام پرده زیبا سرویس بهداشتی پرده حمام پرده طرح دار برای حمام مدل پرده پرده طرح دار مخصوص حمام پرده چاپی مخصوص حمام پرده حمام پرده زیبا و شیک مخصوص حمام پرده حمام پرده چاپی مخصوص حمام پرده طرح دار مخصوص حمام پرده طرح دار حمام

در این مطلب با انواع مدل پرده حمام آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها پرده با طرح و رنگی مناسب را برای فضای حمام منزل خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *